Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Ribi #63814 üzenetére

    Nem minden gond függ a motortól, de az UE5 esetében ez már a harmadik játék, ahol gond van valamelyik felskálázóval. Két korábbinál a DLSS3-mal, míg most az FSR3-mal. Ez már trend. És fura, hogy más motornál nincs ilyen gond egyikkel sem.

    #63815 Albus_D : Mert az Immortals of Aveum esetében annyi történt, hogy próbálták a javításokat sokáig, majd inkább implementálták az FSR3-at. De ettől még ez csak az egyik UE5 játék, ahol voltak gondok.

    #63818 b. : Kétlem, hogy az eljárásokkal lenne probléma. Írtam, hogy már a harmadik UE5 játék jön, ahol valami gond van vagy a DLSS3-mal vagy az FSR3-mal. Ez trend. Itt valami a motornál nem stimmel. Más motorral nincsenek gondok.

    #63822 b. : Ha az NVIDIA hibája lenne a DLSS3-mal kapcsolatos hiba, akkor ki tudták volna javítani, és nem kellett volna az FSR3-hoz hozzányúlni. Valószínűbb, hogy itt az UE5-tel van valami, amire még nem derült fény.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák