Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Head88

    addikt

    válasz cuko #59065 üzenetére

    Ennek az esetnek van egy iszonyú nagy tanulsága.
    A hazugság mindig kiderül. Remélem jól megszívja ez az iDea szerviz.

  • TigerCat

    nagyúr

    válasz cuko #59065 üzenetére

    Vélemény:
    Nem vagyok híve a fekete listáknak (semmilyen témában), főleg úgy nem, hogy nincs ténylegesen kivizsgálva az ügy, de saját véleményként írhatsz blogbejegyzést.

    ♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu

  • cuko

    aktív tag

    válasz cuko #59065 üzenetére

    Update, annak, akit érdekel:

    Találkoztam az üzletvezetővel.
    Állítja, hogy cserélve lett a lap - az Almáriumon keresztül.
    Megkérdeztem, hogy akkor az miért van, hogy amikor megkérdeztem őket, azt mondták nem adnak és nem is adtak ki soha semmit nekik, a gép pedig nincs regisztrálva javításra/alkatrészre a rendszerben.
    Azt mondta azért, mert egy szervizessel intézik ezeket "okosban", papírok nélkül.

    Állítása szerint ők kaptak egy új alaplapot, amit beraktak a gépbe és átrakták a serial numberes matricát.
    A gép sorozatszáma az oprendszerből nézve ugyanaz, mint ami az aljára van gravírozva. Az üzletvezető állítása szerint azért, mert "át lett ütve az új alaplap".
    Head88 kolléga szerint "Nem volt lap csere. Egy matricát ki lehet cserélni de az alaplap eeprom memóriáját illetve az EFI bios-át nem lehet könnyedén átprogramozni. Ezt csak a gyárban tudják."

    A forrasztásokra azt mondta, hogy amikor pár napja bevizsgálták a gépet a mostani hibája miatt (képernyő háttérvilágítás) gányolták össze. "Ilyenkor egyből tesztelik és megpróbálják javítani is", állította.
    Ezeken a képeken talán látszik, jelöltem, hogy melyik csipekről/áramkörökről van szó. Ismét Head88 kolléga segítségére hivatkozva, szerinte nincsen közük a képernyő áramellátásához, szóval ez egy újabb hazugság.

    Mindezek után azt mondta, hogy habár igaza van, de nincs kedve és ideje jogi vitákba keveredni, ne pereskedjünk stb, ő felajánlja, hogy kicseréli az alaplapot előttem egy újra, másik bontott gépből. Vagy kifizeti az akkori bekerülési árat (115k).
    Mondtam neki, hogy azért én ezzel nem feltétlenül értek egyet, a szerviz alapján, ahol kaptuk a szakvéleményt és még két másik szerviz véleménye szerint is, akikkel csak telefonon egyeztettem ebben a gépben nem lett, nem lehetett rendesen lecserélve az alaplap. Valamint, hogy nem csak a javításról van szó, hanem beszéltem egy ügyvéd barátommal, aki azt mondta az egészre, hogy egyrészről PTK szerződésszegés, másrészről BTK csalás (üzletszerűen) esete is fennforoghat. Erre az volt a válasza, hogy akkor ő meg jöhet a jó hírnév megsértésével, satöbbi... :)

    Nem nagyon tudom, hogy mi legyen, a barátnőm hajlik a pénz / javítás fele, nem akar többet stresszelni rajta (amúgy is túlzás nélkül állíthatom, hogy ez az egész herce-hurca kurvára megviselte már). Én alapból panaszkönyv, bejelentés a fogyasztóvédelemnél, fejlejentés és utána pereskedést (vagy más megállapodást) támogatnám, de figyelembe kell vennem azt is hogy a barátnőm mit szeretne (és egy esetleges pereskedés esetén mikor jut kártérítéshez / használható géphez).

    :F

Új hozzászólás Aktív témák