- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
adika4444
addikt
válasz ROBREGGAE #17930 üzenetére
Szia!
A kliens beépített porttesztere nem jó semmire.. Javasolnám, hogy teszteld le itt: Open Port Check Tool - Test Port Forwarding on Your Router
Ha azt írja hogy zárva, akkor nézd meg a routered/HGW-d WAN oldali IP-jét és azt az IP-t amit a fenti oldal ír. Ha nem egyezik, akkor valószínűleg NAT-olt IP-d van...
Ettől DIGI esetén a hibabejelento@digikabel.hu címre írva tudsz megszabadulni, például hogy megírod h elérnéd a külső eszközeid. Telekomnál nat@telekom.hu címen tudod MT-azonosítóval kérni a publikus IP-t (de nat csak DSL és kevés helyen optika esetén van). UPC-nál az ügyfélszolgálat segít IPv6 módból IPv4 módba rakni a HGW-det.
Részletesebb infóért a szolgáltatód topikjába menyj át[ Szerkesztve ]
üdv, adika4444
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM!
● A fórumon TILOS A WAREZ!
● Torrent meghívó kunyeráló topik
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen