Új hozzászólás Aktív témák
-
Kommy
veterán
Erre valami javaslat?
-
Kommy
veterán
jerry311, Mágus2: Köszönöm a választ. A mai nap leszedtem az egész kipufogót, a katnak szerencsére semmi baja, csak a külső hővédő lemez van megsérülve rajta. És nem ott fúj ki hanem a katalizátor és a középdob csatlakozásánál.
A csőtoldásokra milyen tömítő anyagot lehet hasznáni ami oldható is, mert a kat és középdob között fúj ki, megtisztítottam a kat csövét hibátlannak néz ki, és a középdob csövét is az is szép tiszta de mégis kifúj.
-
vmatyko
tag
A következő a gondom:
Nissan Note 2006, 1.6 Tekna
Indítás után kb 1 perccel felgyullad az abs+kipörgés+esp lámpa és a fék furcsán fog (inkább nemnagyon fog). A fék érzetre akadozó, feszülő.
ABS jeladó? Hova vigyem szerintetetek? Van esetleg itt szerelő fórumtag?A másik kérdés, hogy lehet így használni még pár km-t?
-
Predator2
addikt
Helló
Nincs köztetek olyan szaki a lökhárító javítással foglalkozik, illetve fényezéssel?
Másik topic linkjét is szívesen fogadom.Van egy sérült első lökhárítóm (Clio2), találtam szín azonost, de sajnos az is sérült, de jelképes összegért tudnám megszerezni, és jobb állapotban van mint az enyém. [kép]
Mennyibe kerülhet ennek a műanyag lökhárítónak a javítási költsége?
Illetve az megoldható, hogy csak a javított részt fújják újra? Tudom, hogy elemet telibe kell fújni, de sokat nem áldoznék rá . Nagyon durván látszana, hogy csak ott a javított részen volt fújva?
Egyáltalán vállalnak ilyen kis terültet is? Nem tudom mi a legkisebb kiszerelés festékből hozzá.
TEB65 színkód.Nézzétek el, ha butaságot kérdezek, de soha nem volt dolgom ilyennel.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ismét Clio2-es kérdés.
Sajnos beleszaladtam egy jobb hátsó spirálrugó törésbe. Tavaly cserélték a két elsőt.
Úgy tudom, futóműnél mindent csak párban, ez a hátsó tengelyre is igaz?
Kicsit kasu, a futóműves szerelő szaki. Mire figyeljek/szóljak neki, hogy ellenőrizzen, ne adj isten cseréljen amikor a rugókat (bilstein) cseréli?1.5dci kocsim van, Voltam hajtókar csapágy cserén, ilyenkor le kell venni a bölcsőt. Akkor észrevette a szerelő, hogy az egyik talpas gömbfejem kuka, a kérdésem az, hogy ezt is párban kellene cserélni? Mert a másik szódával de még azt mondta használható. Illetve ilyenkor kötelező a futóműállítás is?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Predator2 #312 üzenetére
Ha stabil autót akarsz az úton, a futóműben mindent párban cserélsz. Ezzel sok beállítást is megspórolsz, mert a szódával használható gömbfej legkésőbb fél év múlva már cserés lesz és akkor megint szaladsz futóműveshez, ami idő és pénz. Egyszer kell rendbe vágni, beállíttatni, utána évekig jó. Érdemes a félig szakadt szilenteket is kicserélni újakra, stab pálcákat, gömbfejeket... mindent ami elhasználódott az évek során. Bár évjáratot nem írtál, de szerintem nem 100%-os már a futómű.
-
fess
őstag
Sziasztok
Suzuki ignisnél,ha leveszem a lábam a gázról, van 1 kis tompa hang, amivel egy időben jobbra ránt kicsit az autó.
Ősszel volt toronycsapágy, nemrégen bal oldali külső féltengely csukló csere. Mi lehet a gond? Szilent vagy valami komolyabb? -
Predator2
addikt
Azt mondta a futóműves, hogy hátul nem fontos. Én meg csak lestem ki a fejemből, hogy most akkor én tudom e rosszul a dolgokat avagy sem. Minden esetre kicseréltetem mind a kettőt, ha már úgy is megbontják.
Attól tartok, ha erre azt mondja, hogy nem fontos, akkor milyen fontos dolgot felejt el megnézni, megcsinálni, ami miatt később is szívni fogok.Másik szerelő, aki hajtókarcsapágyat cserélt nekem.
A talpas gömbfejet az egyiket cserélte. Kérdeztem, tőle, hogy nem kellene a másikat is, arra azt mondta, hogy még jó, (nem volt túl meggyőző) "csak a gumi van szétmenve rajta".Semmi rendelleneset nem veszek észre a kocsi vezetése közben. Nem kopog, stb...semmi.
Viszont nem egy nagy durranás az a futóműves szaki akihez a kocsit viszem, de sajnos csak ez van a környéken. Még tavaly nyáron mondtam neki, hogy megbillen a kocsi, de azt mondta nincs semmi baja. Most meg ahogy raktam fel a nyári gumit láttam, hogy törött a spirál rugóm.2004-es Clio2 1.5dci 82HP
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Férfiaklapja
újonc
Mikor érdemes átszereltetnem a nyári gumimat? Milyen gumiabroncsot javasoltok 2003-as Ford Mondeóra?
-
Kommy
veterán
Valakinek van arról tapasztalata, hogy a hátső lámpáimben az index nagyon ki van fakulva mondhatjuk, hogy átlátszóak már kb, hogy ezt falahogy befesteni, hogy normális narancssárga legyen.
Jelenleg is narancssárga égő van benne, de jobb lenne ha narancs lenne a búra is.
És ha lehet festeni akkor kívülről vagy belülről kellene? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Férfiaklapja #316 üzenetére
Már át lehet rakni.
fess Látatlanba ez csak találgatás lesz. Valami motortartó, támasz vagy a futóműben valami koppan.
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz Férfiaklapja #316 üzenetére
Megnézed az ADAC tesztben a neked kellő mérethez közelebb álló teszteket és választasz egy jó gumit.
Ne csak az összpontszámot nézd, mert az csalóka lehet, mert elvihetnek egy gumit a nagyon jó összpontszám felé a tartósság, vagy fogyasztási adatok is, nemcsak a jó tapadás. (Ja, és persze kisebb érték a jobb, mert német rendszer.)
Eddig nem csalódtam az így választott gumikban. -
molnarpeter
nagyúr
F01 (LCI) 7-es BMW légrugók szenzorait ki lehet kapcsolni, vagy van esetleg szerviz állása a futóműnek? Nyári gumik felrakása miatt érdeklődöm, mert mikor a télik kerültek fel, nem tudták a gumisok behajtani az emelő csápjait Esetleg marad a krokodil/deszka a kerekek alá?
Bimmer topikban nem kaptam válszt, hátha[ Szerkesztve ]
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, főként azért írok hogy követhessem az írásaitokat
Másrészt autovásárlás előtt vagyok.Szeretnék egy ,,suzuki megbizhatóságú,, 1997. évjárattól felfele, elég legyen a kötelező szervíz neki hosszútávon, benzines legyen minimum 1,2 és maximum 1,6 os motor. 150-300e ft között, milyen tipust ajánlanátok? Köszönöm előre is.
-
molnarpeter
nagyúr
Grand Scenic 2009 (pre-facelift, DPF nélküli) 1.9 dci-t hogyan tudok szándékosan limp mode-ba tenni, mit lehet a legegyszerűbben lehúzni, hogy ezt elérjem? Csak addig kéne, amíg eljut a szervizig, elővigyázatosságból. Illetve a hajtókarcsapágyak a gyári 2 év/30kkm periódusokat tartva hány km-nél érdemes ellenőrizni/cserélni? Van esetleg olyan évjárat, amit már nem érint?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #326 üzenetére
Miért akarod vészmódba rakni?
-
molnarpeter
nagyúr
Egyre jobban kormol, egyenletes haladásnál (2000-2500 körül) elkezd finoman rángatni - kulcsos autó, megelőzésképp gondoltam, már elvileg van időpontja is Egyszer már berakta magát vészmódba, de újraindítással visszaállt. Tippre döglődik a turbó, de a rángatás számomra sötét folt, talán EGR/MAP 191k a futás. Csapágy is a gyári periódus jutott eszembe, én 0W40-et adnék neki 10 ezrenként, ha már "kulcsos", illetve az 1.5 mellett erről az 1.9-ről is olvastam hajtórúdcsapágy gondokkal kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #328 üzenetére
Map szenzortól azonnal vészmód, de szerintem ne kösd le. Fölösleges. Óvatosan kell vele menni és kész.
-
válasz molnarpeter #328 üzenetére
Én inkább nem erőltetném turbó gyanúnál azt a közlekedést. Én.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ACAB95
tag
Üdv
Mi okozza, azt hogy meredek emelkedőn felfele (leginkább autópályán) ráz az autó. Akkor is csinálja, ha nagy sebességel megyek be a kanyarba. Első lengőkarok és stabilizátorok már voltak cserélve. Köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Kommy
veterán
Sziasztok!
Az autóm alváza 1-2 helyen javítva lett, emiatt ki lett szedve az egész belseje, és a vezető oldalon alul a hangszigetelés (ha jól sejtem) egy ilyen teytil szerű anyag és kátránypapír van rajta. ilyen honnan tudnék szerezni szerintetek, vagy milyen néven keressem. Olyan 1.5cm magas lehetett valamikor a textil és azon 3-4 mm kátrány szerű anyag van amimkemény, emiatt ez darabokra is törött ezért kellene cserélni.
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok,
korábban írtam ide motor remegéssel kapcsolatban. (Megane 2 1.4 98 lovas) Akkor elvittem az autót helyben több szerelőhöz is, de senki nem tudta megmondani mitől van. A lényeg, hogy beindítás után pár perccel a motor alapjáraton remegni kezd, mintha kihagyna egy henger. Ilyenkor a kipufogó is be-be durrog.
Sok minden meg lett nézve:
- 4 trafó, 4 gyertya, légtömegmérő egy másik megane-ból ideiglenesen átrakva - semmi változás
- fojtószelep tisztítás, és újraprogramozás
- vezérlés ellenőrzése, + üzemanyag adalékcsináltunk egy diagnosztikát, itt meg lett állapítva, hogy farsot szív valahol,+ a lambaszonda feszültsége pedig ingadozik folyamatosan.
Most ott járunk, hogy a fars levegő miatt a szívósor tömítés ki lett cserélve. Ez most már rendbe van, jobban húz, másabb is lett a hangja.
Valamint a motor nagyon lötyögött, mindkét motortartó bak rossz állapotba volt, ki lettek cserélve. Ez javított a remegésen, de még mindig remeg, csak így már annyira nem lehet látni,+ nem érezni a kormányon.Készítettem róla egy új videót, de a felvétel ismét elég zajos, valójában nem csattog ennyire, nem hangosabb mint egy normálisan működő motor.
főként 2:40 nél kezdi a periódikus hangot és a remegést.
Okozhatja a lambda szonda? Hamarosan viszem újra diagra, hogy így, hogy nem szív farsot valami változás van-e.Olaj nem fogy, nem koszos, víz szintén nem fogy. Viszont elég hamar forró lesz a motor ha nincs menetszél. Egyébként jól húz, nem torpan, gáz adásra teljesen kisimul.
Valakinek van valami ötlete?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
smallmer
őstag
Sziasztok,
wolksvagen polo 2003 -assal ma történt egy olyan, hogy mentem az autóval egyszer csak hangosabb külső sípolás után olyan volt mintha nem lenne az autóban erő. ezt követően leállítottam az autót és nem indult el, olyan volt mintha lemerült volna az akksi. Ezután vártam pár percet ismét indítottam és eljöttem vele hazáig. Mi lehet a baj?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Sanyi19
őstag
Köszi, ezeket még nem néztük. Motorhőmérséklet jeladó nem ingadozik, viszont valamiért elég hamar felmelegszik a motor ha álló helyzetben járatom. 99 fokig ment fel 10 perc járás után. Ez normális? A vízhőfok mutatója meg középre beáll, ilyenkor is meg hosszú úton is. A víz nem fogy belőle. Az olaj se. Most át lesz nézve a hűtés, mert az alsó cső teljes hideg volt a felső meg meleg mikor ezt a diagot csináltuk.
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
Sanyi19
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #326 üzenetére
El is felejtettem, IC csere után megjavult a kormolást tekintve Köszi Mágus és bitpork a válaszokat!
-
seger
addikt
1.9 dci-vel lenne olyan hibám, hogy gyári gépre dugva, és próbaúton figyelve az adatokat, azt mondták a turbó nyomás lassan épül fel. Ez mitől lehet? Mi az amit meg kellene néznem, mert itt a közelben a szerelők nem tudnak hozzászólni, csak vakarják a fejüket....
Lenne valakinek ötlete? Turbó felújítás megvolt, de semmi változás...
Köszi!
-
-
F_Gergely
őstag
Nem, auto valogatja hogy hany ilyen erzekelo van, nekem az opelban 4 db van. De ha beinditod es ugye nincs turbo, elkezded tolni neki a gazt es X fordulatnal kozlekedve kidob egy hiba lampat es igy a hibakodban benne lesz hogy melyik erzekelovel van gond. Nekem pl 3500 korul ha nem valtok el par perc utan dobta mivel van baja.