Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hát, erre írtam, hogy a Model 3 LR pályán nyáron 450, télen 350. Ismétlem, elfogadom, hogyha neked nem elég, hoztam példát a mi esetünkre: 1 irányba 650 km síelés Ausztriába, és a dízellel is megálltunk félúton inni egy üccsit. Ebbe már belefért volna egy 15-20 perces töltés, ahol megint szinte tele az akku. 600-700-at az utasok sem bírnak 1 seggel, igénylik általában a kinyújtózást.
...nagy eséllyel olyan parkolóba érkezel, ahová nem célszerű közel üres aksival érkezni
Hát, ilyen hosszú út után jellemzően a szállásra érkezel, ahol vagy van töltési lehetőség, vagy van valahol a közelben. Másnap úgyis gurulsz a kocsival, és rátöltesz kicsit. Megbeszéltük, hogy a Tátra mellett van SC is, van más töltő is. Igen, 1 napos kifeszített trip esetén be kell kalkulálni egy negyedórás megállást. De oda mondjuk nem is autópálya tempóban mész, merthát nincs is autópálya (esetleg ha Kassának mész körbe). Erre a tényleg nagyon-nagyon réteg felhasználásra még mindig jobb egy dízel Passat. De ez olyan szinten nem tömegigény, hogy nem is méretez erre senki sem autót.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- Android felhasználók OFF topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen