Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14720 üzenetére
"Hamajd, majd" jön ilyen azt nem az évre kell várni, de még lehet jövőre sem...
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14723 üzenetére
Ő nem alaptalanul "lázad" azon, hogy miért nem "ömlenek",hol van az több tucatnyi cím ami a Fiji launchnál 1 éven belüli intervallumban emlegetve volt, tehát júniusig itt kellene lenniük ?
Egyébként meg a Gears of War DX12-es apira lett portolva, az hogy hogyan fut az más kérdés kb. annyira releváns mint egy bétáról áradozni... De majd meglátjuk a Hitmant meg a Quantumot...
Ha az MS ennyire szarik az optimalizálásra más is így fog tenni, lesz évente 1-2 cím mondjuk Frostbite-tal ami normálisan lesz optimalizálva (de nem azért mert DX12, ők DX11-gyel is meg tudták ezt csinálni) és ennyi évközben meg várhatunk megint a driverekre.
(Btw. hol van a GOW patch / AMD driver ami a hétre volt beígérve ?)[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14779 üzenetére
Ezzel kb. megerősítetted amit írt, azaz 2-3 évnyi szoftveres munka kellett a kártya (teljes?) potenciáljának kihasználásához.
Ugyanannyira érintettek a kisebb kártyák is, nem fogom megint linkelni az eurogameres képeket, 270X-et annyira visszafogja egy i3 mellett, hogy kb. annyit ér mintha 750 ti-t vettél volna, van, hogy még lassabb is, egy 4+ GHz-es Hashwellel megtámogatva meg rengeteget gyorsul. És pont ezért volt a Mantle esetében is a legnagyobb gyorsulás a low-end prociknál.
Felmerül a kérdés, hogy milyen porcikhoz írták ezt a drivert ? Melyik AMD proci felel meg a 4 GHz Hashwell szintnek ? Mert ha egy i3 ami szálanként erősebb nem tudja kihajtani egy AMD proci még úgy sem fogja.Tesztekben meg hiába van szinten, ha a többségnek nem egy 4+ GHz-es Haswell/Skylake i7 proci van a gépébe hanem egy jóval olcsóbb amivel az nV drivere sokkal jobb élményt tud biztosítani.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14783 üzenetére
Igen pár hónapig-1évig, de nem majd két évvel (valamelyik még több) a megjelenés után, főleg nem mind. Ha ez a helyzet akkor ott korábban alapvető gondok voltak ami általánosságban a driverre vezethető vissza nem pedig egy-egy GPU-hoz köthető optimalizálásokra. A W10-es 15.200-as driverrel enyhült az overhead és elég szépen gyorsult (nem is ez a legjobb szó maradjunk annyiban, hogy stabilabb lett) minden valamennyit, de ha máshol nem is az API overhead tesztben ugyanazon a gépen látható javulás volt (játékokban is amúgy még a 260X-en is érezhető volt)
A DX12/11-es AOTS tesztből meg az jön le, hogy még mindig nem elég, még 4.4-es procival is CPU limitesek AOTS-ben, miközben az nV kártyák nem.Amúgy a 290X ugyanolyan felemás launch lett volna mint az FX ha a 780 Ti után jön ki, sőt megkockáztatom, hogy a hűtés miatt még rosszabb. Látszik is, hogy az nV tanult belőle és hamarabb kihozta a 980 Ti-t (ezzel kb. ellehetetlenítve az FX-et), azért driverek ide vagy oda, más lett volna a leányzó fekvése, ha júniusban nincs egy Ti a tesztben csak egy +350$-os TX (bár lehet akkor ez se 650$ lett volna )...
És ha annyi ideig kéne a piacon lennie az FX/Fijiből is sokkal többet lehetne kihozni.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #14789 üzenetére
De azért Roy Taylor már osztja az igét a DX12 "leadership"-ről: [link]
Amúgy meg 1080p-n nincs gond megvan a 60 a Furyn, Nanon is, 4K-nál jön a bibi, de már 1440p-n is szívás van: [link]
És a 4 GB-s 980 megint bizonyítja mennyivel jobban használja ki ugyanazt a memória mennyiséget.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14794 üzenetére
1080p-n akkor miért jó ? 4K-n meg minden összeesik a 6 GB-s Ti kivételével...
Na nem mintha az elfogadható lenne, hogy AMD-n nem fut jól a kód és kész - ez csak egy kifogás, megoldás meg még mindig nincs rá, ha ez lesz az async játékoknál akkor még jobban elpártolnak tőlük. Ilyen szarul még DX11-ben sem sikerült "teljesíteni". Pedig tudjuk DX11 alatt mennyire "nem használták ki" ezt az architektúrát
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #14800 üzenetére
Ez már patchelve van, a teljesítménnyel nem emiatt van gond. A driver hol ami helyrerakja az asyncet ? Mert AO nélkül lehetne játszani, de olyan stutterfest mellett nem igazán.
Mondjuk az is érdekes, ha egy konzolról áthozott címhez HBAO+ kell, pedig pont itt kellett volna az AMD-nek előnyben lennie...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Hitman will support DirectX 12 at launch
- better multithreading
- increased performance where CPU bound
- better experiences for laptop gamers
- asynchronous compute on AMD cards for significant performance gains
- early days but we will continue expanding and improving on the Dx12 experience in future releasesKíváncsi vagyok rá, 1-1 drivernek akkor a jövőhéten biztosan kell jönnie mindkét gyártótól.
-
#85552128
törölt tag
A nincs akkora baj a driverrel és szimplán az alkalmazás a hibás kissé ellentétes egymással. Na de majd jövőhéten akkor egyszerre meglesz oldva 3 játék támogatása is
Mondjuk nem is vártam mást, a többségre kitesztelték, a "kisebbség" meg szív, látszik az AO bugon is, hogy abszolút nem teszteltek GCN 1.2 kártyákkal, bár lehet nincs is nekik...
Mindenesetre ott vagyunk ahol eddig, csak driver helyett most driverre és patchre kell várni
Komolyan minek kellett ezt DX12-re kiadni, ha nem értenek hozzá.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14820 üzenetére
Ugyanígy akadt a Rise of The Tomb Raider és akad továbbra is, ha Very High a textúra csak nem minden második hanem mondjuk minden 8-10. másodpercben...
+ Eddig még nem láttunk DX12-es játékot és azt, hogy hogyan viselkedik memórialimitnél.280X a 290X előtt is van, nemcsak a Titan előtt 1080p-n viszont szépen beáll.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14822 üzenetére
4k fétise az AMD-nek van nem ?
1440p-n szerinted jól teljesít pl. a Fury X ami 290X-szel egy szinten van és amit a 980 is elver ? Pont az látszik, hogy a GCN 1.0-nél működik (XO ?) de minden más AMD kártya gyengébben megy mint kéne.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14824 üzenetére
Nem, te azt írtad, hogy a GCN jól teljesít a Fury nem GCN ?
A 960, 770 1080p-n ott van ahol kell, de a Fury X sem 1440p-n, sem pedig 4K-n nincs a topon.
"En nem szamolok a Fury-val, egy rosszul sikerult konstrukcio. Nem tudjak kihasznalni rendesen miota megjelent."
Miért is ? DX12-n ez nem több mint kifogás még annak sem jó, a hardver adott, most már az API is. Nem az AOTS benchmarkolgatásba kell eltökölni az időt és a pénzt, hanem igazi játékokba...
(#14826) gollo91 Nocsak, semmi stutter és még értelmes FPS-eket is mutat érdekes...
Ha ennyi különbség lesz az egyes GCN verziók optimalizálása között akkor nagyon jó évnek nézünk elébe, az egyik gyártónál azért kell majd váltani mert "nem tud" dolgokat, a másik gyártónál meg azért mert papíron hiába tudná, 4 féle architektúra revhez nem fognak optimalizálni...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14829 üzenetére
Fury tulajként mégis melyik kéne, hogy érdekeljen ?
De a Fury állítólag 1440p és 4K-ba való, a 770 meg nem és oda ahová való (1080p) jól teljesít.
A Keplert évekkel ezelőtt nem DX12 kompatibilisként árulták, nem sírtak azért, hogy nincs kihasználva, ahhoz képest a többség jól teljesít, de az AMD többség nem, főleg nem a csúcs.
290X is gyengébb főleg minimum FPS-ben mint a 280X nem csak a Titán.A Maxwellnél igen tudjátok felhozni a 3.5 GB-t, meg a nincs Asnyc (aztán van), amikor meg a Fury X kerül negatív értelemben szóba hát elintézitek azzal, hogy "elhibázott konstrukció" (besz*rok mekkora kifogás ez az aktuális csúcskártyára, de azért az nV tulajok lettek "átverve") AOTS-nél még ment a taps
(#14830) gollo91: Miért okozna a HBM ilyet ? Azon kívül, hogy 4 GB persze... A 380X is gyatra, inkább az van, hogy a GCN 1.2 le lett szarva, 4K-n meg még a RAM is kevés, elég nehéz így összehasonlítani, de szerintem a 290X-hez képest is jobb pedig az ugyanaz a GPU.
Kár, hogy nem működik az ukrán trükk, 3000-ért még meg is venném úgysem játszottam az eredetivel, de 10k-t nem ér.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
Kb. megmutatja az AMD szerepét mint piaci tényező, ha még az MS - az API fejlesztője is hajlandó beáldozni az AMD kártyákat csak azért, hogy első legyen egy remasterrel
De az AMD-nek is hol lehetett az esze amikor hagyta, hogy ez így kikerüljön, inkább futott volna náluk is Async nélkül addig amíg nem sikerül javítani még az is jobb lett volna mint ami most van.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14878 üzenetére
A 770, 950, 960, 780, 780ti is jól megy még 1440p-n is, a 950/960 minimum FPS-ben a 290/Fury kártyákat veri... Szóval ja AMD-n van probléma a GCN 1.0 kivételével a többi kártya elfogadható szinten van még magasabb felbontáson is.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14880 üzenetére
min.30 FPS: Titan, 780Ti, 970, 980, 980 Ti-n van meg nV kártyák közül. AMD-n csak a 280X-en ha 1440p-t nézzük, a 280X jó szereplése meg tényleg érdekes meg minden, de az AMD tulajok többsége nem sokra megy vele...
Óriási különbség meg nem hiszem, hogy lesz, mert eléggé be vannak sűrűsödve a kártyák.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Habugi #14887 üzenetére
Nem én próbálom bemagyarázni, hogy mindenen probléma van mikor látszik, hogy egy kártya kivételével csak AMD-n, 4K-n meg még az is összeesik.
(#14886) Malibutomi 1080p-n ugyanannyit hoz a 280X is mint a 290, szóval ott sincs nagyobb különbség. Az, hogy mennyire elszúrt a kód meg majd kiderül, 1080p-n elég jól fut minden a 380X kivételével.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Attól, hogy megjelenés előtt bejelentették még nem változtat azon, hogy n+1 játék ami nem fut jól AMD-vel, az meg csak bónusz, hogy ez egy DX12-es cím.
De akkor ezentúl már legalább nem megjelenés után derül ki, hanem előre hivatalosan befogják jelenteni és ezzel el lesz intézve, tényleg haladunk...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14941 üzenetére
Így viszont biztos nem lesz HBM-es kártya nyáron senkinél sem.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #14948 üzenetére
Ultran a beépített bench 77 FPS avg. ami kb. semmit nem ér mert van egy 4(!) NPC-ből álló lövöldözés aminél már 40 FPS-re esik be
A pcgh-s bench kb. vicc ennyire nem stabil a játék, de összességében nem rossz.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Venyera7 #14957 üzenetére
Már van, a Fury X kivételével kb. szinten van minden kártya ami eddig bekerült, de az sem vészes.
Mondjuk a Fury OC-vel kapok ultrán 77 FPS-t és annyival vagyok csak előnyben, hogy 4.4 helyett 4.5-s procim van... Szóval gyanús, hogy CPU limites mert jobban lemaradt a ref Ti-től mint szokott.
FCAT-ra kíváncsi leszek, ha már min. FPS nincs.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Holnap jön valami "jóféle" AMD driver [link]
Szóval AMD-n még gyorsulhat, de gondolom valami DX12/Vulkan cuccról lesz szó, főleg így a Hitman előtt. 3 nappal.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Még egy DX12-es játék késik Késik a Total War: Warhammer
Gépigénynél ez azért nagyon érdekes: "60FPS+ konfiguráció
Videókártya: AMD Fury X / NVIDIA GeForce GTX 980"
Most vagy lemaradt egy "Ti" vagy valami zavar van az erőben
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"GoW:
Up to 60% on AMD Radeon™ R9 Fury X series vs AMD Radeon™ Software Crimson Edition 16.2.1
Up to 44% on AMD Radeon™ R9 380 series vs AMD Radeon™ Software Crimson Edition 16.2.1
fixed: Gears of War Ultimate Edition - Random freezes may be experienced during gameplay"Magyarul a gcn 1.2-es gond a driverben volt, méghozzá elég nagy...
A downclockinget meg úgy "javították", hogy beraktak egy kapcsolót az energiagazdálkodás kikapcsolásához.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz rocket #14996 üzenetére
Hétfőn lesz két hónapja, hogy második alkalommal ismét jelentettem egy DXVA-val kapcsolatos bugot, azóta vagy 5+ driver volt, de se javítva nem lett, se az ismert hibákhoz nincs besorolva és a mellékelt 10 megás sample videofájlt azóta sem töltötték le. Ha ilyen apró bugok le vannak szarva (a 8 hónapja tartó csíkozást ne is említsük) simán elképzelhető annyira nincs ember semmire, hogy ilyen hibák megtörténhetnek...
Ami csak reportolva van és nem kelt nagy visszhangot az ignorálva van.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15013 üzenetére
És ? A 390, 980 eredmények alapján annak kéne lennie... Az, hogy saját címben valamivel jobb a saját kártyád mint a konkurencia még kilehet magyarázni, de azt magyarázd már meg, hogy sikerült házon belül úgy optimalizálni, hogy a majd 2x annyiba kerülő és elvileg jóval fejlettebb kártyádat majdnem behozza
a két évvel ezelőttiegy két szinttel lejjebbi ?
1440p-n már jól megy, 1080p-n vagy DX11-es limit van, vagy valami gubanc ennél is.Nem értek németül, de valami performance issuet ír AMD-n, nVidián meg crashelt a játék, Steamen csak holnaptól oldják fel úgyhogy ez még nem a release verzióval készült szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #15018 üzenetére
Na a 390X már be is került, 8%-kal gyorsabb csak a 980 Ti, de lassan jönnek az eredmények
Szerk.: Fijin, Tongán framelock van DX12 alatt
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #15051 üzenetére
Ahhoz képest, hogy a 390/X mennyivel elhúz a 970/980-tól a Fury épphogy beéri a Ti-t, még házon belül is csak 7-15%-kal gyorsabb mint az előd.
"Agyontuningolt" meg 1500 MHz körül lenne, nem 1400 alatt...
A 290 vs 390-ből úgy tűnik, hogy nagyon szeretheti a nagy memóriasávszélt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45997568 #15060 üzenetére
1450-et kb. mindegyik megy, 1300 köré gyárilag boostolnak a custom kártyák.
1080-1090-en már a Sapphire Fury is instabil, ha nem kap még több feszt akkor a tesztben szereplő 1050-es miért nem "agyontuningolt" ? Ez már eleve egy 5%-os tuning egy olyan kártyánál ami még kevésbé bírja.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
A Strix 980 Ti 1380-as órajele átlagosnak számít, a legnagyobb gyári órajelű kártya meg 1490 fölött megy: MSI GeForce GTX 980 Ti Lightning
Egy kis OC-vel meg 1500 fölé is lehet vinni, na ez már jobban illene az "agyontuningolt" jelző, de megjegyezném, hogy ehhez sem kellett feszültséget emelni...Szerk.:
Az Asus garanciája meg 1291 MHz alapértelmezett módban ha ezt nézzük...
A boost működéséből adódóan meg ettől magasabb lesz (nem kevesebb mint egyeseknél ).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Szeszkazán #15074 üzenetére
No akkor az AMD gimpelte a saját kártyáit vagy miért csak 5-10-15%-kal gyorsabb felbontástól függően a Fury X a 390X-től ?
Rá ne vágjátok, hogy CPU limit van alacsonyabb felbontáson, ez már DX12...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Szeszkazán #15081 üzenetére
Azért mert ott már GPU limit van, a proci tudna még többet is
Az AOTS-ben (régebbi verzió) egy 4.5 GHz-es FX 8320, 87 FPS-t kap CPU Framerate-nek míg egy 4.5 GHz-es Hashwell i7 164-et DX12 alatt.
Szóval nagyon is van különbség, csak jelen esetben nem látszik annyira a játék és a használt beállítások miatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Apple Watch Series 9 45mm,Újszerű,Akku állapota:100%,Dobozával,1 év garanciával
- Gamer Konfig (Best 1440p összeállítás) Ryzen 7500f vs RTX 4070super (Magyar Kisker Garival)
- RITKASÁG! Apple iPhone SE 3 64GB 2022, új állapot, Akku:100%
- Apple Watch Series SE 2.,Garanciába cserélt,Akku állapota:100%,Dobozával,1 év garanciával
- Nintendo Switch V1
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest