Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Oliverda #32380 üzenetére

    Alapvetően mindig a jobb lapkák kerültek a vágatlan modellre AMD-nél. Logikus is, több egységnek, magasabb órajelen kell azon járnia.
    Persze, lehet külön válogatni lapkákat mobilra, de csupán azt próbáltam sugallni, hogy a nag 64-es Vega-k fogyasztása jelenelg azért is tűnik magasnak, mert így lőtték be őket, inkább menjenek minél magasabb órajelet a TDP-ből. De sanszosan kicsit kisebb órajellel vagy TDP limittel ez lényegesen faragható lesz. Remélem lesz teszt, ahol ezt alaposabban körbejárják.

    Később elvileg jön majd egy Vega "Nano", perf/watt arányban szerintem arra lesz majd érdemes erősen odafigyelni.

    (#32383) Oliverda: A legnagyobb boltleneck szvsz még mindig a szoftver környezet PC-n. Még mindig DX11 az alap a legtöbb programnál, és szemmel is azt látni, hogy ugyanaz a grafika van ma is, mint 3 éve. Ebben pedig a zöld oldal a király. Ez is szerepet játszott benne, hogy nem érdekelnek ma már annyira a PC játékok és inkább eladtam a 290X-em, amivel amúgy meglehetősen elégedett voltam.

    Halkan megjegyzem, nekem ezért is szimpi a Vega architektúra és a bevezetett újdonságok, mert végre látok igencsak szimpatikus, lényeges fejlesztések hardveres oldalról is, amik talán már ténylegesen lehetővé teszik majd, hogy érdemben fejlődjenek a játékok vizuális minősége, és ne csak az menjen még jobban, ami már tegnap is jól ment.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák