Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    Helyzet jelentés:

    A fagyis kocsi elkészült, sőt már le is foglalózták.
    Kb 2 hete vettem fel, azóta használjuk.
    Nem csak a keletkezett sérüléseket ha nem pár korábbit is lejavítottak az árban.

    Baleset


    Vettem egy második elektromosat és bővítem / fejlesztem a napelem parkot.

    10 év garancia és olcsó km ktsg miatt.

    A másik átlépte a 7777 mérföldet.

    Csere kocsi story, azt mondták ez prémium SUV kategória ezért a szerződésük alapján a biztosítóval csak prémium SUV lehet. Ekkor megint vissza kanyarodtunk a GLC és SQ5-re. 911 csak a central Londoni branchban van most, akkor ide kell hozatni, ennyit mehetek vele, ki kell fizetnem a biztosítási különbözetet, meg aláírnom minden szart hogy ha belém jönnek mikor prakolt a kocsi vagy pirosnál állok is az én hibám... Na mondom meg anyátok. Van ott hátul 2 fullos Volvo akkor elviszem azt. Mondták ok. Adtak fél tank üzemanyagot ajándékba és magamon is meglepődve miután milyen olcsó és rossz volt a 16-os kínai XC90....

    DE EZ EGY ROHADT JÓ KOCSI. Hibrid benzines, 8 sebességes, van benne minden IS. Hűtött, fűtött, memóriás, derék és comb támaszos hangyabőr, masszázs funkcióval.

    Szóval jövök hazafelé, megy a derék masszázs miközben szellőzteti az ánusz rózsámat. És meglepett párszor először a jó értelemben. Radaros tempomat jól működik, sávtartó se pattog. Hibrid rendszer jól elmaszkolja a start stoppot meg turbó lyukat. bmw is lassan megtanulhatná ezt... ;]
    Az egésznek jól összerakott, prémium érzete van. Légrugós körbe, mikor pakolom a csomagtartót leengedte MAGÁTÓL. Majd vissza. Akkora panoráma tető amit még nem láttam, nyílik is. Rohadt kényelmes és sokkal jobban testreszabható mint a feláras Porsche ülés. ami szintén jó, de a derék támaszt épp hogy ki tudom tekerni annyira ahogy szeretném, egy milliméterrel se többet vagy feljebb. Itt úgy ki tudod állítani hogy karóba húzást átélheted. Szóval rohadt nagy intervallumban lehet mindent és nem kellett semmit végállásba tennem. Tökéletesen beállítottam a combtámasz hosszát, oldaltartás mértékeét, deréktámasz erősségét és magasságát. Ebben mindig is jó volt a Volvo, első osztályú fotelek. Porsche is nagyon jó, de ez jobb.

    Sport mód nincs csak Eco, Comfort meg Dynamic. És annyira buzgó hogy amikor állítom a módokat. Állítja a kocsi magasságát is a légrugókkal. Ügyes.

    Szóval kényelemben kb tudja amit a Porsche, ülések jobbak, de a futómű a légrugók ellenére se annyira kényelmes comfotban mint a mágneses. Valahogy nagyobbat dob a fekvő rendőrökön, nagyobbat bólint utána. Persze jó, csak nem jobb.

    Abszolút nem sportos dynamic módban sem, de jól megy és élvezet vezetni.

    Ahol a Porsche meg villant az a sport mód mert ott aztán ég és föld lesz a kettő. Nekem meg az kell, azért vettem azt.

    Viszont le a kalappal, a Volvo még mindig tud valamit. Kényelem, biztonság, gondtalan utazás. És ezerszer inkább venném ezt mind a 3 Németet ha csak valami jobb közlekedő edényt szeretnék.

    Na meg az Orrefors kristály váltó, amiért a csajok a legjobban oda voltak :DDD

    Egy dolog zavart benne ami sok kocsira igaz manapság. Vársoba, dugóba araszolás, parkolás, centizgetés közben búg, sipol, villog, befékez, tartja a féket ha nem kell, nem tartja ha kéne... Na az felcseszte az agyamat. Már minden villogott, fékezett, kamera szerint már a falba voltam mikor még volt előtte egy jó 30-40 centi. És nagy gázt kellett nyomnom hogy felül írjam ezt a buziságot mert nem akartam kilógni. De akkor meg a 40 centire belendül és azonnal ugrasz a fékre és bólint egy nagyot. Utasok meg hülyének néznek... Utána megtanultam kikapcsolni, de a sipolás, villogás, rossz kamera szögek maradtak. De már legalább nem fékezgetett össze vissza...

Új hozzászólás Aktív témák