Új hozzászólás Aktív témák

  • tboj

    tag

    Sziasztok!

    Még szeptemberben rendeltem egy csomagot, amiről azóta sem tudok semmit, csak amit az aliexpress nyomkövető oldala ír, hogy elvileg november 1-én beérkezett az országba. A posta nyomkövető oldala nem talál semmit ezzel a csomagszámmal (UH579204531BE), és mivel lejárt a purchase protection, ezért indítottam egy dispute-ot. Az eladó persze nem szeretné visszaküldeni a pénzt, így most az ali közbelépett, de meglepődtem, mert ők is engem cseszegetnek, hogy küldjek bizonyítékot, hogy nincs a postán, meg hogy befizettem-e a megfelelő díjakat. Itt a teljes üzenetük:

    "After checking the shipping information, we found that the package stayed in your local custom and delayed the delivery. Should responsibilities be beared by dear you or the seller? This is the biggest issue, please kindly note that it is the buyer's duty to do normal customs clearance and pay the tax. The key to relieve your responsibility is to present efficient evidence or the customs detained reason which are list as below: 1. Certain required document is missing, such as invoice, import license or certification etc.; 2. Penalty caused by wrong customs value. 3. Violation of intellectual property rights or counterfeit products. And please note that if you failed to respond or provide the reason, we are afraid that we have to release the payment to the seller. Please feel free to let me know if there are further concern or feedback, I would like to do my best to assist you to solve the problems. "

    Ez volt az első (és lehet, hogy utolsó) rendelésem, mióta behozták ezt az új eljárásrendet. Kérlek, segítsetek, mit kellene csatolnom nekik, ha nincs semmim? Egyetlen emailt/levelet/telefont/sms-t nem kaptam a csomaggal kapcsolatban sem a postától, sem a navtól, sem sehonnan.

    Köszi előre is a segítséget!

    Micimackó, kérsz mézes teát?Kérek Malacka, csak tea nélkül, ha lehet...

Új hozzászólás Aktív témák