Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Abu85 #6730 üzenetére

    Nézd, beszéljünk őszintén és világosan. Ez az egész Nv grid meg shield projekt nem szól másról, minthogy be vannak tojva, hogy x86 licensz híján esetleg kiszorítják őket a diszkrét VGA piacról. Nem a játékosoknak (nekünk) lesz ez jó, hanem nekik.

    Az élvezetes játékhoz jó válaszidő kell. Márpedig ez neten nem garantált. Én már a CF +16ms lagjától a falra másztam konkrétan. Mi lenne egy ilyen felhő 100ms-je... Persze, az egyszeri vérpistikének biztos jó lenne, de aki tényleg szeret játszani, főleg pörgősebb játékokat, annak biztosan nem.
    Nekem az elmúlt évek legjobb fejlesztése a Mantle volt, végre közvetlenebbé vált jóval az irányítás (ugye a kisebb input lag-->közvetlenebb irányítás), eszement jó volt BF4-ben kisebb lag-al lövöldözni. :K

    Ja, igen, és az előfizetési modell is eléggé nem pálya nekem, jobban szeretem megvenni a játékokat és a saját gépemen akkor és annyit játszani, amennyit szeretnék. Borzalmas bosszantó, ha éppen lenne fél órám játszani, és éppen túlterhelt a felhő, és "Please try again later". :( Kösz, kihagyom.

    (#6731) Asbee: Nv-nél is rendszeresen kerülnek elő (ezeknél lényegesen súlyosabb) bakik, csak valahogy a zöld oldal gyorsabban felejt. :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák