Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz kisharsany #5 üzenetére

    Azért ne feledd, hogy
    - Igaz, hogy vannak problémáik az illesztési hézagokkal. De a piac azt igazolta, hogy ez a téma a mérnököket és az autós újságírókat nagyon érdekli, a valódi vásárlókat meg nem annyira.
    - A Tesla a mostani árazásával nem a német prémiumoknak ver oda, hanem mindenkinek. Lényegében a tömegmárkáknál is olcsóbbak, és külön bónusz, hogy lehet is kapni az autóikból, nem csak mutatóba gyártanak le pár ezret, mint mondjuk a koreaiak.
    - Használhatóságban nem tudom, mi a panasz. Ezek elektromos autók, azzal hasonlítsd.
    - Futnak az utakon 10+ éves Teslák, néha sok kilométerrel. A tapasztalat nagyon azt mutatja, hogy még ezek a korai modellek sem nagyon akarnak szétesni. Tudom, ki lehet pécézni 1-2 gagyi megoldást, de úgy tűnik, az autók általános minősége és tartóssága rendben van. Egy 10 éves Teslával várhatóan kevesebb a gond, mint egy 10 éves német prémiummal. És ezek még a mai szemmel tákolt-gányolt sorozatok, nem azok, amiket a modernebb gyáraikban készítenek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák