-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz velizare #29295 üzenetére
Meséld már el akkor hogyan működik, hogy a többiek is nevethessenek.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz uvlight #29303 üzenetére
Azt tudom, de az első lépcsőnek semmi köze a driverhez vagy gyártóhoz, csak forráskód lopás ellen véd. (nem arra értettem a binárist)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
And01
aktív tag
Ha jól emlékszem játékfejlesztő az Usa-ban!
A gyártók termékmegjelenés előtt kiküldik a teszt hardvereket,
a partnerek számára! Bár nda miatt nyilván sok infot nem oszthat meg.
Mellesleg a zen infói is pontosnak bizonyzultak.Hozzá hasonlókbol kellene több a phn trollból kevesebb.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Jack@l #29301 üzenetére
a compiler az compiler, magas szintű kódot fordít alacsonyra. ami speciális benne, hogy a shadereket igencsak megéri menet közben fordítani, mivel így lehetséges dinamikus shadereket használni. azaz a szoftverünk előre megjósolja, hogy a következő jelenetben milyen effektek kellenek, az ezeket tartalmazó kódokat betölti, legyártja belőlük az aktuális shadert, és átadja a compilernek. ezzel elég sok erőforrást lehet spórolni, mert mindig minimális hosszú shader kódod lesz, amely nem foglal a szükségesnél több erőforrást. egy egyszerű megvilágítási anyagmodellnek több száz pixel shading kombinációja is van. és ezzel csak a objektum kimenő színét kapod meg.
ez eddig a 2000es évek technológiája, szóval újdonság nem lehetett benne.
ami az elmúlt években új, hogy ezeket a lefordított shadereket le is tárolják, és újra felhasználják. viszont ettől még simán előáll olyan helyzet, hogy újra legózni és fordítani kell.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Jack@l
veterán
válasz velizare #29308 üzenetére
Ez nagyon szép történet. Kár hogy jó nagy baromságokat írtál. Dinamikus shader, megjósolja, ahha...
A "legyártja a shader" az amit a compiler csinál még a scene futtatása előtt. A "dinamikus" shader meg jó lesz bemeneti paramétereknek is. A menet közben fordítás meg jó nagy erőforrás pocsékolás, azt a pálya betöltésekor szokás megcsinálni, hogy utána ne laggolja szét magát a játék, csak futtassa a bytekódot.
A több száz sahder kombináció meg megint valami mesében létezik, de nem a mai kártyákon és játékokban.
Gratulálok, a témához asszem nem is kell többet hozzászólnod.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
#45185024
törölt tag
-
arabus
addikt
válasz #45185024 #29324 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
R.Zoli
őstag
A VEGA frontier 999 dollár lesz? Szerintem azért abból ha a hónap végén tényleg elérhető akkor abból sok mindenre fény derül mit tud a VEGA... Bányászásban kiváncsi leszek mit tud majd, lehet ,hogy elviszik oda is az összeset a nagyok?
-
Malibutomi
nagyúr
Na ugy gondoltam ket napot hagyok hogy kitombolja magat a csapat. Mostantol megint kiszorom ami nem ide valo.
-
Habugi
addikt
válasz Malibutomi #29328 üzenetére
Fát lehet vágni a hátadon.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Malibutomi
nagyúr
Na kicsit szortiroztam onnantol ahol mar nem a kartyak hanem egymas osztasa ment.
-
#45185024
törölt tag
válasz R.Zoli #29327 üzenetére
"fény derül mit tud a VEGA"
Valóban 1000 Dollárt mondanak a Frontierre de annyira nincs optimalizálva játékra hogy ebből sok infót nem fogunk megtudni.Mutogatnak most ilyeneket de ezzel megint nem tudok mit kezdeni.
Frontier összehasonlítása: Fury X--el és 1080TI-vel
Persze nincs túl nagy hitelessége de hogy nem érted, Frontiert biztos ne vegyen senki játékra.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Petykemano #29333 üzenetére
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
arabus
addikt
Nincs is rá panaszom!
Bányászik mint állat.
stratova:sajnos rájöttem 3D.ben nem használja a kistesókat.
A proci megy jobban azért ilyen gyors.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Habugi
addikt
válasz arabus #29339 üzenetére
Erre nyilván közvetlen azután jöttél rá hogy Superpositionban ment mindkettő, érdemes vigyáznod mert ha nem teszed.., alátámasztás kell majd az orrodhoz.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
arabus
addikt
válasz Habugi #29340 üzenetére
Nem egy véletlen cinebench teszt után ami 1500-at dobott.
A kártyák nem renderelnek együtt.Viszont bányászni tudnak
ahhoz nem kell szinkronban lenniük.Tehát sp-ben csak 1060
ment egyedül.[ Szerkesztve ]
Xeon Platinum 8490H,8468H,Ryzen 7500F,Gigabyte B650M K,Xeon Phi,i9 7960X,i9 7920X,Xeon w2135,Gskill royal 4400,Gskill Trident Z,Pico 4,Red Devil 7900XTX,Asrock W790 WS,Fury Pro RDIMM 6000,Z590,Intel Cryo,Intel 11900F,Ryzen 5600,Radeon 7600,Radeon 6800...
-
Habugi
addikt
válasz arabus #29341 üzenetére
Igen, ahogyan ebben a benchben is..
Lásd a te eredményed mellett, szerencsés véletlen folytán a Te kártyádra 2db GPU került, van ez így. Nagyon ritkán ugyan de előfordul hogy sziámi ikreket szül a gyártósor.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
#45185024
törölt tag
Nézzétek csak. Milyen videókártyával vették ezt fel ???
(Radeon ReLive Spotlight: The Surge) -
füles_
őstag
Newegg szerint 9-én jelenik meg az új Radeon Pro Duo (2db Polaris 10-es GPU-val, ha nem Polaris 20-szal).
[link] -
Malibutomi
nagyúr
Eh
[ Szerkesztve ]
-
TTomax
nagyúr
válasz Malibutomi #29346 üzenetére
Az bizony....fake...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
füles_
őstag
iMac Pro, the most powerful Mac ever, arrives this December
iMac Pro comes with the new Radeon Pro Vega GPU, the most advanced graphics ever in a Mac. Featuring a new next-generation compute core and up to 16GB of on-package high-bandwidth memory (HBM2), iMac Pro with the Vega GPU delivers up to an amazing 11 Teraflops of single-precision compute power for real-time 3D rendering and immersive, high frame rate VR. And for half-precision computation, ideal for machine learning, iMac Pro delivers up to an incredible 22 Teraflops of performance.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...