Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Malibutomi #1396 üzenetére

    almát hasonlítasz körtével.
    új, gyorsabb kártyák gyártásával a vásárlóbázisodat bővíted és őrzöd, és eladott kártyánként árbevételed és profitod lesz - a gyorsabbakon több.
    a játékokban az eladást nem a 3D engine drive-olja, a gyorsabb renderer közvetlen értéket nem termel, sőt, ha túl gyors lesz, akkor azt "nyered" vele, hogy kihagynak a benchmarkokból. ezzel szemben áll, hogy a rendereredet újra kell designolni, a komplett frameworkot újraírni, és bár várhatóan a shader programok nagy részét meg lehet tartani, az optimalizációkat mind újra kell csinálni - és persze duplázod a renderer tesztelési feladatokat. ha ennyi extra időd / erőforrásod van, akkor azt fordíthatod a meglévő DX / OGL renderer optimalizálására is, 10-15%-ot úgy is biztosan nyersz. akkor meg mi a fenének a Mantle?

    csak hogy világos legyen, én nem azt mondom, hogy felesleges a Mantle, hanem azt, hogy 20-40%-nál akár jelentősen nagyobb sebességnövekedés is kihozható belőle.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák