- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Feleslegesen húzol azzal, hogy teljesen általános dolgokról úgy nyilatkozol, mintha az AMD exkluzív fejlesztései lennének. A compute shader szabvány, és jelenleg azért tudsz játszani olyan effektekkel a játékokban, amilyenekkel, mert a compute shader létezik! Enélkül rosszabb minőségű grafikát kapnál, mert sokkal drágább lenne megoldani egy effekt számítását minden, hangsúlyozom minden hardveren!
Ha azt hiszed, hogy a compute shader neked rossz, akkor nagyon nagyot tévedsz. A Kepler valóban az eddigi legrosszabb architektúra a compute hatékonyság szempontjából, de még a képességei ellenére is gyorsabb rajta egy compute shader effekt, mintha ugyanazt pixel shaderben írnák meg. Alapvetően ez a rendszer dolga.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest