- Padavan firmware
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Mikrotik routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz imi123 #24331 üzenetére
De igen, tavasszal még így volt, de úgy tűnik valamit nagyon elkúrtak a kommunikációban, ugyanis az egész világon arra számított mindenki, hogy AMD-s cím lesz, erre jön az NV PC trailer.
Amúgy ha már NV TWIMTBP, akkor kapunk jövőre még egyet, az alábbi trailer is ma jött ki:
Conan Exiles - Xbox One & PC Announcement TrailerAmúgy a Watch Dogs 2 PC trailer már alapból nagyon erősen bűzlik, már ott kezdődik a probléma, hogy külön ki kell emelni a PC verziónál az Uncapped framerate-t meg a FOV slide-ert, ultra gáz, na meg ugye gyanús, hogy 30fps videót készítenek a PC trailer-ből. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz #85552128 #24351 üzenetére
Oh ez még nem olyan gáz, a Batman-nél legalább van esélye a játékosnak elérni a 60 fps-t a Pro-n! Deus Ex Mankind Divided alatt viszont erre semmi esélye, sőt a PS4 Pro még a 30-at sem tudja stabilan tartani (ahogy az előd sem).
Is Deus Ex Mankind Divided Really Worse On PS4 Pro?
Az új Dawn Engine jobban teljesít...oh wait!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz huskydog17 #24353 üzenetére
Mielőtt még valaki azzal jönne, hogy a Mankind Divided egyedi eset, nos, nem, nem az.
A friss ropogós Watch Dogs 2 alatt nagyon hasonló jelenség történik, nem egyszer. 30-ra cappelt, instabil framerate, adaptive v-sync-el, fuck yeah! Ha nem lenne elég, hogy az új PS4 Pro-nál a sebességed leesik 30 alá, még a pofádba kapsz szép képtöréseket is, hogy garantáltan elhányd magad!
A videó végén jól összefoglalták a lényeget:
"There isn't really an ideal version of Watch Dogs 2 to play on consoles."A PS4 Pro tulajok ráadásul megkapják a következő pofont:
"If you want the best gameplay experience regarding the performance, then the base PS4 version is the way to go."Ezek után vajon a PC-sek mit fognak kapni?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
OK, akkor viszont erre mi a magyarázatod?
13 Minutes of Watch Dogs 2 PC Gameplay
Ez tutira PC gameplay, az NV rakta fel, egy GTX1080-al ment ami röhögve bírja 4k alatt is a 60fps-t, ennek ellenére a játékot FullHD 30 fps-el vették fel. Na ez ultra gáz. Nekem van egy olyan érzésem, hogy annyira hulladék lesz a PC port, hogy még a GTX 1080 sem fogja bírni a stabil 60 fps-t FullHD alatt, de remélek nem lesz igazam! Ez a 30fps felvétel legalábbis a premier előtt pár nappal nagyon gyanús!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"A VTX3D célja az volt, hogy Kínában érjen el sikereket, ugyanakkor annak ellenére a PowerColor maradt inkább a kedveltebb márka, hogy a VTX3D-t Kínára szabták."
Nem egészen, itt azért pontosítsunk egy kicsit. A VTX3D célterülete Ázsia és Európa volt, ahogy a hivatalos közleményben is szerepel. Európában a Powercolor mellett még a Club3D-vel is meg kellett birkóznia.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
The current state of DirectX 12 in PC gaming, was it worth the hype?
Tökéletesen összefoglalták a lényeget: a játékosok számára a DX12 abszolút semmi előnyt nem ad, sőt azzal inkább csak rosszabb élményt kap a játékos, mint DX11 alatt.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #65755648 #24709 üzenetére
Te jössz itt értelmezési problémákkal?
Ha elolvasod a cikket, akkor jól láthatod,hogy minden újratesztelt játéknál DX11 jobb eredményeket ad, mint DX12. Most, jelenleg. Ez az aktuális tényállás, senki nem vonta kétségbe a cikkben, hogy maga az API a jövőre nézve ígéretesnek tűnik, de - ahogy a cikk és te is említetted, a jelenlegi DX12 implementációk nagyon rosszak. Semmivel nem írtam én se többet! A jelenlegi helyzet a lényeg, az aktuális implementációk szarok, ezen van a hangsúly. Azt hittem ez evidens és nem szükséges elmagyarázni.Leírtad a cikk konklúzióját ahogy én is. Most akkor min is problémázol pontosan?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #65755648 #24718 üzenetére
Oh, a klasszikus politikusi érvelés: ha már kifogytunk a tényekből lehet lovagolni a szavakon.
Áhá, szóval vagy politikus vagy ügyvéd vagy aki 1-2 szón szeret lovagolni ami a legtöbb ember számára evidens, csakhogy beleköthessen a másikba. Értem.
Az ironikus ebben az, hogy a politikusok sosem veszik észre magukat.Tanácsolom, hogy a jövőben kerüljük el egymást. Te nem reagálsz az én hozzászólásaimra és fordítva így mindketten nyugodtabb és boldogabb életet élhetünk.
Érdekes, hogy csak neked volt gondod a megfogalmazással, mindenki más értette.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #00137984 #25717 üzenetére
"R9 270X videókártyától jóval gyorsabb az R9 380, mert itt jól érezhető teljesitménynövekedés volt. Mint mondtam az RX 470 szintén javult az R9 380-tól, de alig érezhetően."
Neked a 35-45%-os sebességlöket alig érezhető?
"HD7850 és R9 270X váltásnál szintén 30%-ot meghaladó teljesitménynövekedést jeleztek jópáran. RX 470-nél szintén ezt a 30%-ot emlegetik. Akkor és most sem kaptam meg ezt a 30%-ot"
De, megkaptad, még többet is kaptál:
Konkrétan a 380-hoz képest az RX 470 kb. 30-45%-ot ad sebességben:
A 270X-hez képest pedig az RX470 pont dupla olyan gyors, azaz 100%-ot hoz.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Teszt - Evergreen-től a Polaris-ig
A tesztben helyet kaptak az alábbi kártyák a lehető legfrissebb driver-rel:
5770
6870
7870
270X
380
RX 480Bár azt nem értem, hogy GCN1-ből miért kettőt raktak be és miért nem szerepeltettek legalább egy darab GCN2-es kártyát, így a GCN második generációja sajnos kimaradt a tesztből.
Ahogy a teszt is jól mutatja a legnagyobb sebességbeli ugrás Terascale-ről GCN-re való váltás jelentette. A 6870 már nem rúg labdába, de a 7870-ben azért még a mai napig jócskán maradt erő. Ahogy a cikk írója nagyon helyesen írja, a 7870 nagyon szépen öregedett. Az RX480 pedig kétszer olyan gyors, mint a Pitcairn alapú kártya.
Az elmúlt 7 évben a sebesség AMD fronton az ötszörösére nőtt.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz huskydog17 #25813 üzenetére
Itt a másik oldal.
Tesztben az alábbi VGA-k:
GeForce GTX 460
GeForce GTX 560
GeForce GTX 660
GeForce GTX 760
GeForce GTX 960
GeForce GTX 1060Mindegyik VGA a 376.33 driver-rel lett tesztelve.
Itt a Fermitől a Pascalig a középkategóriában 450%-al emelkedett a teljesítmény (szemben az AMD 500%-ával). A 7870-el ellentétben a GTX 660 nem öregedett valami túl jól, ami egyrészt a 1,5GB+0,5 GB memóriának is köszönhető volt. A zöldeknél a Pascal generáció hozta a legnagyobb sebességbeli ugrást, sokkal nagyobbat, mint bármely más az előtti generáció.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
A RE7-nek az árnyékokkal vannak súlyos gondjai. Leginkább a shadow Cache, az, ami megöli a sebességet és instabillá teszi a képkockasebességet, ezt a PCGH megerősíti. Mivel aktivált Shadow Cach-e a játék sebessége túlságosan instabillá válik, túlságosan nagy mértékben ingadozik a sebesség, a németek kikapcsolták a mérésnél, de még kikapcsolt állapotban is min. 4 GB VRAM kell FullHD-nál, illetve alatta. FullHD felett a 4 GB VRAM túl kevés és kikapcsolt Shadow Cache esetében is összeomlik a sebesség.
Nézzétek csak meg a PCGH tesztjében az árnyék tesztet. Magas és nagyon magas árnyékminőség között nincs látható különbség, cserébe nagyon magas részletességnél a sebesség összeomlik (kikapcsolt Shadow Cahe-nél!), mert a 4 GB VRAM elfogyott (85-ről 22-re zuhan).
Szóval FullHD-ig min. 4 GB VRAM és kikapcsolt Shadow Cache-el elvileg jól megy a játék. A Shadow Cache-t minden esetben ki kell kapcsolni, mert mindkét oldalon random szerű extrém belassulásokat okoz. FullHD felett min. 6 GB VRAM kell a játéknak.
A Guru3D minden mérést aktív Shadow Cache-el végzett, ezért szarok az eredményei és ők is belátták, hogy az egész mérés fos, így majd később újramérik. Arra azonban a Guru3D nem jött rá, hogy a Shadow Cache a bűnös legfőképp, illetve a VRAM mennyiség kritikus a játéknak. Ők ki is mérték és jól látszik, hogy még FullHD-ban is kell a játéknak a 4 GB-nál több VRAM és ezt is leírják.
#25858 Szaby59: A játéknak két gondja van: ShadowCache és nagy VRAM étvágy
A Guru3D tesztje azért fos, mert bekapcsolták a ShadowCache-t, ami a sebesség anomáliák nagy részéért felelős. A másik gond, ha elfogy a VRAM, amiből még FullHD esetén is erősen ajánlott a 4GB![ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"Az ARK egyébként élvezi a Microsoft támogatását, de a Microsoft leképezőjét csak az Xbox One-on használják csak."
"miközben a konzolos leképező fejlesztése zajlik, és oda megy az erőforrás."Akkor a fejlesztők valamit k*rva szarul csinálnak, vagy csak végtelenül balfaszok, ugyanis a elméletben jobb leképzőt hasnáló Xbox verzió még szarabbul megy, mint a PC verzió.
720p alatt se éri el a 30 fps-t, sőt a 13-15 fps és a teljes másodpercre történő beakadások milyen jók már, nem?
Ark Survival Evolved Xbox One Revisited: Frame-Rate Tests + Analysis (2016.december build)
Jelenleg konzolon ugyanolyan értékelhetetlen szarkupac, mint PC-n (sőt még rosszabb), nyoma sincs jobb leképzőnek.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Egy kis érdekesség:
Geforce GTX 1080 Mini Teszt - A világ leggyorsabb Mini-ITX VGA-ja
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"az 5850-hez képest ma egy RX480 legalább 3X-os tempót tud!"
Jó lesz az 4x tempónak is (vagy inkább 5x).
#26114 Televan: fenét, inkább egy Titan X Pascal-t LGA 2011-es platform-mal!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Igen a dupla sebesség stimmel. Én 3,5 évig nyúztam egy 7870-et, aztán ma RX470-el tolom. A nyers tempó és a VRAM is pontosan megduplázódott. És igen az RX470 kb. az R9 290X szintjén mozog.
Az a durva, hogy vásárlásnál én eredetileg csak egy R9 380X tempót igényeltem, de amikor kijöttek az RX470-ek és azonos árért még 25-30%-ot rádobtak a teljesítményre, akkor nem volt kérdés melyiket választom.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz #00137984 #26178 üzenetére
Csatlakozok Yutani kollégához!
Légy oly kedves és nevezd meg azokat a címeket, amelyek csak Medium grafikán mennek jól! Szerintem mindenkit ez érdekelne a legjobban.
A Wildlands jelenlegi formájában egy rakás szarkupac, az minden VGA-n szarul ,megy, kizárólag Titan X-en éri el a 60 fps-t FullHD-ben, szóval ez a játék nem releváns, mert itt applikáció oldalon van a gond.
Azért is nagyon érdekelnének a címek, mert én is full maxon vittem végig a Cryis 3-at az RX470-el 60fps-en (kivéve az első két pályát, ahol a sok fűszál és vihar miatt leesett a sebesség)A közösség érdekében, tisztelettel megkérnélek, hogy nevezd meg a problémás címeket és akkor talán még magyarázatot is tud valamelyikünk adni (pl.Wildlands PC-n alapból hulladék vagy hasonlók )
Az új Mass Effect pedig még ki sem jött.
Azonban figyelembe véve, hogy a piac egyik legszebb (ha nem a legszebb) játéka, a BF1 Ultra-n megy gond nélkül 60fps-t az RX470-en, én nem aggódnék az Andromeda miatt sem, mert ugyanaz a motor lesz alatta.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Halo Wars 2 Teszt - DX12, UWP (Worst-Case mérés)
Na végre még egy normálisan megírt PC port (leszámítva az UWP platformot ). Az azért nagyon szép, hogy FullHD-ban maxon egy RX470 is elegendő a 60fps-hez.
Ezen felül szerintem ez a játék fényévekkel szebb is, mint az AotS.Ja és a Halo Wars 2-nek elegendő a 4 GB VRAM, még 4K felbontáson is, de 2 GB VRAM-mal hanyagolni kell a maximális textúrákat.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz wjbhbdux #26364 üzenetére
"totalbiscuit streamjén néztem"
A streamelés rendkívül CPU intenzív dolog, így teljesen természetes, hogy stream közben ilyen előfordul, bármilyen CPU intenzív játéknál van erre esély. Stream alapján nem szabad megítélni egy játékot, főleg nem technikai szempontból, utóbbit lehetetlen.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Érdekes, érdekes.
A híres holland csapat elismerte, hogy túl nagy volt a hype az új API körül, ami nem véletlen, hiszen az MS és a VGA gyártók is nyomják a marketinget.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Egy újabb apró érdekesség, az Ubi szerint nem éri meg DX12-t használni ha az ember kizárólag a sebességet tartja szem előtt, túl sok emberi erőforrást visz el, hogy elérjék az új API alatt a DX11 tempóját:
Don’t develop on DirectX 12 just chasing performance gains, says Ubisoft programmer
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Ren Hoek #26810 üzenetére
Nem, nem fog, legalábbis az elkövetkező néhány évben biztosan nem, ugyanis még jó néhány játék érkezni fog Vulkan támogatással, arról nem is beszélve, hogy a Unity Engine 5.6-os verziójában is lesz Vulkan támogatás.
Vulkan-hoz hatványozottan nagyobb támogatás volt, mint ami valaha volt Mantle-höz.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
A felhozatal még nem nagy, de bővülni fog, ugyanis a Croteam az új motorjánál erre fókuszál, minden játékuk fog kapni Vulkan támogatást, ezen felül ha figyelembe veszed, hogy az Unreal és Unity Engine is out of the box fogja támogatni, akkor jó esély van rá, hogy
Vulkan mögött ott egy id Software, Valve, Croteam és még mások is, csakhogy a legnagyobb neveket említsem. A Croteam korábban amúgy be is jelentette, hogy az összes Serious Sam és a Talos is megkapja a legfrissebb motort a legfrissebb Vulkan kóddal (itt írtam erről egy apró szösszenetet).
A játékok többsége Unreal és Unity engine-el készülnek, mindkettő támogatja/támogatni fogja out of the box.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Mivel a Vulkan mobil platformot is támogat a DX12-vel ellentétben, így nem csoda, hogy mobil játékok is vannak a listában. Az 1-1 játék helyett jóval több játék fog érkezni, legfeljebb a te saját egyéni ízlésed szűkíti le le ilyen extrém mértékben a listát, de az már a te bajod.
Elég szomorú, hogy a tények fényében az eredeti kérdésre ilyen következtetést vonsz le, de a lényegen nem változtat, amúgy még azt sem értem hogy hogyan jött be nálad a képbe a DX12 amikor az eredeti kérdésben fel sem merült.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz schawo #26817 üzenetére
A Talos alatti Vulkan implementáció még wrapperen keresztül történik, ráadásul egy szálon megy leképzés. Az új motorral és a többszálú leképzéssel már gyorsabb lesz, de átírni egy motort nagyon sok idő. Ők nagyon is sokat foglalkoznak a Vulkan-nal, mert ők a teljes termékfelhozatalukat arra akarják építeni. Amúgy még ők a leginkább transzparensek ezen a téren.
#26822 Abu85: Köszi a listát, ehhez szerintem hozzávehetjük még az SCS Software-t is, már ők is kísérleteznek egy ideje a Vulkan-nal.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz velizare #27077 üzenetére
Most már igen.
Sikerült az új kiadást visszabutítani látvány téren még a 6 évvel ezelőtti kiadáshoz képest is!
A Xbox One és PS4 framerate terén hozza azt, amit az eredeti verzió 6 évvel ezelőtt hozott PC-n, de cserébe az új kiadás rondább lett. A textúrák jól láthatóan alapos butításon estek át, ezt végtelenül undorító, extrém mértékű bloom-mal próbálták meg "kompenzálni", amitől csak még rosszabb lett az egész.Az új kiadás kizárólag konzolon jelent előrelépést, PC-n visszalépés!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Neked nagyon furcsa, egyfajta fordított látásmódod van.
Tudod az a gond, hogy ha 10 emberből legalább 9 azt mondja, hogy az eredeti kiadás egyértelműen szebb. Csak nézz rá a kommentekre, mindenki azt írja, hogy a régi szebb, mert így is van. (Bár lehet, hogy az arányt így is nagyon alul lőttem.)
Ha szerinted az új szebb, akkor hogy lehet, hogy 10-ből legalább 9, de inkább 10 ember a régit egyértelműen szebbnek titulálja? Mindenki vak csak te nem?Szerinted az eredeti verzióban világított a faszi ami rossz, de az, hogy az újban minden úgy világít, mint egy 100 wattos izzó, az jó.
Itt mindössze annyi történt, hogy a konzolos verzióknál elértek egy bizonyos szintet és nem akarták, hogy a PC szebb legyen, így utóbbit visszabutították. Gondolj csak bele, azt nem tehetik meg, hogy 50 dolcsiért kiadják a két új konzolra a játékot úgy, hogy a 6 évvel ezelőtti PC verzió szebb! Igaz, PC-n ez a game így is egy gigantikus nagy lehúzás és átverés, de a konzolosok most legalább kapnak 60 fps-t.
Amúgy nem tudom miért hozod itt fel a külső stúdiókat, amikor a két kiadást ugyanaz a stúdió készítette (People Can Fly). Annyi változás volt, hogy Adrian Chmielarz (kreatív igazgató volt az eredeti kiadásnál), aki PC centrikus, évekkel ezelőtt otthagyta azt a bandát, ez most meg is látszik.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Brutális látvány, azt hiszem megvan az új mérce játékok terén. Ez a game ráadásul eredetileg DX10-re készült.
Mondjuk nem csoda a technológiai előnye, két olyan ember készíti, akik 14 évet húztak le a Futuremark-nál.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
válasz #85552128 #27167 üzenetére
De legalább a DXVA alatti eddigi irreálisan magas fogyasztást végre hosszú évek után kijavították.
Bár az érdekelne, hogy itt most miért működik a DXVA idle órajeleken, hogy pontosan mit módosítottak, ugyanis a memóriavezérlő elvileg pontosan ugyanaz, mint a 400-as szériánál, így logikusan nézve itt valami szoftveres mókolás lehetett. Ha így van,. akkor a 400-as szériánál is ugyanígy javítani lehetne a DXVA fogyasztást. Ez utóbbi esetben azonban az egyetlen előnye is tovaszállna az 500-as szériának.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Így már világos köszi!
Egy kérdés:
Ha már az UVD motorhoz hozzányúltak, a VCE motor is kapott valami frissítést? Jó lenne, ha mondjuk visszakerülne a B-Frame support amit a 400-as szériánál kivettek, miközben a GCN2 és GCN 3 támogatták.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
NVIDIA Flow - Tűz- és füsteffektek DX12-ben
Szerintem tök jól néz ki.
A forráskódja fent van Github-on és az effekt integrálásra kerül az UE4-be. DX11 alatt is működik. (Hivatalos oldal)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
8K Gaming With GTX 1080 Ti SLI!
Félelmetes erő van ebben a VGA-ban és az a durva, hogy egyetlen darab GTX 1080Ti hozza a 8K/30fps-t stabilan DX11-ben és DX12-ben is. Vajon a Vega mennyire fogja überelni ezt? Csak mert ugye a PH szerint a Vega a Volta ellen fog menni, a Pascal neki nem ellenfél.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
"A 4 GB HBM memóriával tudtommal nem volt semmilyen stabilitási probléma, vagy bármi bug."
Csak néhány játék alatt még FullHD felbontásnál is kifut a VRAM-ból, aminek hatására a összeomlik a sebesség.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Malibutomi #27751 üzenetére
Szerintem ez a videó sokkal érdekesebb:
Prey: PS4/ Xbox One vs PC - The Complete Analysis!Nézzünk néhány érdekességet:
PS4: 1080p/30fps
PS4Pro: 1080p/30fps
Xbox One: 900p/30fps
PC: szebb látvány mellett sokkal magasabb sebességAz előző videódból ami még kiemelkedő:
Geforce GTX 1050 Pentium CPU-val konzolos grafikai beállítások mellett: 60+ fpsVicces, hogy a 4K konzolnak beharangozott PS4 Pro is csak 1080p/30fps-t képes hozni itt, miközben egy GTX 1050 jól elp*csázza sebességben azonos grafikai szinten, az Xbox One "csodálatos" teljesítményét inkább meg sem említem. A Bethesda ezt a játékot alapból PC-re tervezte és készítette, a konzolosokat meg jó alaposan pofán köpték.
Oh és ezt a sebességet licencelt (nem saját) motorral és a "buta" DX11-el érték el.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Brutálisan begyorsult a Forza Horizon 3:
A D3D12 leképzőt a fejlesztők 8 hónappal a megjelenés után tudták többszálúsítani. A játék PC portjával a legnagyobb probléma az volt, hogy mindössze egyetlen CPU magot tudott használni, de mára az 1.0.64.2 patch végre ezt orvosolta és a DX12 leképző többszálúsítva lett, ami jelentős teljesítmény többletet hozott a jártékba. Egyáltalán nem ritka az 50%-os sebességlöket és itt nem csak tüskékről van szó, hanem átlagsebességről.Néhány tesztelés:
4K-GTX1080Ti -> a patch után végre 4K Ultra preset és 8×MSAA mellett stabilan megy a játék 60 fps-el.
Ryzen R5 1500X + RX 480 -> 1080p/Ultra-n stabil 60fps
GTX1080 pre-patch vs. post-patch
A játék szerintem észbontóan szép és most már kiválóan is fut.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Rise of the Tomb Raider patch #12 (1.0.770.1):
- Fix certain DX12 crashes reported by users on the forums.
- Improve DX12 performance across a variety of hardware, in CPU bound situations. Especially performance on AMD Ryzen CPUs can be significantly improved.Van róla videó is:
[link]
[link]Azt hiszem elég jól sikerült ez a 12. patch.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz Locutus #28153 üzenetére
Általános és nagy tévedés. A hype ugyan lement, de igen sok ember játszik vele a mai napig és fog is vele, hiszen idővel lejjebb megy majd az alapár, vele együtt az akciós ár is és akkor még több ember fog vele játszani, olyanok, akik még nem próbálták azelőtt.
Szóval messzebb nem is lehetnél a valóságtól. A kép amit beraktál sokkal inkább illene az Ashes of the Singularity című játékra.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
A PH mikor szándékozik ismertető/tájékoztató jelleggel cikket írni arról, hogy globálisan általános hiány alakult ki a Polaris alapú videokártyákból?
Az még hagyján, hogy itthon nem kapni egyáltalán RX470/570/480/580 kártyákat, de még a német piacon sem!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
válasz ->Raizen<- #28180 üzenetére
Ja, ami miatt a célfelhasználóknak nem jut semmi, továbbá a gyártópartnerek is panaszkodnak, mert ők sem kapnak kellő mennyiségű GPU-t, ami miatt a VGA-k ára rendesen felszökött, amiről nem ártana tájékoztatni az embereket, visszamennye!!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Következzen egy nagyon érdekes program:
Quake HD remix (Quake mod) BenchmarkEngine: Darkplaces Engine
API: OpenGL4K felbontás:
FullHD (1080p)
Tehát a Radeon 280X és 380X kb. ugyanolyan gyors, mint a Geforce 1080Ti. A Radeon R9 390(X), az RX 470/580 és a Fury széria pedig gigantikus előnyre tett szert.FullHD alatt az 1080Ti ugyan az első helyen van, de nem nagy előnnyel, a sima 1080-as GF pedig kikap a "nagy" Radeonoktól.
Érdekes egy motor ez a Darkplaces. Ja és ne feledjük, hogy itt OGL-ről beszélünk, ahol - az eddigi tapasztalatok alapján - a zöldeknek kéne előnyben lenniük, de ilyen mértékű Radeon előnyt eddig talán még sosem láttunk, főleg nem OGL alatt.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 13400F/14400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest