Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz FET-MEN #24004 üzenetére

    N57:
    "Common problems in this engine are power production malfunctions, gearbox or power transmission problems,engine overheating, and engine management light turned ON,engine oil problems or even the engine failure."

    Hát átbújtam pár fórumot, igazából a 218 pacisat még picit problémásnak mondják (de úgy konkrétan passz, h miért), a 231 pacisat pedig az egyik legproblémamentesebbnek. A Wikipedia szerint az M57 széria még 1998!-ban jelent meg, és finomították az évek során, végül pedig 2006-ban jelent meg 231 lóerősen. A kétturbósok most lényegtelenek.
    2008-9ben már áttértek egy új motorcsaládra, ami már alumíniumból van, és ennek első fecskéje a 245 pacis N57, amivel most 258 pacinál járnak.

    Végülis totál kiforrott technika (M57) vs új technika (N57), ami már Euro 6nak is megfelelhet.
    100-200km/h között 18,5 kontra 17,3 másodperc kell. (286 pacis 335d-nek 15,1s)
    Azt írták, hogy kicsit nyugodtabb a járása, picit szebb a hangja és kicsit mégalacsonyabbról húz.

    Egy biztos, én nem váltanék 1 lépcsőfok miatt, de még 2 miatt sem, és erősen megfontolandó, hogy egy totál új motorcsaládba érdemes-e beruházni, mert szerintem biztos h idővel előjön vmilyen gyermekbetegsége.
    Azt sem szabad elfelejteni, hogy mikor megjelenik egy új típus, legyen az autó vagy maga a motorja, a gyártás során ott is rájönnek 1-2 problémára, amiket folyamatosan orvosolnak. Elég csak elolvasni azt hiszem Auto Bild-ben pár tartóstesztet: 100ezer km-en át használják az autót, majd szétszedik darabokra, a végén pedig levonják a következtetéseket, hogy mi mennyire használódott el / hibás, aztán mi van a cikk végén? Az, hogy szinte mindegyik problémát a gyártás beindításától kezdve 1-1,5 éven belül korrigálták, tehát nem érdemes 1-1,5 évig a frissen megjelent típust se újonnan megvásárolni, se később használtan.
    Gondolom én kocsimnak is ezért sincsen baja: E90ek még 2005ben jelentek meg, E92 2006ban, ezzel együtt a 231pacis 330d is, majd 2007 tavaszán jelent meg az E93, ami a tetőmechanikát kivéve mindenben egyezik E90-92-vel, majd 2008 májusban érkezett meg a február végén megrendelt kicsike. 2009ben meg jól elrondították a facelifttel :N

    Egyébként aki tudatosan vásárol új autót, pénzt nem sajnálva rá, akkor az nem igazán fogja eladni a kocsiját (főleg h első években még egy csomót bukik is rajta, miért pont 3-6 évesen adná el?), kivéve ha valamilyen gigamiller (és/vagy már 300k fölött van km-ekben). Ezzel csak arra céloztam, hogy fél évente 1-2xer ha látok normálisan kinéző és emellett normálisan felszerelt E93at használt autók között (tény h nincs nagy választék), az összes többi fapados, leélt, igénytelen szar. Na ezekkel van teli a használt piac.

    Itt az új 4es cabrio, 435xD motorral. Biztos, h ha egyszer vennék is ilyet, az legalább 2015 tavaszi gyártású lenne, viszont mivel a motort leszámítva funkcionalitásban igazából semmivel sem nyújt többet (ugyanaz a keménytető mechanikailag is, frissített idrive, modernizált belső, 8fokozatú zf automata, nyaksál..., csomagoknál megemelkedő lecsukot tető, de kisebb hifi, egyenkülső és továbbra sincs ülésszellőztetés), ezért totál felesleges lenne váltani, mert a saját ízlésem szerint itt az autóm, teljesen elégedett vagyok vele, a chipelés miatt pedig dinamikában sem szenvedek látványos hátrányt 220km/h alatt, és nincs az sem, hogy a tekert kilométerek, a típusbetegségek és a kihagyott extrák miatt elégedetlenkednem kéne. Ha egyszer úgy adódik, h tudtok újonnan beszerezni magatoknak egy bmw-t minden földi jóval, akkor rájöttök, h egy használt bmw sem érhet a nyomába, még azonos kor esetén sem! Mondjuk tény, hogy így utólag inkább azért egy házat vettem volna ebből a pénzből :U

Új hozzászólás Aktív témák