Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #11746 üzenetére
A Battlefront tesztben a két GPU között 5% volt teljesen (?) GPU limites szituációban.
Az Annóban a Fury X meg 44%-kal lassabb mint a 980 Ti, van egy olyan "sejtésem" hogy nem ennek kéne kijönni normális driverekkel...
Az meg látszik, hogy ez a játék eléggé CPU limites (stratégia révén nem meglepő...) ha még az nV drivere is mutat gyorsulást, bár igaz 3.5 és 4.4 között már nincs ill. kevés különbség van. A Fury X FX-es meg a 2.5 GHz-es eredményei még talán helytállóak, de 3.5 és 4.4 GHz-en nem kicsit gyorsulnia kéne...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #11750 üzenetére
4K-n azért nem olyan hihetetlen GPU limitbe futni még 2.5 GHz-en sem (annyira nem gépigényes az a Battlefront, Dragon Age: Inquisitionnek nagyobb a gépigénye...). Nyilván nem garantált, hogy a játék 99%-ban így lesz, de abban a tesztben így teljesített, az AMD gyorsulása/lassulása meg nem meglepő a tények ismeretében (Eurogamer csinált pár tesztet és gyenegébb CPU-val egy nV kártya simán hozta közel ugyanazt a szintet mint egy kategóriával feljebbi AMD).
Ezért megy a "sírás" emiatt a CPU overhead miatt több fórumon is, mert azért 4+ GHz-es Hashwellje nincs mindenkinek... De nem lennék meglepve ha erősebb procival még tovább gyorsulna[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #11767 üzenetére
Ez mondjuk csak azon változtat, hogy mihez társítjuk az eredményeket, az értékek ugyanúgy jók ha a CPU érdekel. Bár jó tudni...
Továbbra is 26% különbség van Annóban azonos körülmények között (3.5 GHz 2C/2T), BF-ban még látványosabb. Mondjuk így meg az FX eredménye fura, hogy azzal "csak" 15%-kal jobb MT-vel a 980 Ti mint AMD-vel max 2 magon még ha valószínűleg nincs is 4 szálnál több használva.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11785 üzenetére
Gondolom szorított az idő, de PC exkluzív cím révén mindenre akartak egy "kicsit" optimalizálni, a végén meg lett egy olyan játék ami gyakorlatilag semmin sem fut tökéletesen. Ezen mondjuk utólag driver/játék frissítés még javíthat...
(#11786) Malibutomi: Van olyan effekt ami GCN-nek kedvez, van olyan ami meg Maxwellnek szóval ugyanaz mint amit feljebb írtam, nem fogják a piac 80%-át figyelmen kívül hagyni, de nem szarták le a 20%-ot sem... Nyilván nem ez a normális megoldás, egy olyan még több idő/pénz kérdése lett volna, de elnézve az értékeléseket nem fognak sok supportot adni neki...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
NVIDIA Coming Around to Vulkan Support
"The company's upcoming GeForce 358.66 series driver will introduce support for Vulkan"
"The 358 series drivers also reportedly feature function declarations in their CUDA code for upcoming NVIDIA GPU architectures, such as Pascal and Volta." -
#85552128
törölt tag
Készüljetek
Bethesda Reveals Graphics Tech Behind Fallout 4, Confirms NVIDIA CollaborationTo create that volumetric light spilling across the scene (sometimes called “god rays”) we worked with our friends at NVIDIA, who’ve we worked with dating back to Morrowind’s cutting-edge water. The technique used here runs on the GPU and leverages hardware tessellation. It’s beautiful in motion, and it adds atmospheric depth to the irradiated air of the Wasteland. Like all the other features here, we’ve made it work great regardless of your platform.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Szerintem mindannyian láttunk már PC vs. PS4 vs. X1 összehasonlításokat... Lehet, hogy 1-2 effekt szebb mondjuk valamelyik konzolon, de 10 másik meg PC-n és az összkép az ami leginkább számít, így meg egy multiplatform címnél a PC-s verzió lesz a legszebb. A visszatérő 30/60+ FPS, felbontások témáját ne is említsem. Szóval ja továbbra áll a "MasterRace"
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Azért a egy Ubisoftos cím alapján leírni a teljes PC-s platformot/felhozatalt elég merész dolog
Szerinted ez ciki PC-n/2014-ben lehet, hogy az ezt aláírom én azalatt a pár óra alatt nem láttam ennek hátrányát a játék így sem szégyenkezhet - már ami a látványt illeti...
Ha már látványról és játékélményről van szó számomra ettől sokkal nagyobb probléma már már nevetséges, hogy 2014/2015-ben olyan dolgokkal kell trükközni mint 720/900/1080p és 30-60 FPS (ennek kb. annyira alapnak kéne lennie mint az általad áhított két effekt együttműködése...) utóbbi lényegesen negatívabban hat a játékélményre (főleg egy FPS játékban) minthogy egy csilli-villi effekt épp szebb valamivel. Az meg, hogy a látvány általánosan még így is elmarad csak hab a tortán.
Ezért nem tudom komolyan venni amikor ilyesféle konzolfényezést látok... Ezzel nem azt mondom, hogy rossz, játsszon akinek így jó, de azért na[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
Ha nem fake a kép GW tényleg nem lesz a Fallout 4-ben. Godrays Quality lehet amiben besegítettek.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Újabb "sikertörténet": Black Ops III: 12 GB RAM and GTX 980 Ti Not Enough
A Batman ehhez képest semmiség...
-
#85552128
törölt tag
válasz FollowTheORI #11847 üzenetére
Utoljára talán a Ghostsban volt GW, tavaly az AW-ben nem és ott is az átlagnál magasabb volt a memóriahasználat. Szerintem ebben sincs, csak szokásosan sz*r lett...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Locutus #11863 üzenetére
Várható volt...
Friss market share eredmény jöhetne már.Igaz CPU, de: AMD faces suit over alleged misrepresentation of new CPU
-
#85552128
törölt tag
Nem emlékszem, hogy az 5600k-mhoz ilyen whitepapert csatoltak volna, bár igaz ez 2014-es a proci meg 2012-es, az fx-ek (ami miatt perel) meg régebben kezdték, és a dobozra sem biztos 8 compute core volt írva...
Amúgy bármiből lehet ügyet csinálni csak egy jó ügyvéd kell hozzá[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Aha azért gyorsabb 1440p-n a 980Ti +40%-kal, meg azért előzi be a 980 a felbontás növelésével a 290-et 4K-ban mikor alacsonyabb felbontáson az volt gyorsabb (pont fordítva szokott lenni...).
Btw. ha a VRAM miatt gyorsulna a 390X akkor a Furyt is be kéne előznie...
Szerintem valami nem stimmel az adatokkal vagy érdekes dolgokat művel a játék.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11890 üzenetére
Még valami:
Gyanúsan beállít pár kártya 92-93 FPS-re 1080p-n (olyanok amelyek között 30-40%-os teljesítmény különbség) - nem lehet, hogy FPS cap van a játékban ? Mert az megmagyarázná, hogy a Ti miért "gyorsul" drasztikusan 1440p-n ott ugyanis már nem éri a limit a másik kettő meg beáll a várható szintjére (és itt már a Furyt foghatja a 4 GB VRAM a 390X-szel szemben).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #11908 üzenetére
A Fury X 2.5 FPS-sel "jobb" mint a 390X, szóval ha a "buta" Ti eredménye annyira szar akkor legalább ilyen a "nagy tudású", szuperHBM-es, "4 GB Mindenre elég" Fury X-é is
Az meg, hogy 93 helyett 95 még nem biztos, hogy "átlépte" UE3-ban is 62-t kell beállítani 60-as FPS limitre, simán lehet, hogy abban a tesztben valami glitch miatt kapott +2 FPS-t - mondjuk azért is valószínű mert nem annyinak kellene lennie a két kártya között....
A 960 meg jobb mint a 380, amire még a 280X is 23%-ot ráver - ilyet se látni sokszor.
Szóval óvatosan azokkal a hasonlításokkal mert elég érdekes - már már szinte "random" - eredmények jöttek ki míg az említett Anno tesztben azért minden kártya beállt egymás után gyártón belül.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #11911 üzenetére
Mondjuk azért mert ahogy már írtam, ott gyártón belül beállít minden kártya egymás után, itt meg a két gyártó kártyáit nézve (anélkül, hogy egymáshoz viszonyítanánk őket is) értelmetlen eredmények jöttek ki. Különbség...
Egyébként ott is kerestük az okát, meg is jött a válasz, hogy az egyik effekt szintenként kapott gyártói optimalizálást.
Egyébként ha már magyarázkodás: pl. nálad is a Fury/Fury X gyengélkedése valahogy "kimaradt" és csak a 980 Ti-é tűnt fel[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz huskydog17 #11913 üzenetére
Na lejött végre nekem is, elindítottam a campaignt (motion blur, aa, dynamic shadows off) de abba is hagytam amíg nem javítják, utolsó sor az FPS érték akar lenni (új bétával természetesen...): [link]
Nem túlzás ha azt mondom, hogy a B:AK még nyáron is jobb állapotban volt.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #11926 üzenetére
Egy i3 15/22%-ot ver medium beállítások mellett egy FX-re DX12 alatt A Fury X-szel 35%-ot. CPU limites a játék AMD-vel meg továbbra is még jobban ? Vagy ennyit ér az a 8 "mag" még DX12 alatt is ? Érdekes, hogy az i3 az i7-től "alig" van lemaradva pedig feleannyi magja van alacsonyabb órajelen.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #11961 üzenetére
"BTW for FCAT I need a DVI (Dual-link) output, hence I cannot use the Fury X or NANO here (otherwise I would have done so of course)."
A Furyt viszont nem említi itt, de le sem mérték És azon a Furyn bizony van DVI-D, már csináltak is vele FCAT tesztet korábban
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #11975 üzenetére
Nem nagyon látsz különbséget jó pár "standard" effektnél sem.
A GTA V Ultra fűje is megette a VGA-kat mégis mindenki elvolt ájulva attól a porttól, ugyanúgy az MSAA - alig látszott a hatása (pedig a játék ebből a szempontból tényleg nagyon rossz, tele van látható élekkel) még 8X-on is, de a teljesítményt legalább feleződött.
Másik a TressFX a TR-ben, csak egyetlen karaktert "szépít" mégis elég jól lebombázta az FPS-t az akkori VGA-kon.
Az említett eseteknél érdekes módon fel sem merült, hogy mesterséges lenne , pedig ezek az effektek ugyanúgy hazavágják az FPS-t az említett játékokban, gyanítom ha ezen sem lenne GW "címke" teljesen másról menne a téma.
A lassítást pedig arra gondoltam, hogy a Kepler kártyák ugyanúgy/hasonlóan teljesítenek mint a hasonló teljesítményű Maxwelles VGA-k.Végezetül ezt a tavalyi DA:I tesztet linkelném, 1080p Ultra+4xMSAA-n nem volt olyan kártya ami 60 FPS-t tudna. A 980 - az akkori csúcs ami két hónappal előtte jelent meg 48 FPS-t tudott felmutatni. Nyilván ez is szándékos volt... Oh wait, ez Gaming Evolvedes meg sem említjük
A Falloutról meg annyit, hogy az AMD kártyák a "vetélytársaiktól" jóval gyengébben teljesítenek, ebben nem csak az az 1-2 effekt játszik szerepet
Btw. pénteken, azaz 4 napja volt AMD driver, nem úgy volt, hogy csak az nV divatol a Game Ready driverekkel az AMD-nél meg hetek óta benne vannak a játékprofilok ?[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz TTomax #11987 üzenetére
De van, akkor és csak akkor ha az effektet az nVidia csinálja
Nagyon kíváncsi leszek a LOTV-re meg jövő héten a BF-ra, ha azokkal is gond lesz meg sem várom a Crimsont megy szépen vissza a kártya, úgysem sikerült még a random idle csíkozást sem javítani[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem az, a Godrays az újabb tesztben Ultrán van, a régiben meg High, ezért lassabbak az újban GW: On.
Ahogy nézem GW: off is 21%-kal gyorsabb a 980 a 390X-hez képest, és a Gamestaros teszt alapján gyakoribb a stutter is AMD kártyákkal.
Még szerencse, hogy az LOTV is ma-holnap jelenik meg és amúgy sem akartam ebbe még belekezdeni.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz mlinus #12000 üzenetére
Nagyon remélem, hogy csak valamilyen szoftveres issue, azért 4.6-os 4790k-t nem kéne így megfognia még az AMD drivernek sem.
Még a végén delid lesz a hétvégén mert nekem csak 4.5-ig megy így(#12001) huskydog17: Ja "szerencse", utána meg keresheted a módját hogyan kéne behozni a maradék 20%-os különbséget, továbbra sem az a legnagyobb probléma amit az az egyetlen egy effekt okoz
[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12052 üzenetére
Vannak olyan játékok ahol a játékost egyáltalán nem érdekli ez, mert minden másban 110%-osan kárpótolni fog a produktum.
A Fallout 4 egy ilyen játék és ezért sem érdekel gyakorlatilag senkit sem ha egy picit csúnyább mint kellene. Nem hiába az egyik legnagyobb GOTY esélyes volt már a megjelenés előtt is...Btw. ez a motor már a Skyrim megjelenésekor sem volt a legszebb, most sem kell csodát várni tőle.
Ellenben a technikai megváltónak, a DX12 éllovasának hype-olt Ashes of The Singularity esetében elég ciki ahogy kinéz a játék még akkor is ha a végleges a jelenlegitől "jóval" szebb lesz[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12058 üzenetére
Bethesda játékok mindig is bugosak voltak megjelenéskor, már a fórumon is ment előre a "viccelődés", hogy érdemesebb várni pár bugfixig... Ezért sem izgat (annyira), hogy teljesítményproblémák vannak AMD-vel, addigra mire rendbe jön/lesz driver a játék is kap majd pár patchet...
Ráadásul alapból olyan a játék műfaja, hogy jóval több dolog okozhat gondot. Az FPS dolog érdekes, mert PC-n 60 FPS-en fut, konzolon meg 30-on szóval előbb utóbb biztos lesz rá megoldás a 120 lehet most is működik. Skyrim motor szóval nem csoda ha áthoztak pár dolgot, COD/BF-et sem írják újra 0-ról már évek óta itt meg azért kicsit többet csináltak
A Godrayst meg le lehet venni lowra/OFF-ra (utóbbit van, hogy nem menti el a launcher, de iniből teljesen kikapcsolható).
A Skyrim launch amúgy ettől sokkal rosszabban sikerült nem csak technikai problémák voltak, de a játék is komolyabb bugokkal volt tele (bár itt is kiderülhet még pár ilyen...).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz mlinus #12064 üzenetére
Nem menti fel, de "mások" még jóval fejlettebb motorral sem tudtak egy hasonló problémát megoldani.
Pl. a Dragon Age: Inquisition esetében nincs max limit, de párbeszédek és átvezető (scriptelt) jelenetek alatt 30-ra korlátoz PC-n is, amit ugyan feloldhatsz, de csak saját felelősségre mert bugokat (fekete képernyő, fagyás, desync) okozhat a játékban. Az olyan egyéb apróságokról mint, hogy nem tudsz 8-nál több skillt kitűzni (egy RPG-ben, PC-n, 2015-ben ) már ne is beszéljünk - és ott mint mondtam az egyik legfejlettebb motor fut a játék alatt.
Szóval lehetne ilyen dolgokat felhozni több játékra is, egyik sem a legjobb.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #12139 üzenetére
A régi builddel esetleg... [link]
Azóta már nincs olyan sok különbség AMD-nél sem, nyilván először kellett a hype, hogy "óriási" gyorsulás van a DX11-hez képest mostanra meg sikerült kicsit arra is optimalizálni, nV-nél meg eleve jól futott a DX11-es mód (ugyanez játszódott le Star Swarmnál is).
A héten is jött egy update ami 15 FPS-t vesz le avg. pedig a játék nem lett szebb...Mondjuk továbbra is nevetséges, hogy ilyen grafika mellett egy 980Ti/Fury X nem tud 60 FPS-t 1080p-n...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz cl.aci #12141 üzenetére
nV oldalon mondjuk azok tényleg új kártyák, "lehet" azért rakták be őket Gondolom nem kaptak az AMD-től venni meg nem fognak, OC kártya mindegyik a 300-asból. A FuryX/Nano viszont ott van az új szériából, nem hiszem, hogy mondjuk a 390X gyorsabb lenne ezektől...
Amit én linkeltem abban amúgy van 300-as is, érdekes, hogy DX12 alatt már a 380-as is lassabb.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz Laja333 #12145 üzenetére
Az az AMD drivernek köszönhető (azért az i3 elég jól bírja...).
Pont az AMD CPU-t vásárlók szívnak emiatt a legjobban, de kb. mindenkit érint akinek "átlagos" procija van.
Az nV kártyákon a hatékonyabb DX11-es driver miatt nem volt akkora mértékű gyorsulás, de azért látszik, hogy az FX picit még ott is gyorsult.(Nálam 4 GHz-en a proci elég volt a 970-hez, mindenhol GPU limitem volt. Ugyanennyin a Fury sokszor lassabban/nem olyan jól ment mint most 4.5-ön)
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Aha, "majd", "jövőre"...
Btw. magyarázhatod itt, hogy minek kell elkülönülnie, undorító ahogy a felszín kinéz ebben a játékban, de a többi sem különb... Amúgy meg mindenki eltudja dönteni mi zavarja, ha valaki low terraint akar akkor beállítja nem konzol ez...
Az egyik fejlesztő is oda írta, hogy azért ilyen mert a "DX12 don't change the laws of video memory"...
És nem kell magyarázni, hogy mi mennyi effekt stb. LÁTJUK - és ez a lényeg. Az SC2 ahhoz képest, hogy egy DX9-es játék ami már 5 éve is elavult motort használt több szempontból is szebb mint ez a csodajáték - és elég baj, hogy egyáltalán labdába rúg mellette (már ami a látványt illeti, mert játékmenet szempontjából az Ashes csak egy üres/"lelketlen" valami 0 játékélménnyel).[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz velizare #12187 üzenetére
És ? Nem emlékszem, hogy a nagy hype mellett valahol lett volna szó arról, hogy a DX12-vel több egységed lehet, de "cserébe" rondább lesz minden...
Mert akkor ez nem fejlődés, hanemigénytelenségvisszalépés - egyik problémát lecseréltük egy másikra. Az SC2 gondja a DX9 itt meg ugye ez meg lett oldva...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Q3-2015 VGA Market - AMD Recovers Market Share at NVIDIA's Expense: JPR
+0.8% ez igen
"Új" széria és új "prémium" kategóriás termékek után...
Azért jó látni, hogy nem sokakat sikerült megtéveszteni a hype-pal, a csodadriverrel, HBM-mel, stb. meg az átnevezésekkel...(#12192) fules Gondolom ismered azt, hogy "irónia" nyilván nem gondolták komolyan azt a 90%-ot. Azért új termékek piacra dobása után ez az eredmény nevetséges, de "majd" jövőre...
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz daveoff #12203 üzenetére
Pont tegnap csináltam párat
Proci 4.5 GHz / GPU: 1090 MHz
Extreme Preset, de MSAA/TemporalAA OFF(bench előtt meg kell nézni, hogy tényleg kikapcsolja e a TAA-t...)link - más beállítást is letudok mérni csak figyelni kell, hogy a végén a bal oldali rész megegyező legyen mert van, hogy a menüben azt mutatja off, a végén meg látszik, hogy be volt kapcsolva (pl. TAA-val jártam így).
DX11:
all batches: 47
normal: 68
medium: 51
Heavy: 34DX12:
all batches: 55
normal: 66
med: 50
Heavy: 51
CPU score: 1214 GHz-en és 4.5 GHz/HT-OFF, de még 4.8-on is kb. ugyanennyit kapok (<2 FPS a különbség) DX11/12 alatt is, a CPU score ami 109-re csökken.
Más játékok:
Arkham Knight_4.0 GHz: min: 79 avg: 119
Arkham Knight_4.5 GHz: min: 86 avg: 127Dragon Age: Inquisition_4.0 GHz: avg: 64
Dragon Age: Inquisition_4.5 GHz: avg: 71[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen