Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz 7Sony7 #973 üzenetére

    Valóban nincs csak paszta. Én rákérdeznék egy ismerős autósboltban milyennel érdemes összerakni, hogy biztos jól tömítsen. Mindenesetre egy motoröblítővel feltölteném, hogy leoldjon mindent mindenhonnan mielőtt leveszed a deknit.

    #974) alpenwetter

    Valószínű hogy kinyomó csapágy én 2-3 hónapot mentem így mert nem jöttem rá mi ez a hang. Menni tudsz vele de én minél előbb cseréltetném mert ha szétmegy a csapágy nem lesz kuplung többet és abban a sebességben tudsz csak menni miben maradt (ill. motor leállítás után tudsz váltani csak ugye sebességben indítózni ... :F ) és imádkozol, hogy nem kapj piros lámpát. Ez úgy kis forgalomban még csak csak de pl. egy belvárosi dugóban …? Persze ha van aki bármikor haza tud vontatni akkor nincs gond! ;)

    Leszedés után a szerelő meg tudja állapítani, hogy maga a szerkezet, ill. a tárcsa mennyire használható és akkor csak a munkadíjat fizeted meg azt a pár ezrest amennyibe a csapágy kerül, ha viszont hidraulikus kinyomó na az nem olcsó! (Viszonylag barátságos árak!) Általában együtt szokták cserélni az egészet és ha jó – jobb minőséget veszel előbb megy tönkre a szerkezet, ill. kopik el a tárcsa mint hogy a csapágy persze ez nagyban függ a vezetési szokásaidtól. Sok kuplungozás, kuplunggal állítom meg az autót a lejtőn vagy azon pihentettem a lábam. Ezek mind csökkentik az élettartamát mivel a csapágy csak akkor kopik ha ki van nyomva a kuplung.

    (#975) dond

    Valószínű hogy a szerkezet lamellái fáradtak el (középen az a sok kis lemez) vagy el is tört pár belőle. Valószínű nehezebb is kinyomni. Mielőbb csere mert te is kuplung nélkül maradsz mint fentebb írtam!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák