Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
Időkép szerint talán elszórtan lehetséges csapadék.
Nekem nem kellett a sorral küzdeni, sikerült kifogni egy nyugisabb időszakot.
Nyílt pár éve egy hyper szuper mosó, aktív habbal, mindennel(kivéve az alvázmosás), az évek alatt szép lassan csökkentették a forintért adott másodperceket, pontos adatokat nem tudok. Ráadásul most az aktív habon is állítottak, régen úgy kellett lemosni a kocsiról, most meg mint a híg f**.
Többet se fogok ott kocsit mosni.Sajnos a faluban(városban) a többi mosó nem nagy eresztés, a tőlünk legtávolabbi mosó lenne a legjobb, de akkor inkább mosok a megyeszékhelyen.
Lassan időszerű lenne beadni a kozmetikába, mert a beltér kezd elkanászodni, garázs nélkül autóbelsőt takarítani ezekben a hidegekben nem nyerő.
-
2ozzmexy
aktív tag
A difivel nem volt gond, nem sírt, leszámitva hogy élettartam feltöltése van (akárcsak a váltónak), így az is majdnem szárazon futott...
Szerintem ne nyúlj hozzá, ha elkezd hangja lenni akkor érdemes megnézni és felújítatni. Ha cserélted benne az olajat amikor kellett akkor nagy baj még huszonévesen sincs velük."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
2ozzmexy
aktív tag
Én most mindenből gyárit öntöttem bele, mindkettő "lifetime fluid" tehát BMW szerint nem kell cserélni soha, váltóval és difivel együtt kell kidobni alóla, bár ezzel Ezredes szerintem vitatkozna...
Mivel van benne centi, így jobbnak láttam kicserélni, bocsánat, frissíteni. A szívósort ki fogom pucolni egy APC-vel, mert az szeret kigyulladni, már amennyire értek hozzá és amit olvastam mindenfelé róla. Megáll benne az olajpára és az EGR miatt a koksz, a kettő együtt felhevül és megolvad a műanyag szívósor. Amint átég szúróláng alakul ki, mivel az üzemanyag csőtől csak egy szivacs választja el, így kigyullad az egész, a zaj szigetelés lángot fog és mire megállsz 🔥 a gepteto belül, felnyitod és bumm, indul a pokol. Ezt kihagynám.Vezérlést is jó lenne cserélni, de mivel a tűzfal felől van így azt nem vállalom... Szijjakat néztem meg hogy mennyire feszesek és repedezettek, de szinte új.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz
2ozzmexy #6657 üzenetére
Hat vegul is lifetime. Addig tart az olaj is, amig a diffi. Es forditva
ritka nagy hulyeseg ez a gyartok reszerol. Garit kihuzza, de tegyuk fel kezdo autovasarlokent es varhato jovobeli ujauto vasarlokent bennem nem keltene ez bizalmat. Ugye tervezzuk, hogy tavasszal csereljuk asszony Priusat valami ujabbra (2015+), hogy az rendben legyen par (5+) evig, de a szar uszik a fossal a kinalatot tekintve.
-
Reggie0
félisten
Hidrogen kut 30 eve lehetne, csak eppen nem olyan konnyu feladat a hidrogent egy palackban tartani, azon felul tuz es robbanasveszelyes, olyannyira, hogy ha botlban akarsz suritett hidrogent venni, arra kulon engedely kell. A hidrogen nem megoldas semmire, csak az autogyartok vagyalma, hogy a belsoegesu szarokat aruljak tovabbra is. Arrol nem is beszelve, hogy az eloallitasa csak dinoszaurusz-lebol vagy dinoszaurusz-gazbol gazdasagos.
Az elektromos autozas a jovo, ahogy a penztargepbol is az elektromos az, nem a kezzel tekeros.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem írt mást a katalógus, mivel a ZF nem ad meg mást, ők feltöltik és annyi. Tehát egy 75w90 GL 4 vagy 5 nem opció.
Pedig nem akartam sokat költeni rá, amikor belekezdtem akkor még úgy gondoltam bemegyek a madaras hiperbe és annyi, mindenből a legolcsobbat, csak közben elszaladt kicsit a sztori... 😭"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
rbalint88 #6658 üzenetére
Nézd, tévedésből sem szeretnék a 👛 - ban turkálni. Amit a helyedben mérlegre tennék hogy egy fiatalabb mivel tud többet és mennyivel drágább.
Szerintem érdemesebb megtartani egy régi de megbízható technikát még ha költeni is kell rá egy keveset mint venni egy veddmegdobdel autót főleg most, amikor az 5-6 éves verda új árában adható el, vagy drágábban. A Vitarat néztem múltkor, az enyémet 2 évesen 4400km-el 500k-val drágábban tudnám eladni, mint amennyiért vettem... Szerinted? Tudom, én vagyok helikopter..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
RJ45
junior tag
válasz
Reggie0 #6661 üzenetére
A hidrogen nem megoldas semmire, csak az autogyartok vagyalma, hogy a belsoegesu szarokat aruljak tovabbra is.
Ja hogy az sincs meg, hogy villanymotor van benne és Write only-ban vagy?"A működés elve valójában rendkívül egyszerű: a szerkezet egy elemi cellája két elektródából és a köztük lévő polimer membránból áll össze. A félig áteresztő membránon csak a protonok juthatnak át, így a hidrogénionok a katód körül gyűlnek össze, ahol reakcióba lépnek az oxigénionokkal. Az anódon felszabaduló elektronok elektromos áram formájában hagyják el a cellát, és végső soron az autót mozgató villanymotort forgatják. Az üzemanyagcella semmilyen karbantartás nem igényel, és az élettartama is hosszú."
Egyébként Németország papírra leírt saját klímacéljai eléréséhez, hogy a tényekről is beszéljünk 2030-ig kb. +10 millió elektromos autót akar üzemben látni. Ők írták le saját maguknak. Idén 250.000 új elektromosra adtak támogatást egy év alatt. Ennyit (+10milliót) perpill ott sem lehet konnektorba dugni egyszerre. Honnan lesz addigra szerinted áram ha nem süt éppen a nap? Nem lehet, hogy megvan az egész ipari terv és a németek nem teljesen hülyék? A német autóipar nem pici, szóval feltehetően nagyon is megoldható szerintük a történet.
Hiába képzeled el az összes otthont üzemanyagtöltő állomásnak valójában a mindösszesen erősen korlátos. A világon mindenhol az. Náluk is. -
2ozzmexy
aktív tag
Ez sem sokkal bonyolultabb, csak túlmisztikálják, a ZF maga is csinált hozzá olajcsere tutorial videót, a YouTube is dugig van vele. KB ha tudod hogy működik egy 🔩, van egy lavorod, egy darab csöved ami befér a lukba és pár óra szabadidőd neked is menne, ha nekem sikerült akkor egy selyemmajon is képes rá, csak az nem mond közben olyan cifrakat...
A szívósort kiszedni egy külön élmény, utána a pucoláshoz kell zsíroldó (mosogatószer), egy üvegmosó és bitang sok türelem. Úgy 20-30 perc sikálás és újra tiszta, visszarakni újabb 2 óra szivola... Olyan lett akár egy Doxa, ketyeg csendesen, nem remeg, stabil az alapjárat és végre a tűzveszély is elmúlt. Hogy miért nem öntvényből rajzolta a germán mérnök azt nem tudom, vagyis de, vannak tippjeim...😭"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Reggie0
félisten
Az sincs meg, hogy az egyetlen epkezlab modon mukodo hidrogenauto wankel motoros? Remelem mar erted a celzast. Az uzemanyagcellas hidrogenauto mar 50 eve csak vagyalom es most sem vagyunk hozza sokkal kozelebb, mint a rendszervaltaskor, mar csak azert se, mert az uzemanyagcella, meg mindig draga, lassu felfutasu es hamar tonkremegy. Elobb lesz fuzios reaktor, mint epkezlab hidrogenes uzemanyagcella.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
Pttypang #6669 üzenetére
Én a tervezett amortizációra céloztam, de igen, az csupán egy újabb szög a megoldás koporsójába hogy olcsóbb legyartani... Gondolom a gázolajcső is szándékosan felette van vezetve.
tuti ami tuti, ha nem rohad el az aktív alvazvedelem miatt, akkor gyulladjon ki...
csak jöjjön a jobbágy 5 évente az új modellert.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
RJ45
junior tag
válasz
Reggie0 #6668 üzenetére
Egyetlen?
[olvasgass]
Annyira tájékozatlan vagy, hogy szerintem inkább kerüld a vitát.Német tervet ismered mekkora állami támogatást kívánnak hidrogén töltő hálózat kiépítésére fordítani? Kiabálj nekik, hogy hülye németeeek, német hülyééék!
-
2ozzmexy
aktív tag
Boldog Új évet kívánok mindenkinek! 😊
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
kisza25
félisten
Buék!
🥳🎊🎉Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz
pècsimunkás #6683 üzenetére
Az ijenek bisztos jó' tunnak' heggeszteni is.
Ez azért durva volt - vagy jó poén. Esetleg gugli fordító
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
pècsimunkás #6683 üzenetére
A 7000 Ft nem tudom honnan jött nekik, de biztosan nem hívnám...
Nem a szakértelmében kételkedem, hanem abban hogy sikerül elolvasni a service manual-t...
Na éppen az ilyen "szervíz egyéni válakózó"-k miatt feküdtem alá én is a bömösnek, csak a derekamból kisugárzó fájdalom jelzi még mindig hogy nem ez volt az évszázad ötlete az őszi időjárásban..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz
cappa72 #6684 üzenetére
Ez nem gugli transzlét, hanem segíteni próbált az android, de sajnos ő csak egy droid...
Íme egy ékes példája annak amikor nehéz eldönteni melyik az ostobább, a user vagy a szoftver...Ha ő fizetne se bíznám rá az autómat, éppen ezért nem hordom kozmetikába sem.
Úgy látom a halmozottan
kátrányoshátrányos helyzetű népek is vállalkozósdit kezdenek játszani és rátaláltak a fb marketplacekiskapuirarejtett lehetőségeire...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Sziasztok!
Saab 9-5 2,3t vélemények érdekelnének, milyen ismert hibái vannak, mennyire betegágy, rozsda ilyesmi...
A tűzfal repedésen túl nem tudok semmit sem róluk."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Igen, az utolsó előtti széria. Nem tudom milyenek, sosem volt szerencsém hozzájuk, de mivel piaci értéke gyakorlatilag nincs gombokert lehet venni és a formája is tetszik de nem tudom mennyire megbízható, vagy mennyire rozsdásodik stb. Elektromos ablak, trafosor nem para, az csak csavarok, semmi bonyolult.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
rbalint88
addikt
válasz
2ozzmexy #6689 üzenetére
Ha tul sok a szabadidod, akkor vegyel nyugodtan
az a baj, hogy mivel ujkoraban nyugosebb volt az elvarhatonal, ezert nagy volt az ertekvesztese, igy sokan vettek olyanok is, akiknek a vasarlasi keretebe belefert, de a minosegi fenntartasra mar nem maradt, ettol meg jobban esett az ara, meg jobban lelaktak, ordogi kor
Rozsda szerintem nem annyira para, legalabbis amiket azoktam latni, azok nem rohadnak (latvanyosan biztosan nem). Az egyik egy kutyaol, a masik viszont idosbacsimegkimelttemplombajarosautoja, arra ra szoktam kivanni en is. Komolyabb mutetekre gyakorlatilag csak egy ertelmes szerelocsapat van, a Szikiek, ennek megfeleloen honapos varolistaval lehet kalkulalni. Vezetesi elmeny az kb annyi, hogy egyenesben odabasz a turbo, lehet kapaszkodni a kormanyba, ahogy a nyomvalyuk rangatjak a kezedben, a kanyart meg valahogy tuleli, de semmi visszacsatolasod nincs, csak ugy kb kijelolod az iranyt. Inkabb kenyelmes utazoauto, mint csapatos. -
Richard!
addikt
válasz
pècsimunkás #6694 üzenetére
Adás-vételi kitöltését rá mernéd bízni?
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Igazából szerintem amikor minden működik benne, akkor ennyi pénzért best-buy, ugyanennyiért vödörcsavarokat kapsz... Momentán bilibe lóg a kezem, de szerény véleményem szerint ennyi pénzért ilyen luxus körülményeket nem véletlenül kapsz, noha a beltér nem egy Picasso festmény (pár balta tuti kicsorbult a designing phase-ben
) de tele van egy mázsa extrával és valóban ha nem véres a torka, nem zörög a turbó vagy a váltó, elmenne 2-3 évet akkor abszolúte igenlő a válaszom nekem is, csak az a potom millió hiányzik a pénztárcámból hozzá...
(különben már itt állna a lépcsőház előtt)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD