Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Malibutomi #20658 üzenetére

    Sorry, a Tomb Raiderre emlékeztem... de az sem szokásos, mert ott meg a 980 elver egy Fury X-et eléggé rendesen. Persze simán lehet direkt lassítások vannak benne... és ez a félelmem, hogy mostantól kezdve ez lesz, NV pénzeld DX12 játékokban elhúznak a Pascalok, mert azokra optimalizálják low level, meg egyéb trükkök, valahol meg az AMD lesz az überkirály. (AOTS azért eléggé úgy van megírva, hogy jól fussanak rajta a GCN-ek) Tudom konzol az úr, és PC piac elenyésző, kitérdekel mi min fut hogyan.

    ... de simán lehet beköszönt az a korszak, hogy teljesen értelmetlenek ezek a bench-ek, mert külön játékokra kell majd GPU-t vásárolni (gyártón belül még arch-ot is).Sőt ha ennyire rohadtul eltérő FPS-ek lesznek DX12-ben arch-onként / gyártónként, az könnyen jelenti a GPU tesztelés végét is. Hihetőbb lesz egy Youtube videót megnézni + min FPS-ekkel, mint átlag summary-kat.

    szerk.:Azért eddig tényleg volt erősorrend DX11-ben, annak ellenére, hogy voltak AMD-s, NV-s játékok.. de ekkora diff soha nem volt játék és játék között - ha volt bele se vették.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák