Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz marontoni63 #13750 üzenetére

    Semmi, nálam 2-szer játszódott le az a szituáció, az egyik esetben az eladó vert át, a dispute-nál leírtam hogy ez a szám kamu volt, más városba lett kézbesítve -idézve a saját címem és a nyomkövetési információkat képben- az AliExpress visszaadta a pénzem.
    A másik esetben sajnos ahol lakom ott kézbesítették, a posta szerint az átvételi macskakaparás alapján -láttam olvashatatlan volt- és úgy hogy nincs névre szóló nyilvántartás a panaszomra azt írták hogy nem nekem volt címezve és a jogosultnak kézbesítették. A panasz mellé egyébként csatoltam a feladó képét a nekem megcímzett csomagról, ezt figyelmen kívül hagyták.
    Jó akkor "átvágott" az eladó, de mivel nem hagyott nyugodni, némi segítséggel kiderítettem hogy kivette át, nem tudtam az munkahelyén ahol átvette elérni, de hagytam neki üzenetet, hogy legyen szíves küldje már el az Aliexpress vásárlásról az oldalt ahol látszik a "közös" nyomkövetési szám, hogy az Aliexpress felé le tudjam a csalást igazolni, mert közben nekem az Alin fogytak a napjaim a 7 napos válaszból.
    A paraszt nem segített, szerintem ő nyúlta le a csomagomat a postás haverjával.
    Az utolsó nap leírtam az Aliexpressnek, hogy az itteni posta hibázott, igazolni hivatalosan nem tudom, mert 30 napon belül válaszolnak a panaszomra - 22. nap jött, hogy nincs igazam-, de én nem kaptam meg.
    Szerencsére elfogadták és visszajött a pénzem, azért nem is foglalkoztam a helyi csalókkal tovább.

Új hozzászólás Aktív témák