Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Tyrel #43976 üzenetére

    A Microsoft kér rá szabványos megoldást-. nem nvidia alkotta ezt hanem a Microsoft hozta be és kért mindhárom gyártótól rá megoldást . Lesz is 1 éven belül mindháromnak de Nvidia volt a leggyorsabb ennyi ebben a lényeg. Nem egy szimpla effekt továbbra is ez egy oltári nagy baromság ha ezt mondod és gondolod róla, nem tudom ezt máshogy megfogalmazni és nem is akarom.Nem a szépség az raytracingban a lényeg továbbra sem, de ezt leírtam már feljebb, hanem a realisztikusság és a valós időben történő létrehozás ami dinamikusan változik. De ezt is leírtam már feljebb.Erre kell fejlődni.
    Hiába igazítja hozzá bármihez adott játékban , a raszterizációs megoldást,ha raytracinggal szebb az eredmény és valósághűbb lásd Frostbite, Unreal, Unity...
    Olyan dolog ellen lázadtok, ami mellett az ellenoldalon 10 % árelőnyön kívül nincs semmi.
    Úgy írod ezt le , mintha most a radeonok vagy fele árba kerülnének RT nélkül.

    " Ebbe kötöttem bele többed-magammal, hogy sok éves renderelési technikákhoz hasonlítják az RT-s képeket."

    minden RT-s játék 1-2 éve jött be kivéve a Quake, konkrétan miről beszélsz?: Metro, Control, TR,Bf5 ? milyen sok éves technikák? Minden hisz épp ez mellett kardoskodtok.
    ott fut a játék a gépemen és látszik a különbség. Te a Google alapján nyilatkozol én meg a saját gépem alapján csak úgy mint Cifu is leírta ezt feljebb.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák