- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Direct One (műholdas és online TV)
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Nem én is azt mondtam, hogy nem kevés? (Segítek: "gyenge... de nem 3.6GHz-en.")
Ahol nem garanciális téma, ott ne vásárolj. A ciripelés/sípolás nem része a rendes működésnek, ergo gar. ok.
szasanyi: Kevés cache lenne, ami esélytelen 8400-nál, szóval én inkább valami ócska segédprogramra gyanaxom (memory manager), amelynek nem kéne futnia.
tzsolesz: FC2-t DX9-ben kell futtatni, úgy teljesebb a grafika, és nincs röcögés.
zodo: Bármelyik kártyánál előjöhet, ha leolvasztod a lakkozást a tekercsekről. HIS IceQ-n persze kisebb az esély erre. Nekem spec. 9 ATI kártya egyikén sem jött elő.
Bocaa: Tuningolj egy 4850-et.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
4xr
csendes tag
válasz szasanyi #7350 üzenetére
Szia!
Eddig még nem nagyon próbálgattam a játékokat.
A Microsoft Flight Simulator 2004 kitűnően működik. A Blazing Angels 2 Secret Missions of WWII is megy.
Viszont a Microsoft Flight Simulator X egy kiegészítővel ilyet produkál:Op. rendszer: Microsoft Windows XP Professional magyar
-
katt777
félisten
Nem én is azt mondtam, hogy nem kevés? (Segítek: "gyenge... de nem 3.6GHz-en.")
Ahol nem garanciális téma, ott ne vásárolj. A ciripelés/sípolás nem része a rendes működésnek, ergo gar. ok.
szasanyi: Kevés cache lenne, ami esélytelen 8400-nál, szóval én inkább valami ócska segédprogramra gyanaxom (memory manager), amelynek nem kéne futnia.
tzsolesz: FC2-t DX9-ben kell futtatni, úgy teljesebb a grafika, és nincs röcögés.
zodo: Bármelyik kártyánál előjöhet, ha leolvasztod a lakkozást a tekercsekről. HIS IceQ-n persze kisebb az esély erre. Nekem spec. 9 ATI kártya egyikén sem jött elő.
Bocaa: Tuningolj egy 4850-et.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
zodo
nagyúr
válasz katt777 #7352 üzenetére
Okés, akkor His-t veszek, ha nem találok Hd4770-es Ac-s hűtésűt a pixmanian kivűl.
-
szasanyi
félisten
válasz katt777 #7354 üzenetére
Kikapcsoltam pár Windows szolgáltatást, és - bár nem szűnt meg - jelentősen javult a helyzet! Csak nem tudom pontosan mi mit csinál, és mit kapcsolhatok még ki. Honnan lehet tudni, hogy Vista mely szolgáltatásai "fölöslegesek" és kapcsolhatók ki úgy, hogy az oprendszer és internetkapcsolat még normálisan működjön?
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
4xr
csendes tag
Sziasztok!
Leszedtem és feltelepítettem amit belinkeltél. Letöltöttem, kicsomagoltam és a setupot elindítottam, majd feltette.
A Call of Duty 5 megy is, de csak eddig. Kilép ezzel a jó hosszú hibaüzenettel. Én a végefele találtam DirectX-re utoló hibát.[I]t".
Error: Could not load xanim "ch_berlin1_explosion_back".
Error: Could not load xanim "p_makinraid_hatch".
Error: Could not load xanim "crew_sherman_passenger9_combatidle_player".
Error: Could not load xanim "crew_sherman_passenger8_combatidle_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character9_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character5_player".
Error: Could not load xanim "crew_lvt4_peleliu1_character4_player".
Error: Could not load xanim "p_flak1_tag2_idle".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_right_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_left_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_back_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_crawl_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_right_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_left_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_back_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_run_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_left_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_right_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_back_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_run_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_sprint_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_crouch_hold_idle_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_hold_idle_satchel".
Error: Could not load xanim "pb_prone_hold_satchel".
Error: Could not load xanim "pt_hold_prone_throw_satchel".
Error: Could not load xanim "pt_hold_throw_satchel".
-----------------------------------
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
Error: Could not load xmodel "".
=== G_LoadGame ===
-----------------------------------Connecting player #0 has a zero GUID
Going from CS_FREE to CS_CONNECTED for (num 0 guid 0)
Received packet 0 of stats data
Received packet 1 of stats data
Received packet 2 of stats data
Received packet 3 of stats data
Received packet 4 of stats data
Received packet 5 of stats data
Received packet 6 of stats data
--
DynEnt_WriteGameState wrote 2 bytes
--
Setting state to CA_LOADING in CL_DownloadsComplete
Setting state to CA_LOADING in CL_InitCGame
Player 0 no longer burning at time: 0
Error: Could not load material "nightvision_overlay_goggles".
Error: Could not load material "decode_characters".
Error: Could not load material "decode_characters_glow".
Error: Could not load material "killicondied".
Error: Could not load material "killiconcrush".
Error: Could not load material "killiconfalling".
Error: Could not load material "killiconsuicide".
Error: Could not load material "killiconheadshot".
Error: Could not load material "killiconmelee".
LOADING... collision map
LOADING... graphics
LOADING... maps/ber1.d3dbspFoliage: --------------------------
Foliage: smodelCount = 5692
Foliage: foliage model count = 5692 (max=16384)
Foliage: sizeof(g_modelInfos) = 16384, element size = 1
Foliage: --------------------------vertex stream 2: --------------------------
vertex stream 2: needs 1505876 bytes
vertex stream 2: vertex buffer allocate ok
vertex stream 2: --------------------------
LOADING... game media
LOADING... - textures
Error: Could not load material "headicondisconnected".
Error: Could not load material "headiconyouinkillcam".
Error: Could not load material "objective_up".
Error: Could not load material "objective_down".
Error: Could not load material "compassping_friendly".
Error: Could not load material "objective_friendly_chat".
Error: Could not load material "compassping_enemy".
Error: Could not load material "compass_radarline".
Error: Could not load material "compass_objpoint_airstrike_busy".
Error: Could not load material "compass_objpoint_airstrike_friendly".
Error: Could not load material "hud_flashbangicon".
Error: Could not load material "hud_banzai".
Error: Could not load material "hud_banzaigrenade".
LOADING... - models
LOADING... - items
LOADING... - inline models
LOADING... - server models
Error: Could not load fx "weapon/grenade/fx_american_smoke_grenade".
Error: Could not load fx "misc/fx_flare_sky_white_10sec".
Error: Could not load fx "weapon/grenade/fx_gas_grenade_22sec".
Error: Could not load fx "env/fire/fx_fire_player_sm_smk_2sec".
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
Error: Could not load fx "treadfx/heli_dust_default".
Error: Could not load fx "treadfx/heli_water".
Error: Could not load fx "smoke/smoke_trail_white_heli".
Error: Could not load fx "smoke/smoke_trail_black_heli".
Error: Could not load fx "fire/fire_smoke_trail_L".
Error: Could not load fx "fire/jet_afterburner".
Error: Could not load fx "vehicle/water/fx_wake_lvt_churn".
LOADING... - game media done
LOADING... clients
Error: Could not load menufile "ui/scriptmenus/briefing.menu".
Error: Could not load menufile "ui/scriptmenus/loadout_splitscreen.menu".
*** CLIENT SPAWN 0 script_brushmodels 0 script_models.
Error: attempted to play spatialized alias 'see1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: attempted to play spatialized alias 'ber1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: attempted to play spatialized alias 'ber1_fire_med' while there is no active listener. Most likely this means you tried to play a spatialized sound while not in a level.
Error: Could not load material "terrain_scorch_bark".
Error: Could not load material "terrain_scorch_brick".
Error: Could not load material "terrain_scorch_carpet".
Error: Could not load material "terrain_scorch_cloth".
Error: Could not load material "terrain_scorch_concrete".
Error: Could not load material "terrain_scorch_dirt".
Error: Could not load material "terrain_scorch_flesh".
Error: Could not load material "terrain_scorch_foliage".
Error: Could not load material "terrain_scorch_glass".
Error: Could not load material "terrain_scorch_gravel".
Error: Could not load material "terrain_scorch_ice".
Error: Could not load material "terrain_scorch_metal".
Error: Could not load material "terrain_scorch_paper".
Error: Could not load material "terrain_scorch_plaster".
Error: Could not load material "terrain_scorch_rock".
Error: Could not load material "terrain_scorch_snow".
Error: Could not load material "terrain_scorch_water".
Error: Could not load material "terrain_scorch_wood".
Error: Could not load material "terrain_scorch_asphalt".
Error: Could not load material "terrain_scorch_ceramic".
Error: Could not load material "terrain_scorch_plastic".
Error: Could not load material "terrain_scorch_rubber".
Error: Could not load material "terrain_scorch_cushion".
Error: Could not load material "terrain_scorch_fruit".
Error: Could not load material "terrain_scorch_paintedmetal".
Error: Could not load material "terrain_scorch_player".
Error: Could not load material "terrain_scorch_tallgrass".
CL_InitCGame: 0.38 seconds
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 2069927065
Hiding channel: gamenotify
Hiding channel: obituary
Adding channel: gamenotify
Adding channel: obituary
Hiding channel: boldgame
Adding channel: boldgame
Hiding channel: subtitle
Adding channel: subtitle
Hiding channel: coopinfo
Adding channel: coopinfo
PunkBuster Client: Connected to Server loopback
Fade in 84166 1250
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
Ragdoll activation timed out waiting for dobj 0x0
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4441.05 2884.13 -103.13
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4441.05 2884.13 -103.13
REZNOV: Dimitri! Get on that MG!
REZNOV: Use their own weapons against them.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4658.47 3633.37 -139.14
PunkBuster Client: PnkBstrB service installed and started successfully
-----------------------------------
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_viewKickPeriod'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeInTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
'0' is not a valid value for dvar 'bg_shock_soundFadeOutTime'
Domain is any number from 0.001 to 1000
=== G_LoadGame ===
Fade in 103050 1250
Fade in 103056 1250
Player 0 no longer burning at time: 0
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4447.20 2884.13 -108.03
REZNOV: Dimitri! Get on that MG!
REZNOV: Use their own weapons against them.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4641.34 3273.52 -113.54
CHERNOV: There! On the roof!!!
COMMISSAR: Kill them all!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4021.50 3890.65 51.83
COMMISSAR: Pick them off, one by one!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4454.88 3593.57 -127.23
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4454.88 3593.57 -127.23
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 4539.33 3567.59 -158.26
REZNOV: Good hunting!
G_WriteGame 'ber1-11' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
REZNOV: Let's move!
Checkpoint Reached.
REZNOV: Follow me!
REZNOV: MG has the hallway covered!
REZNOV: Dimitri, take it out!
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 38.13 at 2903.63 3094.45 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.26 at 2947.92 3093.90 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.25 at 2600.04 2967.68 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 35.73 at 2596.87 2975.28 -169.88
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 34.25 at 2683.00 3898.47 -139.87
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 2613.00 3794.00 -168.00
Objective Completed.
Kill the Retreating German Forces
G_WriteGame 'ber1-12' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
REZNOV: Comrades... Our tanks are now advancing!
AI (entity 104, origin 1215.5 5520.5 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
Checkpoint Reached.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1214.9 5517.6 -153.6) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.1 5518.1 -153.7) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.8) couldn't find path to goal.
PunkBuster Client: Master Query Sent to (MASTER8.EVENBALANCE.COM) 66.180.170.20
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1215.4 5521.3 -153.9) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.5 -154.4) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
R_MarkFragments: Too many triangles to mark, max 255 radius 100.00 at 1510.00 7400.00 -352.00
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
AI (entity 104, origin 1216.9 5519.4 -154.5) couldn't find path to goal.
G_WriteGame 'ber1-13' 'AUTOSAVE_AUTOSAVE'
Checkpoint Reached.
COMMISSAR: We should spread the word...
COMMISSAR: Citizens of Berlin! A ring of steel
surrounds your rotten city!
COMMISSAR: We will crush all who dare
to resist the will of the Red army!
COMMISSAR: Abandon your posts!
COMMISSAR: Abandon your homes!
Objective Completed.
COMMISSAR: Abandon all hope!
COMMISSAR: URA!
RUSSIAN SOLDIERS: URA!
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
savegame request ignored
------ Server Initialization ------
Server: ber2
----- R_Init -----
DirectX reports 1024 MB of video memory and 958 MB of available texture memory.
Picmip is set manually.
Using picmip 2 on most textures, 2 on normal maps, and 2 on specular maps
Save Message First Frame Shown: 321237
Unloaded fastfile ber1
PMem_Free( ber1, 0 )
Loading fastfile ber2
Loading fastfile 'ber2'
used 140.26 MB memory in DB alloc
********** DirectX returned an unrecoverable error code during initialization **********
********** Initialization also happens while playing if DirectX loses a device **********
********** Consult the readme for how to continue from this problem **********DirectX didn't create a 22145376-byte vertex buffer: Out of video memory
Unhandled exception caught[/I]
A Call of Duty 4 így se megy, de láttam, hogy feljön egy hibaüzenet, aminek az a címkéje, hogy DirectX error, viszont elolvasni már nem tudom, mert lefagy a játék és csak a restart segíthet.
Nemtudom miért, de az Everest még mindig ezt írja ki:
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) -
Tibi86
aktív tag
Sziasztok! Holnap lesz egy 4870-em, amin ugye 2x 6 pines táp csatlakozás van. Most egy 4850-en van a gépben ami egy tápcsatis, de ez nálam 2 molex -> 6 pin átalakítóval van megoldva. A kérdésem az,h hogy fogom tudni rákötni a +1 6 pinest?
Egyáltalán rá lehet?
-
-
szasanyi
félisten
Elvileg ilyet kapsz, 2 db-ot... legalább is nálam ezt volt. Mivel a VX450-en is csak 1 db PCIE tápcsati van, így az egyiket én is használom. Az sem gond, ha egy sincs, mert akkor mind2 átalakító játszik, és meg van oldva. Viszont nem látom milyen tápod van, mert az viszont már nem mind1 milyen.
Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
Tibi86
aktív tag
válasz szasanyi #7366 üzenetére
Ja, már értem! Ennek az átalakítónak csak 1 vége van... Nálam 2 molex-hez csatlakozik egy 6 pines! Amúgy a kártyát itt a PH!-n veszem Tom-e kollégátol, és ezt nem kérdeztem,h jár e hozzá.
Ami a tápot illeti nem a legacélosabb... egy Power Stability 500W-os (LPK12-30), nem tudom mond e neked vmit. A 4850-et gond nélkül viszi nem melegszik nagyon terhelés alatt, viszont nem a legcsendesebb. Szerinted elég lesz?
-
Fucsi
tag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 4850-et. Pontosabban ezt:
-Gigabyte GV-R485OC-1GH HD4850 (32535 ft)
A kártyának 1Gb memóriája van, és 700Mhz a mag órajele. Azt hiszem a többi paraméter referencia. Kb. 5-7 ezerrel drágább mint az 512-es 4850-ek.
Az lenne a kérdés, hogy megér 5-7 ezret a plusz memória? Van érezhető különbsgég az 512-es és az 1 gb-s 4850-ek között?
Előre is !
Üdv. -
katt777
félisten
VALAKI MONDJA MEG, HOGYAN FUTTATHATNÁM A REPUBLIC COMMANDO-t!!!
Próbáltam 1 maggal 1.6GHz-en, HT-nélkül, levett VGA órajellel, ATT nélkül, de semmi. Ahogy betölti az első pályát (vagy bármelyik mentést), azonnal kilép. Patch/fix nincs hozzá neten. Megint a warezolók nyertek, akik ilyenkor egy könnyed mozdulattál kihajítják a programot?Úgy szerettem volna megint valami jó játékkal játszani a sok mai szar helyett...
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
-
finest
őstag
Az 550-es procc alapórajelen is kihajtja. Összesen 300 pontot ad 3D06-ban, ha 3.1Ghz-ről 3.4Ghz-re emelem az órajelet. Most raktam össze egy ilyen gépet Sapphire 512MB-os 4850-es VGA-val. 3,4Ghz-en 12.350 pontot hoz az alapórajeles 4850-nel.
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
finest
őstag
Attól függ, milyen felbontásban játszol. Én a legolcsóbb 4850-et venném, úgy is jön az új széria, gyűjts inkább egy újabbra.
Azért a legolcsóbb 4850 és a 4870 között is van szűk 10k különbség. Nekem a Sapphire 4850 512 HDMI nagyon bejött eddig, igazán halk és olcsó. Ha a 4850 teljesítményével megelégszel, számításba jöhetne egy 4770, ha találsz valahol olcsón.[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
Fucsi
tag
Hali
Na találtam egy Gigabyte GV-R485ZL-512H karit. Valszeg ez lesz a befutó. Ha jön a következő széria akkor majd veszek nagyobbat, ha kell.
Üdv. -
Fucsi
tag
[ Szerkesztve ]
-
kondás
tag
Valakinek van tapasztalata ezzel a kártyával, nagyon hangos?? Idle állapotban? Ilyet szeretnék venni :
powercolor 4870 512MB . Nem PCS .
kösz -
finest
őstag
Ennek a hűtőjén csak két vezeték van, nem szabályozható a fordulatszám...reménykedj benne, h nem lesz hangos és jól megírták hozzá a BIOS-t.
Kondás: Én nem neked válaszoltam. A Powercolor 4870 teljesen rendben van, a refhűtősök sem hangosak.
[ Szerkesztve ]
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
katt777
félisten
válasz Májsztró #7383 üzenetére
Nem elfogult vagyok, csak volt AMD-m, és nem kívánom vissza (főleg az új hardverekkel megszüntetett támogatását a régieknek). A tesztekről meg annyit, hogy amikor ismerősöm vett tesztek alapján AMD-t, hogy az majd milyen jó lesz, hirtelen nagyon csalódott lett a gyakorlati tapasztalatok láttán. De legyen igaza, és vigye az AMD is a VGA-ját. Azért majd megnézem, hogy ha később 58xx kártyát akar venni, mennyire tudja tuningolni hozzá, amikor majd azt mondja, BE-BE-BEeeee...
Fucsi: Kár, hogy azonos teljesítményben mindig az Intel az olcsóbb, mert direkt úgy árazzák. Amikor én csóró módon AMD-t vettem, győztem folyton fejlesztgetni, nem kicsit drágább volt, mint egy 3 évig is kitartó Intel konfig.
RootRulez: De hát az nem nooormális!!!
Májsztró: Az lassabb csak igazán az Intelnél, amelyik még drága is.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresek Sapphire Radeon RX 6950 XT / RX 6900 XT Toxic Limited Edition
- EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen