Új hozzászólás Aktív témák

  • Crvsh3R

    senior tag

    Sziasztok!

    Egy kis segítséget kérnék. Sosem volt dispute-om, de most élnem kell vele.
    Rendeltem egy terméket 2017. február 12-én amit "elméletileg" február 13-án fel is adtak. Ezután vártam, vártam, majd egy nap felnéztem az Alira és a következőket látaam a tracking-nél:

    2017.02.26 12:48 (GMT-7): 【8】Shipment cancelled
    2017.02.25 20:48 (GMT-7): Order has been Cancelled
    2017.02.15 04:56 (GMT-7): Waiting for pick up
    2017.02.13 20:48 (GMT-7): Shipment confirmation

    Ezután kérdően ráírtam az eladóra, mire a következőket írta:

    Hi, please do not worry, it is still on transit, if you can't get it within 60 days, you can contact us to resend or refund, thanks

    Mondom oké, vártam tovább. Tegnap eljött a nap, amikor már csak 1,5 nap volt hátra, úgyhogy gondoltam ideje dispute-ot nyitni. Mivel semmi közelebb álló indokot nem találtam, így a "No tracking information"-t választottam és megjelöltem, hogy nem érkezett meg a csomag.
    Mai nap erre reagálva a következőt írta nekem az eladó:

    Hi, my dear buyer,
    sorry for your dispute,
    i am sorry to said that we just know your parcel have returned to us from post office,
    can you help us change the dispute reason to"Personal Reason",
    then we will refund to you immediately,
    or you can cancel the dispute, we will resend a new one to you,
    wait your reply,
    best regards.

    :O

    Érdekes, hogy előtte az írta úton van, most meg azt, hogy a posta visszadobta neki a küldeményt és még én változtassam személyes okokra hivatkozásra a refund-ot? Ez kész röhej. Ti mit tennétek? Hagyjam így, ne válaszoljak neki és Ali talán nekem ad igazat?

    Előre is köszönöm a segítséget! :R

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy A52s 5G || Steam: Crvsh3R || Nintendo Switch OLED || NS friend code: SW-6235-6627-3408 || Hirdetéseim (Switch kiegészítők, stb.): https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/crvsh3r/index.html

Új hozzászólás Aktív témák