Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #12698 üzenetére

    Pedig a PBR eléggé sávszélgyilkos. Jóval több bitnyi információ szükséges pixelenként.
    Project Cars leképezője abszolút nem modern. A Witcher 3-ba pedig az eredetileg tervezett E3-on bemutatott leképező nem került bele. Ezek a játékok a renderer tekintetében messze elmaradnak attól, amire a Frostbite és a CryEngine képes. Még attól is elmaradnak, amit a leváltott Frostbite 3 tudott, pedig az már öregnek tekinthető.
    Az a baj, hogy nagyon sokan vannak már a futottak még kategóriában, tehát nagy átlagban nem tűnik fel, hogy ezek mennyivel rosszabbak, mint amit el lehet érni, csak akkor, ha előveszünk olyan címeket, mint a Star Wars Battlefront, a Ryse vagy az Order 1886.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák