- C# programozás
- Programozás topic
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Media Player Classic és Home Cinema (MPC-HC)
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Lehet nekiesek idekint a műveletnek idekint valami félreeső helyen... A literes maradéka még talán a csomiban van. Amikor megkaptam alig volt fekhatas és barnás darabos volt a folyadék a kiegyenlítőben.
Úgy csináltam hogy a kiegyenlítőből kipumpáltam annyit amennyivel még nem tudott levegőt szívni, aztán felöntöttem csurig a frissel. Beinditottam, kitettem N-be és mentem körbe a kerekeken, mindegyikből annyit engedtem ki hogy a csőben már áttetsző legyen a folyadék, közben rátöltöttem a kiegyenlítőre folyamatosan, pumpálni sem kellett jött szépen lassan. A végén felöntöttem maxra, azóta belenyomtam ca. 2000km-t és a fék továbbra is jó, nem nyúlósodott el most sem a 9 órás úton, 180-ról simán megfogta a távtartó a kocsit.
Megnézem, hátha találok valamit amivel ki tudom holnap pumpálni a koszosat belőle.A falken egész jó, bár ez a runflatt akármi, kicsit hangos... Sonedves autópályán tapadt szépen. Jégen gyengus.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
Igazából csak konfliktuskerülő vagyok, nem szeretek a vizsgabiztosokkal vitatkozni azon, hogy...
- a bent lévő emelt fényerejű izzók E-jelesek, a Philips és az Osram nem kínai szir-szar;
- az általam használt kerékméret is megengedett a típushoz, csak gyárilag a magasabb felszereltséget szerelték ezzel;
- az ültetőrugó be vagyon írva a forgalmiba, csak b@szott megnézni a legelején.Azóta felkerült egy gyári, anno opcionális extraként megvehető spoiler is, kíváncsi lennék, ahhoz mit szólnának.
Na, meg a szintén gyári és E-jeles LED hátsó lámpákhoz.Úgyhogy ha már adott a lehetőség, hogy halasszam, akkor megteszem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Hencso
Ármester
Sziasztok.
Valaki használ ilyen vad sípot? [lsiren7]
Mi a véleménye tapasztalata?
Előre is köszi a válaszokat‼️‼️Samsung Galaxy Note 20 Ultra
-
Reggie0
félisten
Eleg balszerencses embernek kell lenni ahhoz, hogy valaki kello tapasztalatot tudjon osszeszedni. En sip nelkul elcsaptam kb. 3 allatot 20 ev alatt. Mibol erzekelnem, hogy a sip hatekony?
Amugy meg nem er semmit, fizikai/gyakorlati okokbol. Parzasi idoszakban, ha talalkoztal mar uton szedelgo allattal, akkor tapasztalhattad, hogy fuluk botjat se mozditjak fekcsikorgasra vagy dudalasra. Majd akkor pont egy sip fogja oket zavarni. A masik problema pedig az, hogy minel magasabb egy hang annal konnyebben elnyelodik, igy az elso bokor utan kb. mar nincs is hangja.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #6606 üzenetére
A masik problema pedig az, hogy minel magasabb egy hang annal konnyebben elnyelodik, igy az elso bokor utan kb. mar nincs is hangja.
Ezért is mély a szarvasbőgés.. hogy jó messzire eljusson. Éjszaka, amikor a faluban csend van, akkor simán halljuk őket.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Hencso
Ármester
válasz Reggie0 #6606 üzenetére
hát figyelj én akkor ezt be titulálhatom magamnak mert nyáron sikerült egyet elcsapni... erre tegnap is egy kis őzike szédelgett ki elém nyomta a tudat no meg a féket is mint a disznó hogy elkerüljem hál istennek sikerült elkerülni
Bambis kár : géptetö sárvédő + ajtó 200k...
meg szeptember végén igaz az nem szarvasvolt hanem egy autós csinált nekem anyagi kárt amit a biztositó ugyebár rendezett...
hülye sofőr kár: az elejétől a végéig 320k.... + még felnijavítás
rohadtúl nem hiányzik most még egy bambi mert akkor elhozom és lesz belőle pöri
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Note 20 Ultra
-
Reggie0
félisten
Mar az elsot is el kellett volna hozni.
De egymas utan 2 alkalom sokat nem mond. Ha felraktal volna egy sipot es nem lett volna masodik alkalom, akkor honnan tudnad, hogy a sip miatt volt vagy csak siman nem volt balszerencsed?
Ahhoz, hogy egy ilyen eszkoz hatasossagat meg lehessen allapitani mar viszonylag nagy, reprezentativ bazison kiertekelt statisztika kene, mert nem eleg gyakori esemeny egy ember eleteben.Ha jo vad elleni vedelmet szeretnel, akkor egy megoldas van: FLIR PathfindIR II. Csak eleg macera itthon beszerezni es nem is olcso.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
A fácán és a vaddisznó le sem xarja, a nyúl meg az őz feléd fordul és megmerevedik...
Ha ez a cél, akkor arra kifejezetten alkalmas rá. Nekem volt, bár annak még nem volt ilyen fency a külleme.
Volt az olcsóbb verzió is (piaci 500forintos fos), pont ugyanannyit ér, semmit. Tudod mi a jó megoldás erre? Egy vadász a jobb1-ben és leszedi az ugró jószágot mielőtt az úttesthez közel érne.
Szerintem ne adj ki erre ennyi pénzt, felesleges, inkább egy jó casco, az többet ér meg egy fedkam, hogyha cirkuszolna a vadásztársaság akkor legyen bizonyítékod."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Leszívtam belőle a trutyisat, felöntöttem frissel, de éppen a min. felett van pár milliméterrel. Eljöttem vele Hamburgig, és még mindig tiszta a lötty benne. Holnap reggel elindulok haza Poznan érintésével, mert útba esik...
Eddig ~2000 km van már a motorolajban is, holnap belecsavarok még 1600-at kb, aztán kap egy cserét, remélem ennyi autópályázás elég volt hogy kimossa a kokszot...
Olaj, víz nem fogy, szélvédőmosót bezzeg nem győzök utántölteni... Az AdBlue -ra meg olyan furcsán rángatózva reagálnak a kutasok errefelé...
Vettem egy 250ml-es fékfolyadékot a benzinkúton hogy rá tudjak tölteni, reggel ellenőrzöm a folyadékszinteket aztán belecsapok a lecsóba. Majd otthonról re.Ja és itt 11 fok van, éjjel lement 3-ra, hallom otthon meg pingvinek fociznak már a nagykörúton...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
RJ45
junior tag
Akkor inkább itt válaszolok. Nem vettem észre, hogy másik topic is van, de inkább ellenszenv miatt veszik offra az üzemanyag témát a vásárlós topicban nem? Nyilván nem vagyok szimpi egy lókupecnek, ha nem ájulok el a túlárazott import kínálattól, amihez egy magyarországi eladónak annyi köze van, hogy qrvajól akar belőle(m) élni és megsértődik, ha ehhez nem tapsolok.
Annyira adja magát az egész üzemanyag téma, ha picit is átgondoljuk abból a nézőpontból, hogy mi az, ami működik.
Nyilván nem lehet azzal az áramköltséggel számolni, amin nincs rajta az az adó, ami jelenleg a benzinen rajta van. Teljesen világos. Ez az egyik. A másik, hogy a kiépített hálózaton sem nem megtermelve nincs, sem nem eljuttatni nem lehet akkora fogyasztási igényt, amit tömeges akksis elektromos autó üzemeltetése jelentene.
Az áramot adóztatni sem lehet úgy, mint a benzint, hiszen azok is használják, akiknek nincs autójuk. Elektromos autóra különadót nem lehet kivetni, mert „támogatni” kell a duma szerint.Innen már minden oda vezet, szinte teljesen egyértelműen, hogy a hidrogén lesz a kúton a föld alá ásott tartályban és azt fogsz tankolni, azt lehet megadóztatni. Okkal van készen az a Toyota hidrogén hajtással.
Ez az akksis bohóckodás az átmenethez kell, hogy kifizesd az összes költségét az elektromos hajtások gyártására való átállásnak.A gond az, hogy már akkor is fizeted, ha bármilyen új autót veszel, mert át van hárítva a vásárlókra. Nem véletlenül van a másfél tonnás bódé biciklilánccal szerelve.
Aki hinni akar abban, hogy akármelyik mérnök bárhol a világon komolyan gondolja, hogy ezzel tartós lesz az simán hülye. -
RJ45
junior tag
válasz Reggie0 #6623 üzenetére
szociális alapon ezt vitatnám
Pont, hogy a hidrogént lehet tetszőlegesen adóztatni, főleg ha nagy mennyiségben kell majd gyártani és az ára a jelenlegi töredékére csökken. A nyersanyaga úgy tudom lehet a sós víz is, tengervíz meg hát... akad. Gyorsan tankolható a tartályba.
Nem az orákulumot játszottam ott sem, csak teljesen egyértelmű, hogy az akkupakk cseréje üzemanyagköltségnek számít és mivel a hatótávban verseny van nem lesz olcsóbb a pakk maga, arra várhatunk, max hosszabb utakra lesz alkalmas az autó vele, de a pakknak az idő is nagy ellensége, nem csak a töltési ciklusok száma, ami hamarosan világossá válik a másodlagos piacon.
Kezdenek kiöregedni az első generációs klónok.A korral többnyire valami szigetelés sérül meg és lepárásodik valami. Ez van az automata váltók vezérlőelektronikájánál is. Nem az alkatrész üzemideje jár le, csak zárlatos lesz, mert kvázi beázik. Amikor cserélni kell az egész pakkot ott sem az van, hogy már csak 20km a hatótáv és a tulaj kéri, hogy cseréljék ki, hanem beüt valami nem tervezett gebasz sajnos.
-
RJ45
junior tag
A cseppfolyósított gázszállítás is hatalmasat lépett az utóbbi években. Óriási mennyiségeket lehet mozgatni. Ráadásul szinte beláthatatlan üzleti lehetőségek vannak egy hidrogénhálózatban túl azon, hogy személyautó...
Ahhoz képest, hogy milyen nagyságrendben öntik bele a pénzt az akksi meg nem tud nagyságrendet lépni és az igazi baj, hogy nem a technológia képezi a korlátot, hanem mindig valami ritkafém nyersanyagigény. Mindig a bolygó a gond. Mindig eljutnak oda, hogy megvan a csoda akksi rengetegszer újratölthető és állati alacsony az önkisülése csak éppen kell bele valami, ami nagyban meg nincs.
-
RJ45
junior tag
Elég keveset megyek ahhoz, hogy nekem is mindegy legyen. (évi 5-10e km) A gond csak az, hogy nem nagyon lehet most itthon olyan autót venni fillérekért, ami 4 évig még problémamentesen kivinne az állomásra.
Amikor 1000EUR-os 2004-es gyártású városi kisautót másfél milláért akarnak rám melegíteni itthon a kavicsosban azzal a dumával, hogy a japán nem romlik el azt nem viselem jól.
Alapvetően ez velem a bajuk a vásárlós topicban, hogy én nem akarom érteni a kapitalizmust.
Azért ha lenne valódi szabályozás és begb. ő megbüntetnék őket fejenként 10 millára kartellezésért attól azért még lehetne behozni öreg Jazz-eket is és még el is lehetne adni őket dupla áron 750k-ért. Tényleg azért 2004-es Jazz-ért másfél millát kérni... Van az a kapzsiság, ami már irritál. Na, mindegy.A lényeg, hogy ebből az átmenetből valahogy ki kéne nekem is maradni. Csak öreg is vagyok már. Ha 20 lennék biztos vennék valami párszázas Swift-et csak a mai fejemmel már égő nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
RJ45
junior tag
Kíváncsi leszek akkor mi lesz, ha februárban kiosztják itthon az SZJA pénzeket és hirtelen tömegével akarnak majd autót cserélni, hogy ezeket a most másfél millás 17 éves autókat mennyiért fogják majd "beszámítani" amikor tele lesz már a telep velük, mert mindenki ezeket akarja majd fiatalabbra cserélni.
Majd 500k-ért mi? Vagy inkább 2-300 ehehh.Most megy a duma, az összes lókupec nyomja, hogy most kell venni mert csak drágább lesz. Na, majd kíváncsi leszek. Azért sok egy gyerekes család kap majd vissza kb. egy millát. Az majd mind el akar adni hirtelen egy 2005 körüli autót. Na, kíváncsi leszek be fogják e számítani másfélért "mert csak drágább lesz" jeligére .
-
RJ45
junior tag
Nekem nem az a bajom, hogy nem tartós. Egyszerűen nem javítják meg. Oda jutottunk, hogy kapsz egy számlát, amivel kitörölheted a s.ged, mert nem csak nem javítja meg, nem is képes rá. Hiába izmozol vele.
Van a környékemen 3 maszek garázs, az mind olyan, hogy azokkal, ha akarom 1 hét alatt minddel perre megyek és akkor utána?
Olyanokat tudnak megcsinálni, hogy egy komplett féknyerget kicserélnek, ha mondjuk folyik a fékfolyadék, de azt is bontottat kell kérni egyben másikat, mert ha felújítjást kérsz, hohó na azt már elqrják.
És akkor ezekhez próbálj úgy menni, hogy nem tudod, hogy mi az autó baja, csak annyit tudsz, hogy mondjuk ingadozik az alapjárat meg néha letorpan. Ezek ott megszakértik, olyan diagnosztika van.
Azt se tudja a gyerek mi az a protokoll és akkor ő olvassa ki a hibakódot számítógéppel Bármi hibát talál azt kitörli és ha nem jön vissza akkor jó lett. Eleve nem is beszélnek angolul. Nem is értem hogyan szerel, amikor az összes manual angol. Nézegeti a robbantott ábrás képeket vagy meg se szerzi? Lehet, hogy csak a hasára csap. Jó lesz az úgy. Majd visszajön, ha nem. -
RJ45
junior tag
válasz Reggie0 #6632 üzenetére
Okosmérő a fél országnak díjtartozása van, még azt se fizetik be, amit eltévéznek nem mindegy mivel méred ha nem fizeti behhe...
Pesten is mit csinálsz vele a 100 éves bérházban, ha bediktálja a kamut? Ráterheled az albira? Tulaj boldog lesz, ha beterheled neki az ingatlant, amikor van nála 100 rongy kaució a mindenre is. Fog majd tapsolni az adódhoz.
Áramot adóztatni? Sávosan? Ajajj, lesz baj. -
Qru
MODERÁTOR
Az okosmerot a szolgaltato telepiti azzal nincs gond.
Az aramot siman kikapcsoljak, az nem olyan mint a viz amit nem lehet kikapcsolni. Egy albit meg amiben nincs aram ki vesz ki? Senki.A gond inkabb Borsodban lesz ahol siman megcsapoljak a legvezeteket.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jo szerelot legalabb olyan nehez talalni mint jo orvost. Am tenyleg nem vacakolnak a felujitassal/javitassal. Csereleik egyben es kesz. Igaz erre sok esetben a gyartok is rajatszanak azzal, hogy olyat terveznek ami nem javithato. Pl szaraz dsg-ben a mechatronika.
Jah angolul nem tudnak. Most voltam gumisnal osszel es nem outside-os vt a gumin a jeloles hanem inside. Tolem kerdezte meg, hogy az mit jelent…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
Most arrol beszelunk, hogy van-e olyan eszkoz ami a rakapcsolt fogyasztokat meg tudja-e kulonboztetni valamilyen szinten, erre itt jossz a hetkoznapi csipcsup, ettol fuggetlen aramlopasi kerdesekkel. Az olajat is szokitik es csempeszik megis bejon egy rakat adobevetel az uzemanyagokbol.
[ Szerkesztve ]
-
RJ45
junior tag
Elvittem egy öreg autót ismerőshöz küszöböt javítani. Ismerem a gyerek apját, annak saját autóbontója volt 30 évig, szakképzett hegesztő és egyébként lakatos pali. Életem első autójának, amikor leszakadt a kipufogója nála vettem másikat. Azóta ismerem, 100 éve. Tudom, hogy a gyerek a saját apjától tanult lakatolni, nem iskolában.
Nem is volt gond, kivágott egy lemezt a srác egy bontott ajtóból és faxán megcsinálta a küszöböt, de tényleg szépen megfoltozta. Belülre öntött fáradt olajat (eszembe nem jutott volna) szóval tudta a trükköket. 2 évre rá adtam el a kocsit és nem rohadt újra a javítása. Rendben volt.
Csak amikor oda jutott a történet, hogy felületkezelés kiderült, hogy nem tudja mit jelent a flakon oldalán a before/after. Az a gyerek 12 éve 4 másikkal együtt ott szerel.
Nem arról van szó, hogy átmenne e a Rigó utcában. Nem érti meg egy flakon oldalán, hogy mennyi a száradási idő... beszélgettem ott vele közben, de B+ én ott lefagytam.
Simán nekiáll kivenni egy motort érted?
Gondolj bele mit le kell bontani ahhoz, hogy egyáltalán ez lehetségessé váljon. Kiveszi a motort, megbontja, majd az egész autót szakszerűen összeépíti ez a csávó aki egy flakon oldalán nem érti a használati útmutatót? Hu-húú. És ott állnak az autók. Emberek várják, adják oda pénzüket és várják, hogy az jó lesz. -
RJ45
junior tag
válasz Reggie0 #6640 üzenetére
Nem. Arról beszélünk, hogy ez tengernyi problémát generálna. Ha adóztatod az áramot mi lesz a házi erőművekkel stb. A probléma az tulajdonképpen költség. A lehetőségét megteremteni annak, hogy az adót beszedd költséges.
Miért választanád a költséget?
Ezzel szemben ha van egy kút ahol tankolsz akármit, ott faék egyszerű adót tankolni.
Az elv, hogy kisüt a nap és akkor te be akarsz ékelődni a napelem meg az akksi közé és azt akarod mondani, hogy adatszolgáltatási kötelezettség és akkor azt valami állami szervezet feldolgozza, akkor ott számvitel, kiszámlázás, számlavezetés, követeléskezelés meg az ég tudja mi, érted nem adja magát. Ha ez hangzik neked praktikusnak és olcsónak akkor nem vitázom. Nincs értelme. Nem azt kell nekem bizonyítani, hogy lehet. Persze, hogy lehet, mindent lehet. Mennyibe kerülne?
Szemben azzal, amikor magánbefektetők ölik egymást, ha szóba kerül, hogy üzemanyagkút üzemeltetése. -
Reggie0
félisten
Mivel az elekromosauto toltesre mar bevezettek egy adonemet, igy nem hinnem, hogy akkora problema lenne azt beszedni. Most meg 0% a kulcs ra. Hidd el, ha az allamnak kell a penz, foleg akkora volumenben, mint amennyi kiesik majd az uzemanyagok jovedeki adojabol, akkor megoldja, hogy beszedje. Es mint latod, keszul is ra.
De adja magat. Amire te gondolsz, azt ugy hivjak, hogy villanyora. Van egy olyan manapsag is bejaratott topologia, hogy a termelo egy kulon orara kerul, a fogyasztok pedig egy masikra, az elaszmolasnal meg a ketto kulonbozetet szamoljak. Ilyen kiepitett rendszertipus ma is letezik, hatranya, hogy a szigetuzemet igy nem lehet megoldani, mert muszaj a nem mert szakaszra visszataplalni. De ha kell a penzt az allamnak, akkor nyugodj meg, eloirja majd ezt a bekotest, nekik semmi be sem kerul. Egy villanyora csere es par meter vezetek, nem draga megvalositani.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Na, haza értem... Igaz nem ma.
Olaj és olajszűrő lecserélve, váltó és difi olaj szint ellenőrizve, rátöltve. A fék kiegyenlítőből jött még ki koszos, de már minimális, le szívtam és feltöltöttem maxra.
Kitakaritottam a belsejét és áttöröltem glicerines nedvestörlővel a kédereket. Holnap délelőtt kikapom a szívósort és kipucolom még azt is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
RJ45
junior tag
válasz Reggie0 #6643 üzenetére
Egy picit ha hátrébb lépsz, látod, hogy ez egy átmenet. Átmeneti időszak.
Teljesen nyilvánvaló, hogy ki kell fizettetni a horribilis költségeket a vásárlókkal. Az elektromos hajtás minden költségét. Fejlesztések, a gyártás, az automatizált gyártósorok létesítése. Gyártósorokat kell létesíteni újra és újra és többet és még többet a teljes volument el kell érni, addig nem lehet a robbanómotort kiváltani. Egyfolytában kell az új autó. Ezrével potyog a szalagról. Nem elég elektromost tudni gyártani. Mennyiséget is kell tudni gyártani. Óriási pénz és idő a mennyiséget elérni.
Hidrogén gázt gyártani és a gyártott mennyiség volumenét a kereslethez igazítani, szállítani, nagy mennyiségben tárolni minden szempontból sokkal egyszerűbb a gáz, mint az akkumlátorokkal vacakolni.
[teljesen készen van] az a megoldás, amikor az autó gyárt magának áramot a hidrogén gázból az utolsó csavarig kész van. Akkumlátorból a mostani mennyiség töredéke is bőven sok.Csak azért létezik a dög nehéz, a nagy, a tűzveszélyes, a pazarló, a hűtés és fűtést igénylő akkupakk ennek ellenére, mert nincs hidrogén kút.
Semmi más egyéb racionális oka nincs.
Elektromos hajtást egyelőre úgy lehet csak eladni, ha otthon töltheted magadnak. Ehhez kell az akksi. Csak ehhez. Ahhoz nem kell, hogy az autóban tárold az energiát, arra jobb a gáz, ebben a pillanatban is sokkal jobb.
De átmenetileg el kell tudni adni úgy is az elektromos hajtást, hogy nincs hozzá kút, mert fel kell építeni az egész iparágat gyártósorral és volumennel és a mindennel is.
Amíg nem térül meg az ipari befektetés, amíg nem épül ki, addig nincs újabb befektetés, addig nincs kút, de utána lesz. Miért lesz? Mert a profitot akarja emelni.
A kettőt egyszerre most nem lehet, mert mit akar a befektető? Gyors megtérülési időt. És ha nekem van 200 gyártósorom, amit át tudok állítani és az elektromos motor mögé akkupakk helyett tartályt tudok építeni és utána napi kétmillió hidrogénautót le tudok tenni az asztalra, akkor már be fogsz fektetni hidrogénkútba. Most nem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #6647 üzenetére
Ott is esni fog az eső?
Móvár környékén qrva nagy monszun várható, mi is lemostuk mindhármat, de minden alkalommal várnunk kellett 15-30 percet, hogy sorra kerüljünk, annyian voltak.
És legnagyobb örömömre 45 mp helyett most már csak 40 mp-et adnak 100 Ft-ért. Korábban programonként 200 Ft, azaz másfél perc pont elég volt körbe érni egy B szegmensből való autót, most meg rá kell dobálnom még egy 100-ast azért az elvesztett 10 mp-ért, a maradék 30-ban meg nem tudom, mit csináljak. Vagy legalább fogadná el az 50 Ft-ost 20 mp-ért cserébe...
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro 6/128GB amber sunrise ajándék új tok!!
- Eladó DELL SE2416H monitor megkímélt / hibátlan állapotban - IPS panel
- Eladó DELL P2422H újszerű / makulátlan állapotú - IPS panel
- EliteBook 745 G6 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 3700U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Google Pixel watch 2 ÚJ 2 év gari!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen