Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dragonfx

    veterán

    válasz peterszky #2 üzenetére

    Igen van eladó, nem drága, de lassan mindkető veterán lesz.
    Fenntartás???.....ha nincs fanatizmusod, nem fogod megfizetni tuti.
    Szeritnem alap bmw javítási költség *3...na persze ha nem akarsz valami sarki kis ízébe csináltatni egy ilyne autót.
    A 850 tényleg nagyon szép, meg a 635 is.Mindkettő legenda.
    Fogyasztás kb 15-20l...lényegtelen ebben a kategóriában, ha ilyet veszel úgysem mindennapi használatra szeretnéd gondolom.

    u.i.:igen gondolkodtam hogy a hamann-t be e rakjam, mert sok a porsche meg minden.....de azért elég sok bmw-t is csinálnak.

    [Szerkesztve]

    "Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

  • eborn

    csendes tag

    válasz peterszky #2 üzenetére

    Hi!

    850re:

    Hat, a szervizkoltsegeken tul (jogos a normal*3, raadasul mire ehhez alkatreszt szerez valaki...) a fenntartas nem semmi, foleg az uj adorendszer fenyeben, ugyhogy nem javasolnam, csak ha tenyleg van benned annyi fanatizmus, hogy ez lesz a mindened (es tenyleg ez lesz, mert ramegy a gatyad is:)... Raadasul a 8as beemer egy gyengus konstrukcio volt, anno a nemetek sem vettek kilora, egyszeruen ez a kocsi egy rossz otlet volt, nem jott be. Sok apró hiba, szerelnivaló, ráadásul tele van pakolva az akkoriban meg nem tul kiforrott elektronikai cuccossal, amik szinten egymas utan szenderulnek jobb letre... amugy en eleg nagy bmw fanatikus vagyok (~-nak tartom magam), sokat olvastam rola (8asrol, mert en is imadom!), meg 6ossal volt tapasztalat is (eventente 3-4kilot koltott ra az illeto, mondjuk ettol olyan volt, mint az uj - de csak 12 honapig), de errol a kocsirol lebeszelnelek:) Amugy a budai skala parkolojaban 2 eve all egyhelyben egy fekete, mar tettem az ablaktorlo moge arajanlatot is tartalmazo fecnit, de nem jeletnkezett az ember, lehet, hogy annak a peldanynak a multjahoz komoly buncselekmenyek kotodnek:)
    no hat bocsanat hogy igy beleszoltam, csak gondoltam megproballak megmenteni a biztos anyagi csodtol (pedig tenyleg gyonyoru gep...) :)

  • MADV12

    csendes tag

    válasz peterszky #2 üzenetére

    Szevasztok
    Csak néhány szót a 850-hez
    Mendemondák járnak sajnos körülöttük, a legtöbb azt terjeszti nem jók és drága a fenntartásuk. Na most ezt igazán csak az tudja akinek van vagy volt.
    A legtöbbet innen lehet megtudni www.e31.net.
    Nekem hosszú évek óta van, jelenleg kettő is. Egy egyedi 6 sebességes Csi M-Tech Motorsport(5.6liter + tuning)és egy automata Ci
    Fogyasztásban a mechanikus Getrag váltóval szerelttel (igaz finoman) de 13-14 körü el lehet járni városban is, autópályán simán 11-el. Igaz 160-nál könnyebbül meg. Az automata nem megy el 20 alatt. Szervizelés : amig nem javitás addig OK . Nem szabad a computer által kért szervizeket elodázni. Ha rendesen karban van tartva akkor nem vészes egyáltalán.
    Rossz széria volt az igaz de nem azért mert rosszul sikerült. Azt a vevőkört akiket megcéloztak vele sajnos nem ez az autó érdekelte. Amúgy 2000-ig a BMW ''flagship'' autója volt.

    Amúgy teljesen új vagyok itt, Ausztráliában élek és jövőre települök haza természetesen az autóval együtt :) Remélem itthon is van BMW-s ''élet'' és hozzám hasonló fanatikusok :R

    Üdv : Robi

    [Szerkesztve]

    E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

Új hozzászólás Aktív témák