Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz c4-eXp #117 üzenetére

    Ma benéztem én is a 44-es bázisba! Nagyon korrekt hely, irtózatosan nagy a választék, szinte mindenből tartanak. Rendesek és segítőkészek az eladó srácok is, én kb. fél órát beszélgettem az egyikkükkel, sokat kérdeztem, mindenre türelmesen válaszolt, egyszóval tudom ajánlani. Az árak is korrektek, ahogy elnéztem.

    BlowBack-es airsoft légpisztolyt szeretnék, abszolút kezdő vagyok, illetve korábban dugattyús légpiszollyal (Tex) és légpuskával (Slavia) jártam lőni, tehát annyira mégsem. Nézegettem a kínálatot, sztem Tokio Marui-t fogok venni, csak még nem döntöttem. Két esélyes van a Marui-k között: a Desert Eagle, meg a 92-es Beretta.

    Igazából egyre inkább a Berettához húz a szívem, mert a Desert Eagle valahogy túl nagy, tényleg lapátkéz kell hozzá. Az tény, hogy súlyra is masszívabb, meg valahogy a mechanikája is erősebbnek tűnik, bár az lehet, hogy csak a súlya miatt van. A Beretta viszont valahogy sokkal csinosabb, kézreálóbb, elegénsabb modell, ezt valóban embereknek tervezték, nem a terminátornak. :) Árban is kevesebb egy tizessel. Számomra fontos a külalak is, ezért esett ki a Glock, meg egy pár másik modell.

    Csak célbalövésre használnám (lőlap, sörösdoboz), játszani sajnos nincs időm elmenni munka mellett, úgyhogy igazából erre kéne. A softair.hu-n viszont csak a KSC-modelljéről olvastam, és az nem igazán pozitív kicsengésű cikk:

    [link]

    A tapasztaltabb kollegákat kérdezném, hogy mi a véleményük a Marui-féle Berettákról? Az eladó srác dícsérte, azt mondta, hogy pontos, megbízható, tartós pisztoly (ellentétben a valódi Berettával :) ), és ez általánosságban igaz a BB-s Marui-kra. Szerintetek jó választás? Ja igen: a BB-je ennek is állítható? (ezt elfelejtettem megkérdezni a sráctól)

    Köszi!

    Get Moded!

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz macilaci78 #120 üzenetére