Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Abu85 #19632 üzenetére

    Szerintem túlzol. 480FPS-es kamera? Ha jól számolom, bőven elég lenne egy 120FPS-is, 35ms a lag 140FPS-nél, ha 5 képkockával számolok, ez a Mantle 1 képkockás késletetéséhez és 100FPS-éhez tartozó 10ms késleltetéséhez viszonyítva remekül látszana egy 120fps-es kamera 8ms-es mintavételezéses felvételén lassítva. ;)

    (#19633) players111: Nagyon amatőr szinten persze, lehewt tolni 60FPS-el, 20ms lagos monitoron, sima 8ms egérrel, soroljam még? :D De hidd el, számít, még ha nem is feltétlen könnyű mérni: [link]

    (#19634) daveoff: Nem mondtam, hogy ötszörös, de kb. 20-25ms, ahogy számoltam, ami azért elég masszív.

    Jut eszembe, ha jól emlékszem, nálad a monitor is csak 60hz-es... Nálam fel van húzva játékban 72-re, az is igen komoly előny már, pedig papíron nem sok. Persze, sokan ezt se látják. :C

    (#19638) asdxv: Igen, én is high-on tolom vele, igaz, alul is van nálam órajelezve, és a CPU-m miatt is, ja és mert csak DX-ben megy nálam jelenleg sajnos. De inkább tolom High-on alacsonyabb input laggal, mint ultrán, mégtöbb FPS-el, de magasabb laggal. Nálam ez abszolút kizáró tényező. :N

    (#19639) Abu85: Nem teljesen értek veled egyet. 60FPS multiban évekkel ezelőtt sem volt éppen ideális. :N
    Én szerintem elég, ha abból indulunk ki, hogy mennyire nem ajánlottak játékra a 20ms input lagú monitorok. Itt meg az NV megajándékoz 140FPS esetén is +15ms-el, ami egy majdnem egy teljes képfrissítésnyi idő 60hz-en... Persze, magukhoz képest lehet, így is pariban van a 3 képkockányihoz képest, vagy az AMD DX módjához képest, ha azon lényegesen kisebb az FPS, de a Mantle 1 képkockányi késleltetéséhez és 100FPS-éhez képest ez eléggé nem tűnik jónak...

    Azt se felejtsük el, hogy aki BF4-re keres VGA-t, annak teljesen mindegy, hogy DX vagy Mantle, mivel AMD-n van Mantle, használható, viszont Nv-n csak DX van. Tehát ha mindkét oldalról a lehető legjobb használható módot hasonlítjuk össze, akkor AMD-től a Mantle, Nv-től a DX-et kell alapul venni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák