Új hozzászólás Aktív témák

  • BuricsJ

    tag

    Sziasztok,
    Telefonon több gmail account (3db) is be van állítva, de hiába lépek át a Google Play-ben a "fizetős" -re, alkalmazáson (Telvira) belül nem ad lehetőség account választásra :(( Úgy vettem észre, hogy az "elsődleges", elsőként beállított "személyes" account -val akarna fizetni. Mindkettő mögött van érvényes bankkártya beállítva. Próbáltam azt is, hogy alkalmazást leszedtem, GooglePlay-ben átváltottam a "fizetős" account-ra, telepítettem, majd belépve ugyanúgy a személyessel akarna fizetni. Google Play-n nincs lehetőségem vásárolni közvetlenül jelen esetben, csak az alkalmazáson belül.
    Mi lehet a megoldás? Alkalmazás vagy GooglePlay sajátosság ez? Ugye nem kell leszedni/kikapcsolni a "személyes" gmail account-t és egyedüliként csak a "fizetős"-t meghagyni?

    Józsi

Új hozzászólás Aktív témák