Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #Morcosmedve #20855 üzenetére

    Nem tudnak. A VR nagyrészt egy szoftveres probléma. Két dolog hátráltatja ma a tartalomkreálást. Egyrészt a technikai támogatás távolsága, de ez logisztikai kérdés, csak oda kell települni a cégek mellé. A másik egy sokkal nagyobb gond, ami a VR-re tervezett API hiánya. Se a Vulkan, se a D3D12 nem ilyen API. Az input assembler lépcsője még mindig olyan kötöttséget igényel, hogy a kamerapozíció a jelenetszámításból lesz átemelve, és az nem változhat. A VR ezzel szemben azt igényli, hogy ez változzon meg. Itt jön képbe az, hogy az AMD-nek van egy saját Mantle API-ja, amivel API interoperabilitással megváltoztatják a kamerapozíciót, és onnantól kezdve már nincs baj a szabvány API-kkal sem. Ezt rajtuk kívül senki más nem tudja megtenni. Az előnye ennek, hogy nagymértékben növelni tudják a produktivitást, mivel jelentősen csökkentik a tartalomkreálásra használt szoftverek amúgy igen magas késleltetését.
    Szintén fontos tényező még, hogy a LiquidVR SDK nyílt forráskódú. Tehát ha van valami egyedi igény, akkor megcsinálják egy hónap alatt és nem kell hónapokig tárgyalni az igény beépítéséről, amiből talán egy év múlva lesz valami.
    A cégek csak a produktivitást választják, mert jóval hamarabb kész lesz a projekt. Hónapokat lehet nyerni vele, ami a kiadásoknál igen jelentős tétel.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák