- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Proxmox VE
- Mobilinternet
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Adobe Lightroom topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Banggood tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mitírjakide?
csendes tag
Sziasztok!
25-én rendeltem 60$ értékben egy drónt Banggoodról. Kínából jön, holland postával. Hány nap lesz kb a kiszállítás? Mennyi az esélye hogy nem lesz megvámolva, azaz nem rakják rá a 27% ÁFÁ-t? -
maj-viktor
őstag
-
wentworth
tag
Valaki ervenyesitett BG-n garanciat Paypal return shipping methoddal? Xiaomi band karkotonek adta meg magat a szoftvere vagy akkuja kb 5 honap utan.
-
Andralin
aktív tag
válasz
Andralin #295 üzenetére
Hát halljátok ez az Asendia futárszolgálat egy nagy vicc!
Amikor feladták a csomagot kaptam egy e-mailt tőlük amiben a TN mellett egy angliai telefonszám is volt, hogy azt hívjam ha kérdésem lenne a küldeménnyel kapcsolatban.
Imént felhívtam egy ezt a számot, hogy rákérdezzek mi van.
Egy angolul alig beszélő erős kínai akcentusos férfi meg egy nő adogatták egymásnak a telefont. Először azt hitték munkát keresek, de aztán megértették mit akarok, elkérték a TN-t. Be is azonosították, de azt mondták, hogy ők nem tudnak semmi információt kiadni, azt csak az ügyfélszolgálatuk tud. Mondom akkor adják már meg az ÜSZ számát, felhívom őket. De azt nem lehet, azt nem adhatják ki, ők majd írnak az ügyfélszolgálatnak hogy érdeklődtem és majd azok felveszik velem a kapcsolatot!Hát ez egy röhej, komolyan mondom!
-
Andralin
aktív tag
válasz
Bornie127 #294 üzenetére
Na az is durva akkor.
Én már egyszer rendeltem a BG EU raktárból, akkor az "NL Post Tracked" opciót kértem, az akkor 1,34 EUR volt és 2 hét alatt itt volt a csomag!
Úgy látszik az EU raktárukból akkor csak a holland postával lehet küldetni, olcsó és gyors.
Én most benéztem a drága de cserébe jó lassú expressz fedőnevű opciót. -
Bornie127
aktív tag
válasz
Andralin #293 üzenetére
Én (véletlenül) az 1$-os B2C-vel rendeltem Eu raktárból, 45$-os tételt. Mai napig jön. Március 11.-i rendelés. Tegnap írt a paypal, hogy zárták a claimot, jön vissza a pénz, szerencsére.
Más, mindenkinek.
Az egyik rendelésem megjött, de hibás volt. Konkrétan a drónon, nem ment 1 ill. kettő motor felváltva. Egy csavar szét volt nyírva.
A rendelésnél nyomtam egy resend-et, csatoltam a képet, illetve google driveból közvetlen linkkel a videót, ahogy nem működik. 11 napja nem reagáltak rá, egy másik rendelés miatt 3 nap alatt írtak.
Azóta is processing státuszban van.Emailben vegyem fel velük a kapcsolatot?
-
Andralin
aktív tag
válasz
#32577792 #292 üzenetére
Amit megrendeltem az volt nekik EU-s raktáron, szóval egyenesen az EU-ból adták fel. Lett volna Kínában is, de direkt az EU-ból rendeltem a rövidebb idő miatt és direkt a legdrágább, legrövidebb feltüntetett szállítási idővel rendelkező postázási opciót választottam, mert sürgős lett volna/lenne a megrendelt dolog.
De a nyomkövetés is azt mutatja, hogy április 9-én adták fel és 14-én már az amszterdami csomagkicserélő központjukban volt! Azóta meg csak értelmezhetetlen bejegyzések vannak, amiknek eredetileg le van vágva a vége bármilyen böngészővel olvasom! Egy rakás trágya tényleg. Még csak az sem derül ki belőle éppen hol, melyik országba van a csomagom.
Íme az eddig mutatványuk:
Date / Time Event Data
09-Apr-2016 09:39 Booked Vincent Nam
12-Apr-2016 12:32 Accepted Received at Hounslow Depot
13-Apr-2016 16:34 En Route Ready to Ship
13-Apr-2016 20:25 En Route Shipped
14-Apr-2016 10:06 En Route In Transit - Received at HUB AMS
14-Apr-2016 12:05 En Route In Transit - Shipped from HUB AMS
14-Apr-2016 18:21 En Route In Transit - The instruction data for this shipment have been p
18-Apr-2016 09:20 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
19-Apr-2016 04:21 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination
20-Apr-2016 14:23 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
21-Apr-2016 05:26 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
22-Apr-2016 03:24 En Route In Transit - The shipment has been processed in the destination
23-Apr-2016 03:00 En Route In Transit - The international shipment has been processed in t
23-Apr-2016 06:35 En Route In Transit - The shipment has been processed in a parcel centerÉs azért azt is kiemelném, hogy ez volt írva: France Express (Colissimo) - 5-7 working days
Tehát ha sok hét után kapom csak meg a csomagot, akkor ez egy nagy átverés és lehúzás, mert 2-3 hét alatt az ingyenes B2C Europe postázási opcióval is megkapnám simán, még lehet hamarabb is! Kifizettem a 8 eurót a semmire és jól meg is szívtam, mert sehol nincs még a csomag...
Tisztában vagyok vele, hogy ha ingyenes opcióval rendel az ember, akkor egy szava se lehet ha elhúzódik a szállítás, nekem is volt már csomagom Kínából ami másfél hónap alatt jött meg, ez van, ez benne van a pakliban, ezért ingyenes. De ha felajánlanak egy expressz szállítást egy bizonyos áron és feltüntetik, hogy 5-7 munkanap, akkor könyörgöm ne 3-4 hét után érkezzen már meg a csomag!
-
#32577792
törölt tag
válasz
Andralin #291 üzenetére
A normál leveles rendelés kínából 2 hét volt, erre számold, hogy nincs vámolás elvileg, az sokat dob az időn...
EU-ból majdnem 14 nap.
Tehát ugyanaz.
TN: EU raktárból nem is dobta fel lehetőségként, hogy kérjek hozzá.
Azt kell látni, hogy nincs EU raktáron semmi nekik, rendelsz, küldik és ott vámolják a hollandoknál, így már EU készlet, majd küldik tovább.
Két rendelésből 2 megjött, de 2-5 héttel érdemes számolni attól függően, hogy EU "raktár" vagy csájna egyenesbe. -
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #288 üzenetére
Egyetértek, szerintem is elég vakmerőség TN nélkül küldözgetni a nagyobb értékű csomagokat, én még a kis értékűre is szoktam kérni TN-t amikor a kínai oldalukról rendelek és van ilyen opció.
Egyébként lett volna TN-es opció is, "NL Post Tracked" és az csak 0,65 EUR lett volna szemben a 8 euróval, csak arra az volt írva, hogy 5-10 business day szemben a 3-7 business day-el, ezért gondoltam hamarabb megkapom ha a France Express-t választom, inkább fizetek érte mert tényleg nagyon sürgős lett volna.
Most itt vagyok megfürödve, kifizettem a 8 eurót a semmiért, április 9 óta semmi hír a csomagomról!
Rohadjanak meg, de tényleg, szerintem ha az ingyenes postázást választom (B2C Europe) ennyi idő alatt már azzal is ideért volna! És ezért a szívatásért még extra pénzt is fizettetnek az emberrel, szemét banda! -
TommyX_
őstag
Rövid történetem a következő:
Megkértek, hogy keresek selfie botot, néztem a kínálatot és megláttam a Remax P4 selfie botot.
Megrendeltem, 2 hét után meg is érkezett, nézem a csomagoláson sérülés nincs, mondom kipróbálom milyen.
Beleraktam az elemet a kapcsolóba, majd bekapcsoltam, vártam, de nem történt semmi.
A kis útmutató szerint, ahogy bekapcsolom, világítani/villognia kellene a kék lednek a gombnál, ez sajnos nálam nem történt meg. Vettem másik elemet azzal sem volt jó.
Írtam a supportnak, válaszoltak is, jött a sablon szöveg, hogy a telefonon biztos be volt kapcsolva bluetooth...
Mondom minden oké, a kapcsolóval van a probléma (még videót is mellékeltem, amin szemléltetem a hibát).
Az utolsó üzenet ez volt a supporttól:
"For this problem, we have tried to contact with the Supplier to find out the problem. We would get a solution for you as soon as possible."
Ezt már 1 hete küldték.Következő lépésben, mit kéne lépnem?
Előre is köszönöm a segítséget. -
maj-viktor
őstag
válasz
Andralin #286 üzenetére
A kínai posta az ottani állam jóvoltából tényleg "szinte ingyenes", mert támogatják az export-ot... az EU-s posta "drága"... egy kisebb csomag alsó hangon 3E Ft-nál kezdődik! Így a 8€ reális ár érte! (még ha TN nélküli is)...
Magyar posta díjszabás:
https://www.posta.hu/static/internet/download/2016_tarifatabla_HU.pdf
EU-n belüli 0,5kg-os levélcsomag 2.265 Ft (ez TN nélküli)
TN-el: +850 Ft, azaz 3.1115 Ft (ami gyakorlatilag ~10€)Én is frászt kapok, amikor a 100$ értékű EU stock-os csomagomat csak a kerítésre akasztva - postaládából kilógva, stb. módon kapok meg! Mondjuk errefelé azért van 3-4féle postás és mind "jófej - normális - korrekt", legtöbbször a TN nélküli csommaggal is becsönget, stb.
(banggood EU postázás között is van különbség.. én a legolcsóbbat szoktam általában választani, de eddig ~2év alatt mondjuk átlagolva EU-s csomagok esetén 10csomagból 8 az TN nélküli volt - aláírni sem kellett és ilyen 100$ / csomag értékről beszélünk... már írtam emiatt nekik, hogy ez nem biztos jó üzletpolitika... nem hatotta meg őket, azt írták, ha elveszik - nem kapom meg refundoltatnak! (erre is volt már példám - tartották, de mai napig nem hiszem, hogy egy 10$-nál értékesebb csomagot TN nélkül kell feladni vagy üzletileg "megéri".... ismerve a Magyar Postát... szerencsére nekem inkább pozitív tapasztalatom van a Magyar Postával, de sok "rémtörténetet olvasni", "lenyúlós postások", stb. De én pl. itthon - belföldön is csak ragszámmal adok fel még egy 1.000 Ft értékű csomagot is, melyre +300 Ft a TNszám) -
MenőManó03
csendes tag
téves
-
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #284 üzenetére
Hát ez elég durván hangzik.
Kínából jópárszor rendeltem már ugyanúgy a Banggood-tól, ingyenes postaköltséggel, ilyenkor kifizetek 1,30 eurót pluszba és kapok TN-t, amit ismer a Magyar Posta is és végig tudom követni a csomagot Kínától az itthoni kézbesítésig.
Itt meg kifizettem a legdrágább express postázási opciót mert sürgős lenne a csomag, 8 eurót fizettem pluszba és az országon belül nem is lehet nyomkövetni mi van a csomaggal? Ráadásul már 2 napot késik a csomag, az volt írva erre a legdrágább opcióra, hogy 3-8 munkanap a kézbesítés!
Ezek szerint ez az express dolog egy rohadt nagy lehúzás, kifizeted a sok pénz és sokkal kevesebbet kapsz érte mint az igyenes szállításnál! Úgyanúgy lassan ér ide, de a plusz pénzedért cserébe még TN-t sem kapsz hozzá!
-
Balázs1621
senior tag
válasz
maj-viktor #281 üzenetére
Koszi, kozbe megkaptam a penzt!
-
Andralin
aktív tag
válasz
maj-viktor #282 üzenetére
És akkor miért nem lehet követni a csomagot a Magyar Posta honlapján? Miért nem ismeri fel az azonosítót?
-
maj-viktor
őstag
válasz
Balázs1621 #277 üzenetére
(#278) Andralin
A Magyar Posta szállítja majd ki a France express (Colissimo)-s csomagokat!
1-2hét alatt jön meg... mostanában hosszabb idő... 2hét volt legutóbbi ilyen csomagom! -
maj-viktor
őstag
válasz
Balázs1621 #277 üzenetére
Simán ha leokézzák, visszakapod refund formában a pénzedet...
pre-orderes termék volt!? -
Andralin
aktív tag
válasz
Balázs1621 #279 üzenetére
Nem vagyok biztos benne. Elvileg már Mo-n van, de a Magyar Posta nyomkövetője nem ismeri fel a csomagszámot. Ami 9 számjegyből áll csak, betűk nélkül.
Ez a státusza jelenleg: "In Transit - The shipment has been processed in the destination"
Milyen magyar szolgáltató oldalán lehetne erre rákeresni?
-
Andralin
aktív tag
Azt tudja valaki, hogy Magyarországon ki fogja kézbesíteni a csomagot, ha a Banggood EU-ról rendeltem sürgősséggel France express(Colissimo) opcióval, és egy Asendia UK oldalon lehet csak nyomonkövetni, más nyomkövető oldal nem ismeri fel a számát?
Itthon ezeknek ki a partnere, kinek adják majd át?
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem egy terméket, amihez azt írták 10-15 munkanap mire feladják. Közben tudtam itthonról szerezni a megrendelt termékből, így rányomtam az apply refund-ra. Kaptam is egy e-mailt:
"Hi ,
Thank you very much for your custom with Banggood.com. Please accept our apology for we have cancelled your order(#13728480). We are so sorry for the inconvenience it has caused you and hope for your kind understanding.
If you have any question, please feel free to contact our customer service cservice@banggood.com.
Kindest regards,
Banggood Team"
Pénzvisszafizetésről semmi infó... Hogy működik ez a Banggoodnál?
-
-igu-
addikt
válasz
maj-viktor #274 üzenetére
Úgy látszik, beálltak erre a 2 hét körüli kiszállításra.
Ha így van, akkor jövő hét közepén az én friss cuccaim is beesnek. -
maj-viktor
őstag
Április 01.-én rendelt EU raktárból kuponkóddal rendelt:
Blitzwolf 2USB-s falitöltő & usb kábel (megfordítható USB-s) & 4USB-s autós töltő, ma megjött... Ápr.14!Kuponkóddal -10% még Június végéig (EU-ra is elfogadta)
https://www.facebook.com/MadeInCsajna/posts/1698149573731074 -
Ciccuka
veterán
-
Ciccuka
veterán
BlitzWolf QC3.0+2.4A 30W Dual most jó árban van.
-
-
Gameboy77
aktív tag
válasz
SchumiBácsi #267 üzenetére
Nekem szerencsére hétfőn(11.-én) megérkezett a csomag,a tartalmával is minden rendben volt. Az alap szállítási opciónál nem adnak tracking numbert, így az normális.
Én EU raktárról vásároltam, és így is kellett a 10 nap.Kínából van hogy 5 hét alatt ér ide.Szerintem még simán megjöhet.
-
válasz
Gameboy77 #241 üzenetére
Ha már felmerült akkor én is kérdem, hogy biztos jó üzlet?
A poén az hogy egy fórumtárs ugyanígy rendelt előttem 3nappal, ugyanezt. Ugyanaz a szállítás, kupon stb. csak nyilván az ő címére nem az enyémre
Neki megjött 10 nap alatt, nekem meg így maradt, tracking number nélkül. E-mail kettő is ment már, mindkét esetben időt kértek, mert felveszik a kapcsolatot a kézbesítő társasággal és várni kell a válaszra, de ennyi az egész.
Nehezen hiszem el hogy ennyi idő alatt nem jutnak el odáig hogy követési szám legyen. Mehet a dispute?
-
McLaca
őstag
Olyankor mi van, ha egy megrendelt és kifizetett, de még feldolgozás alatt álló "ready to process" státuszú megrendelés mellett az "Apply Refund" gomb nem működik!? Máshol feleannyiért megtaláltam pár órával a rendelés után a terméket, gondoltam, lemondom. De bármilyen okot választok ki, csak egy hibaüzenetet kapok pop-up ablakban: "Can't refund".
Írtam nekik az oldalon keresztül közvetlen üzenetet (mert ilyenkor chat nincs ugyebár), de sanszos, hogy holnap elküldik, mielőtt olvasnák az üzenetemet...Üdv!
-
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Egy pár hónapja már rendelgetek apróságokat, mindig a 22 eurós értékhatáron belül, hogy ne kelljen szenvedni a vámolással meg fizetni utána. Eddig minden simán megjött, ahogy beért az országba, 2-3 napon belül ki is hozták. De most van egy gubanc...
Rendeltem egy 12 EUR értékű biztonsági lakatot, ami beért az országba és már 6. napja a vámosoknál áll (The item is being processed by customs).
Mi a rákot tudnak csinálni a vámosok 6 napig egy 12 eurós értékű csomaggal, amit szó nélkül tovább kellene engedniük?
Másnak is állítottak már meg ilyen kis értékű apróságot? Ilyenkor meddig ülhetnek rajta, akár hetekig is?
-
Beni2360
félisten
válasz
maj-viktor #257 üzenetére
Nem tudom mi ez, miről van szó!?
Ez most valami falióra mutatója? vagy karóra?
Igen egy falióra matatói, egy másodperc mutató a tengely kapcsolattal és a másik meg a perc mutató.De már vissza utalták a pénzt és rendeltem egy másikat.
Megpróbáltam helyre hozni de nagyon ronda lett.
Egy régi diófa óránál törtek el a mutatók annak a pótlására lett volna. -
hoffman_
nagyúr
rögtön hárman is, köszönöm szépen a gyors és bőséges reakciókat uraim!
nekem is van már bőven cuccom, megerősíteni tudom én is, hogy rendben vannak. egy 10000mah-is Xiaomi bank, egy 4 portos (1 QC) Blitzwolf autós töltő (ezt cserélem, mert nekem sok), 2db, mindkét oldalán reverzibilis usb b - micro usb kábel, plusz egy usb-c kábel és egy usb-c átalakító is.
most jön egy két portos autós töltő, egy két portos hálózati töltő, meg még vagy 4 kábelem és átalakítóm. szóval igazából már késő lett volna kérdezni
-
-igu-
addikt
válasz
hoffman_ #255 üzenetére
Nálam 2db 40W Smart 5-Port High Speed Desktop Charger üzemel, az egyikhez a kábel is Blitzwolf (2.1A Micro USB Cable 0.66ft/0.2m USB A Male Reversible to Micro B). Ebben az évben eddig a legjobb vásárlásom.
A külső akksit (10400mAh Quick Charge 2.0 Power Bank) várom már egy hónapja, remélem, hamarosan útnak tudják indítani. Egyelőre nincs raktáron. -
maj-viktor
őstag
válasz
Beni2360 #253 üzenetére
Nemtudom miez, miről van szó!?
Ez most valami falióra mutatója? vagy karóra?Amúgy ilyen ~500 Ft érték esetén nem nagyon szoktam balhézni... amúgy kézzel visszatudod hajlítani vagy működőképessé tudod tenni!?
(#255) hoffman_
Banggood eredetikkel foglalkozik, így azzal nem szokott probléma lenni... most így SJCAM - Xiaomi termékekről tudok nyilatkozni én elsősorban...Pont most rendeltem én is BlitzWolf töltőt és kábelt... EU-ból, de annak kell 1-2hét még míg megjön majd!
De 50+ rendelésem volt már tőlük, legtöbb nagyobb érték (50$ feletti), talán párral volt kisebb probléma, azokat megoldották... eggyel nagyobb, azt is! Elveszett csomag is előfordult sajnos, ott is full refund - mindent korrektül intéztek neked eddig... most tartok ~2év után asszem ilyen 60-70.rendelésnél tőlük! -
hoffman_
nagyúr
sziasztok!
rendeltem egy kupac Blitzwolf kütyüt innen, immáron a harmadik köröm hajózik. az elsőben lévő cuccok használatban vannak és teljesen jól teszik a dolgukat. azon viszont kicsit most fennakadtam, hogy az USB Type C kábelek körül megy a majré, miszerint megsüthetnek ezt-azt. az érdekelne, hogy a Banggoodról érkező Blitzwolf termékek mindenkinél patentul működnek? eredeti kütyük jönnek tőlük mindig?
köszönöm előre is
-
Beni2360
félisten
válasz
maj-viktor #252 üzenetére
A fentii képet elküldtem nekik és kértem, hogy küldjenek helyette másik mutatókat.
Erre ezt a levelet kaptam:
Dear customer,
Sorry to your inconvenience.
Would you like to give you a refund?
Hope for your kind understanding.
Na most akkor mi tévő legyek?
Igaz az egész nem volt több mint 500 Ft -
maj-viktor
őstag
válasz
Beni2360 #251 üzenetére
Pont ma kaptam egy dobozt, ami úgy nézett ki, mintha a kutyaszájából rángatták volna elő, meg minden!
Amolyan ace venturás kezdőjelenet feeling! De mivel a belső tartalom kifogástalan, így nem "balhézok", ilyen minimális javítások nekem is előfordulnak... "kézzel visszahajlítás", stb. Hát a világ másik feléről jön... amíg "javítható ingyen" vagy minimális időráfordítással, addig "nem balhézok", persze ha valami ripityára törve jön meg... láhatóan a gondtalan csomagolás miatt, akkor persze... refund, stb.
De ez nagyon ritka.... ~több ezer csomagomból az elmúlt ~5év alatt csak pár ilyen volt... nagyon alaposan - gondosan, rengeteg tömítőanyaggal küldenek mindent a Kínaiak (sajnálni is szoktam a környezetet, ennyi pazarlás... amikor egy pár $-os cumóra eskü számomra a csomagolás ránézésre többe került, mint ami benne van... persze én pl. minden csomagolóanyagot elrakok és újrahasználok... legrosszabb esetben is szelektív gyűjtőbe megy... doboz - pufifólia, mindent próbálok újrahasznosítani... ingyen "tömítőanyag")
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Xiaomi Redmi Note 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Gari:2027.04.02 Playstation 5 Slim Digital edition + Ajándék Venom töltő állomás!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest