Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #8666 üzenetére

    Pedig de. Mondok egy példát rá az Alien: Isolationből. A modern GPU-s részecskerendszer, amit használ teljes mértékben mentes a többletrajzolás problémájától. Ez az első mozaikos alapokra épített algoritmus, és kapaszkodj meg ... legalább ötször gyorsabb azoknál a GPU-s megoldásoknál, amelyet ma az egyes játékok használnak, és a még szintén használt CPU-s megoldásoknál nagyjából százszor gyorsabb. Persze a CPU-s megoldások eléggé le vannak butítva, ahogy a GPU-sak is, hogy a többletrajzolás ne okozzon gondot, de az Alien: Isolation motorja koncepció szintjén védekezik ellene. Több tucat ilyen trükkből tevődik össze az Alien: Isolation sebessége. És az oka a nulláról írt motor.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák