Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz 8 #1855 üzenetére

    Keríteni kéne egy multimétert. A feszültség csökkenésével fokozatosan állnak le a rendszerek, nekem a leírtak megint töltés problémának tűnnek. :F

  • jerry311

    nagyúr

    válasz 8 #1855 üzenetére

    Semmit sem érdemes venni, amíg nincs meg a hiba oka.
    Leginkább egy (jó) autóvillamossági szakember kell neked.

  • 8

    senior tag

    válasz 8 #1855 üzenetére

    Köszi a két választ :R

    Teljesen lemerült az akksi tegnap este. Ma nap közben feltöltöttem, töltő nem jelzett hibát, szépen töltötte. Szerencsére rokonoknál vagyunk, tudom tölteni.
    Reggel szereztem egy másik, új akksit, fel volt már töltve, nem töltött rá semmit a 10A mikroprocesszoros töltő (ezt vissza tudom majd vinni, ha nem kell, vagy a családban elhasználják, nem vész kárba)

    Feltöltve beletettem az autóba az újat, hogy kizárjam az akksi hibát.
    Alapjáraton 12.4V volt mérhető a sarukon, kissé emelt fordulatszámon (2000-2200) pedig 12.8V, fogyasztók nélkül.
    Nekem ez kevésnek tűnik, szerintem nem tölt jól a generátor... de az autó akksi visszajelzője nem ég, tehát valamit azért csinál.
    Vagy azért volt ennyi, mert fel volt töltve az akksi? de végülis indítottam, dízel, az eleve le kellett, hogy szívjon belőle.
    Holnap ráadom a világítást, más fogyasztot is, úgy is kipróbálom.

    Most ugyebár pünkösd van, itt van elég jó szerelő a faluban, de nyilván nem dolgozik ilyenkor. Két akksival valahogy visszajutok majd Budapestre hétfőn - most 300km-re vagyok -, és kedden viszem gariba vissza, mert ez a generátor javítás nekem úgy tűnik, hogy nem sikerült.

    Márkaszervíz csinálta a melót, 90k van a "generátor javítás közvetített szolgáltatás" sorban feltüntetve a számlán (a teljes szerelési meló nyilván több volt, gen ki-beszerelés, szíjcsere stb). 90k-ért elvártam volna, hogy teljesen felújítsák ott, ahova elküldték, de a külső háza csak le van törölve itt-ott, belülre belátni, hogy ugyanolyan koszos, mint volt. A szabadonfutó új rajta, az biztos.
    (6 éve vidéken számla nélkül 30k Ft-ért újították fel ugyanezt a generátort teljesen, utána úgy nézett ki, mintha gyári új lenne, külső háza is homokfújva-szinterezve, benézve is minden újnak tűnt. Jó is volt 180k km-en keresztül azóta. Akkor budapesti ár 60k lett volna, a teljes felújítás.)
    Szerintetek átvágtak vele most? vagy reális 90k-ért csak javítani hogy működjön, új szabadonfutóval, de nem teljesen felújítani? Előzetesen azt mondta a munkafelvevő, hogy 60k-tól várhatom majd a költségét.
    Kauffernél 90-100k körül van betétdíjas többféle utángyártott-felújított belőle egyébként, új szabadonfutóval együtt.

    50.000Ft jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. Raiffeisen 55-60.000Ft, Curve €5 ajánlókód elérhető. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Privát üzenetben küldöm

Új hozzászólás Aktív témák