-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68489 üzenetére
Persze nagyon jó műsor a Kakukcsringes Laptiming, de azt ők is elmondják, hogy messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni csak ebből a számból. Árnyalva a képet: Nürnburgringen a módosított Model 3 P ment 7:44-et míg a gyári M3 Touring 7:35-öt. Gyári Model 3 nem igazán bír ki egy kört, ezt Mishaék már sokszor megnézték.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #68499 üzenetére
De meddig, pont itthon épül az bazi nagy aksi gyár Debrecen mellett, nem véletlenül
A két első full villany platformra épülő BMW-k épp itt Debrecenben fognak készülni, az NA5 iX3 (2025) és az NA7 iX4 (2026). Itt van egy jó kis gyűjtés mi várható: [link]
A töltőhálózat előny, abban igazad van, de valamilyen oknál fogva azt pont kiengedi a kezéből a Tesla azzal, hogy kinyitja. Mindenki használhatja. Nyugat-Európában már nyitva vannak.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #68499 üzenetére
"teslának van konstans 2-3 év előnye"
Egyre csökkenő előnye van, sok helyen meg már be is érték.
"hogy pl model 3-ból már mennyiség van az utakon, töltőjük, esélyük is csak a kínaiaknak van, mert egyszerűen másnak nincs elég aksija-kábele-vezérlője."
Azt nem is a BMW fogja behozni, a BMW nem tömeggyártó, nem is akar az lenni. Egyébként meg az sem igaz hogy nincs akksi. Úgy nőnek ki az akksigyárak a földből mint a gomba.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #68504 üzenetére
"Majd nézd meg pl. a procik teljesítményét a multimédiánál."
Őszintén szólva ez teljesen hidegen hagy, én semmi hasznát nem látom. Én hülyeségnek tartom a játékok futtatását az autóban, szerintem konkrétan senkinek nincs rá szüksége.
Nem tudom pontosan mit értesz CI/CD szemlélet alatt, nem vagyok informatikus, de szerintem a Tesla semmit nem csinál másképp mint a többiek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #68513 üzenetére
De nem jöttek rá semmire. Minden hiányosságuk úgy van eladva mintha valami erény lenne.
Azért van a Teslának kevés modellje mert olcsón akar gyártani. Valójában az egész modell ez, hogy az vezérli minél olcsóbban toljunk ki minél több autót. Pont mint egy Suzukit. Valójában a Tesla a villany Suzuki, egy erős technológiával megspékelve. Ez egyáltalán nem új modell, már réges-rég van ilyen. Olcsó autók sajátja. -
nagyúr
válasz chess001 #68660 üzenetére
Nem ment át amit írtam, vagy rosszul fogalmaztam:
A Road Presence a normális értelemben egyfajta nyugalmat és biztonságot ad, ha pl. pályán robogsz, nagyobb esélyel kapsz utat egy nagyobb méretű járgánnyal, komolyabban vesznek, mint egy kisautóval. Ez általános dolog, attól hogy Te nem így teszel, az autósok nagy része, az emberek többsége ilyen.
Aki kompenzálásra használja a nagy autót, arról írtam is, hogy sajnálatos.
Én is ugyanúgy mentem a csereként kapott 18 éves civiccel, de szarul is éreztem magam benne, már csak azért is, mert papírvékony volt benne a kasztni
Sajnos bármennyire is nem tetszik Neked ez a szó, a tekintély az úton hasznos dolog tud lenni sok helyzetben, amiket amúgy lehet észre sem vennél.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #68663 üzenetére
Nekem sokáig 2107-esem volt, pár éve cseréltem le. Egyébként nagyon szerettem, arra amire használtam bőven elég volt, pedig jártam vele a 4-es főúton pestre is. De még az utolsó legszakadtabb furgon is le akart nyomni mert erősebb volt/vagy azt hitte. Mióta e46-om van azóta sokkal előzékenyebbek az emberek velem szemben, egyáltalán nem érzem magam a tápláléklánc alján.
-
ArthurShelby
addikt
válasz chess001 #68666 üzenetére
Mára már nagypapám 2107-esének újra van akkor "road presence"-e (integetnek, mosolyognak, előzékenyek velem szemben, ha vezetem).
Szerintem nem a kocsi számít, hanem az "ügyfélkör", aki vezeti és az arról kialakult közvélemény.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
KAMELOT
titán
válasz chess001 #68716 üzenetére
Kéne vele menni és megnézni mi van a fedél alatt. Sebváltó rendben stb.
Nekem nem kell dízel és semmiféle bonyolult benzines.
Annyit olvasgattam, hogy végül csak ezek a motorok jöhetnek szóba nálam.
HEMI 5.7 és GM L83 / L86 Fogyasztás 17-20L, de mindegy mert LPG az meg 0,70€V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68776 üzenetére
Tök jó gondolat a 25+ milliós autó esetén az utólagosan beszerelt parkszenzor és az utastérbe valahova elrakott csipogó. Aztán majd a tolatólámpára lesz kötve az egész, vagy szofisztikáltabbak használhatnak OBD olvasót + saját scriptet. Megfordítom a kérdést: miért választanád ezt, ha máshol ezeket jobban megoldva megkapod?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68779 üzenetére
A performance van meg viszonylag hamar 25-ért. Minden másra várni kell, elég sok csúszásról lehetett ősszel hallani. Az egy dolog, hogy nem lehet bele kérni parkszenzort, de eddig volt, most kivették spórolási céllal, és “majd lesz” valami kamera alapú megoldás. Meg suttyomban lecserélik az amúgy is alulméretezett féket, amit megpróbálnak egy festett fémlemezzel eltakarni. Elismerem, hogy sok mindent jól csinál, de vitatnám, hogy 25+ millióért jó vétel lenne, pl ilyenek miatt:
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #68969 üzenetére
Azért az F1-et ne vegyük ide. Ott az a cél, hogy szétmenjen pont akkorra amikor vége az adott motor életének. Az egy kötéltánc.
Egy tuning cuccnál meg elvárod, hogy ne hulljon szét a motor 1-2e kilométer után. Biztos vagyok benne, hogy a nagy tuning gyártók rendesen tesztelnek, padon, sokat. Ők amúgy adnak garanciát is a termékükre.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #69215 üzenetére
"többet gyárt, akkor annyival több lenne a profit"
Amennyiben a marzsok ugyanakkorák maradnak, akkor igen. Ha a növekedés csak árcsökkentéssel lehetséges, akkor nyilván nem maradnak ugyanakkorák.
Amúgy pár éve az USAban is tudatosan visszavették a gyártói árkedvezményeket, még akkor is ha ennek az eladások csökkenése volt az ára."ahányan beülnek egy teslába, annyian potenciálisan teslások leszek a jövőben"
Egyrészt nem így van, mert rengetegen tapasztalják meg a silány minőséget és kivitelezést, másrészt nyilvánvalóan nem prémium autóból ülnek át a Teslába, hanem kommerszből.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69215 üzenetére
A többiek pedig azt írják, hogy ahányan beülnek egy teslába, annyian potenciálisan teslások leszek a jövőben, nem pedig másik márkába fognak ülni, ha megtalálják benne a számításukat. Lásd ahogy az amcsik japán autókba ültek át...
Nem feltetlen, 1.5 napig volt nalam teszten egy Model 3 Performance veteli szandekkal, akarmennyire szerettem volna, hogy jo legyen, sajnos nem jott be, sot inkabb fenntartasokkal kezelem azota a gyartot. -
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69230 üzenetére
Nem tetszett az 5 ajtos forma (2 ajtos coupe-t akartam eredetileg, az i4 meg inkabb coupe-szeru szedan), sor6, nem mindenhol tudom otthon tolteni es ha megyek valahova az az esetek 60+%-aban 100+ km, szoval a hosszu utakon szivnek a toltessel. Egy hasonlo i4 konfig kozel M3/M4 arban volt, ott pedig nem kerdes melyik a jobb.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69235 üzenetére
Ez ket kulon dolog, a Porsche AG, ami az autogyartassal foglalkozik azt felvasaroltatta a Porsche a VW-nel, viszont a VW konszern legnagyobb resztulajdonosa a Porsche SE, az anyaceg. Szoval valojaban a Porsche a konszern tulajdonosa (55.3%-a a szavazatoknak az ove). Fun fact: a Suzuki 20%-a a VW-e.
[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #69479 üzenetére
Dehogy.... Nem jartal meg pl az M0-n foleg az eszaki reszen siman lehet 200-akkal ott kanyarba menni M0 hidon 100-200 200-250 meresek nincsenek ejszaka ki is van vilagitva allat nem jon 260-nal megall az ora persze de a GPS mer fektav lehajto kulso vacira ott kb 120-130 hosszu egyenes majd ives jobb ott 165 volt a rekord de ott mar negy kerekkel uszott szoval 160-ra mondnam igazabol, hogy beveheto utana rogton balos kis tores egyenes es megint bal... Azt a reszt imadom elverzik a sok eros autoval levo sofor akik vezetni nem tudnak. Vagy ugyan ez visszavele kulso vaci M0-ra felhajto oM3 fele felgajton is lehet kb 150 korul menni porsche 911-et toltam mar orr is utana az M0 azon szakasza teli van kanyarokkal M3-ig meg az utana levo szakasz is M3-M5-on is mentem 290 felett GPS szerint M0-n 280-290. Hogy, hol megyek ennyivel? Roviden ahol akarok.... Termeszetesen egyedul ejszaka szoktam amikor alszanak az emberek igy nincs senki es valoban lehet menni gond nelkul... Meg akkor jonnek ki a jobbnal jobb autok S-RS audik M. BMW-k AMG mercik porsche GTR es napestig lehetne sorolni. Kulso vaci MO-n Van eleg kanyar. Az en kedvelt korom Vaci ut kulso vaci M0 at a megyeri hidon szentendrein vissza arpad hid vissza vaci ut vagy vaxcirol M0 M3 ig ott hungara vissza Vaci ut. Este 11-12-hajnali 1 kor mar csak ilyen autosok vannak kint arrafele. Kulso vaci M0 M3 M5-ot azert szeretem mert nincsenek hazak gyalogosok se semmi foleg ejszaka. Na ezert nem rakok fel teligumit mert azzal mindig leakartam. Esni az utrol fektavon es kanyarokban is nyarival hidegben is elfordulok...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen