Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #8912 üzenetére

    Az EA most abban látja a lehetőségeket, hogy technológiailag mindenkivel szemben kiépítenek egy nagynak mondható előnyt, és ezért hajlandók igen sokat költeni.

    Főleg azért választották le a DICE-tól a Frostbite Teamet, hogy a jövőben nekik ne kelljen speciálisan egy-egy játékra koncentrálni, hanem csak fejlesszék a motort házon belül aszerint, hogy az EA stúdiók mit szeretnének. Egyszerűen bezárkóztak és olyan technológiát fejlesztenek maguknak, amellyel más kiadó képtelen versenyezni, ez persze nagyban köszönhető annak, hogy az EA pénzes cég. Hosszútávon ennek két előnye lesz. Az egyik, hogy a legtöbb játékot a Frostbite motor alá rendelik, és ezek a játékok PC-n csak az Originen érhetők majd el. Az Origin terjesztése kritikus fontosságú, mert a Steam túl nagyra nőtt, és ez az EA-nek nem tetszik.

    Igen a Mantle jövőjét az nagyban meghatározza, hogy az EA átszervezte magát. A Frostbite Team egyik feladata, hogy kutassák a PC-s lehetőségeket a Mantle-ön keresztül. Nem szabad elfelejteni, hogy ez az API bár jogilag az AMD tulajdona, a fejlesztésben az EA szakemberei nagyban részt vettek. Ők voltak az elsők, akiket ebbe az AMD bevont (igazából az EA vezető motorprogramozója kérte az API-t). Tehát az EA számára ez egy saját technológia. Úgy utasították az AMD-t a fejlesztésre, hogy az nekik biztosan jó legyen. Valószínűleg ma is jelentős szerepe van az API továbbfejlesztéseiben annak, hogy a Frostbite Team mit akar. Ez szintén egy stratégia. Hiába gondol el valamit az EA a jövőről, ha az adott API azt nem támogatja. A Microsoft esetében sokkal nehezebb elérni az olyan változásokat, amelyeket az EA esetleg akar, míg az AMD-nél ez nagyon könnyű, aztán a Microsoft úgyis követni fogja ezt az irányt, mert nem hagyhatják figyelmen kívül azt, amit az egyik legnagyobb kiadó akar.
    Az EA két legyet üt egy csapásra. A saját igényei szerint formálják a piacot, és folyamatos fejlesztésre kényszerítik az MS-t. A nagy iramban két lehetősége van a konkurens kiadóknak. Követik az EA-t, ami sok pénzt emészt fel, de ekkor is az EA vezeti be leghamarabb az újdonságokat. Esetleg elhatározzák, hogy nem követik az EA-t, mert nincs elég pénzük versenyezni, de így a játékaik technológiailag lemaradnak az EA mögött. Mindkét lehetőséggel az EA lesz a leginnovatívabb vállalat a maga területén.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák