Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz Uzmany #8061 üzenetére

    "Ha jól értelmezem, akkor gyakorlatilag elég egy négycsatornás erősitő.
    Viszont azt nem értem, hogy akkor pl G.Zs. miért használ a szubhoz külön még egy kétcsatornásat?"

    Ha aktív rendszert szeretnél, akkor érdemes (ill. ha eltekintünk az ötcsatornás erősítőktől, gyakorlatilag muszáj) erre külön költeni. Aktívhoz kell egy négycsatis erősítő az első szettnek, egy kétcsatornás (vagy monoblock) a szubnak.

    "Azt az infót kaptam, hogy a Golf, Bora ajtókiképzése elég szerencsés. Elég noisekiller (remélem jól irom, mert mondták, nem olvastam) spray-vel kifújni."

    :C Ezt egy VW-fórumon olvastad egy márkafanatikustól, fogadjunk. Úgy is meg lehet próbálni, lehet, hogy tetszeni is fog, de bitumenezéssel jobb lesz, ezt garantálom.

    Ajtópanel: az lenne a lényeg, hogy az ajtók egy zárt, merev (de nem túl merev) hangdobozként működjenek. Ehhez szükséges az, hogy a szerelőnyílásokat lezárják, az ajtó lemezét rezgéscsillapító lappal vonják be. Ezzel általában még nincs vége a történetnek, ugyanis az ajtó belső, műanyag borítása mögé zenél a legtöbb gyári helyen a mélyközép. Ezt kiemelőgyűrűkkel ki szokták emelni, készítenek hozzá egy ajtópanelt, esetleg beforgatják. Nagyságrendeket javít a hangzáson!

    A kábelkérdést sokan túlmisztifikálják. Egy méter kábelt 4-500 Ft-tól fölfelé már lehet normális minőségben kapni, semmi értelme több ezer Ft-ot kiadni egy méterért.

Új hozzászólás Aktív témák