Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #35093 üzenetére

    Ha arra vonatkozik a kérdés, hogy háromszögek feldolgozása legyen jobb, akkor a motorok fejlődését tekintve inkább TFLOPS-okat rakj bele és ne setup egységeket. A compute culling erősen megváltoztatja a hardverek működését is, ugyanis a játékon belül háromszögekből jóval több lesz, de a GPU oldalán már a pipeline kevésbé lesz terhelve ezektől, mert jó részüket már a pipeline elején kivágja a rendszer. Innentől kezdve a setup terhelése pont, hogy csökken, viszont a multiprocesszorok terhelése nő. Egyre több motor új verziója működik így (idtech, Dunia, Frostbite, Dawn, Glacier, stb.). A több setuppal itt nem érsz el semmit, mert nem ebből lesz kevés, hanem a TFLOPS-okból.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák