Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz imi123 #6791 üzenetére

    És meg is mutatták, ott ahol a CPU a szűk keresztmetszet, pont ott segít. Jobban ez akkor fog megmutatkozni, amikor játékok az elejétől úgy lesznek megírva, hogy kihasználják a low-level api-k előnyeit. Például látótáv... amíg a BF4 is produkálja azt a durván 1km-t, addig felesleges összehasonlítani.

    A DX11 korlátai évek óta megvannak. Ezt az tudja a legjobban, aki olyan játékkal szeretne játszani, ahol fontos a magas látótáv, és az ebből következő jóval magasabb objektum szám. (pl ArmA3)

    (#6793) players111: És APU teszteken hozta is! :) Az elején megmondták, hogy a CPU limit feloldására szolgál, aki ennek ellenére GPU limites szituban vár tőle csodát, az így járt! :)

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák