Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Pontosan. Ami kifejezetten dühítő, az az újságírók kettős mércéje. A Toyotámban ugyanolyan okádék anyagminőség van, mint egy Teslában, az mégis a világ legnagyobb autógyártója egészen elképesztő brand értékkel. Elég csak benézni az autóvásárlós topicba, mindenki meg van lőve azzal, hogy mit is kéne venni, mert a modern belsőégésűekkel csak a baj van. Ehhez képest egy elektromos az emberek nagy részének bőven megfelelne.
A Tesla ezzel az árversennyel meg fogja ölni a konkurenciát.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Elmondom, hogy a mi az, ami a legjobban zavar. Tényleg nyomják a vényócat, oké. De akkor miért nem vényócat vesznek az asszonynak is? Aztán kiderül a Speedzone törzscsapatról, hogy Pista felesége SUV-val jár (Pista meg az aktuális tesztautóval), Csík Avensissel megy Angliába, Göbi meg a céges Golffal.
Szeretem amúgy őket, nézem is a műsort, de ezen mindig megmegyek. FB csoportban dettó. Amikor a nettó 300-at kereső targoncás Lali megmagyarázza, hogy a Tesla szar, merthát illesztési hézagok. Röhejes.
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
Jézusom, ennyi hülyeséget.
"ez a téma a mérnököket és az autós újságírókat nagyon érdekli"
Ha az illesztési hézag vacak és silány, akkor az autó többi része is vacak és silány.
"A tapasztalat nagyon azt mutatja, hogy még ezek a korai modellek sem nagyon akarnak szétesni. Tudom, ki lehet pécézni 1-2 gagyi megoldást, de úgy tűnik, az autók általános minősége és tartóssága rendben van"
Ettől nem is hazudhattál volna nagyobbat. A Tesla minősége és megbízhatósága kritikán aluli, messze-messze az iparági átlag alatt van. Az első időkben (S,X,3) gyakorlatilag a legszarabbaktól is rosszabbak voltak, manapság csak szimplán átlagon aluliak.
"3Egy 10 éves Teslával várhatóan kevesebb a gond, mint egy 10 éves német prémiummal"
LOL. Egyrészt 10 éves Tesla alig van, tehát neked lövésed sem lehet róla milyenek, másrészt pedig hülyeség.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Noukoum
veterán
Ráadásul az illesztési hézag csak addig menő szöveg míg mellé nem rakod az eqs mercit és lám ott is megjelenik. Mint minden tömeggyártott autón. Az összes német prémiummal vannak minőségbeli problémák, csak ők nem tesla.
A hatereknél most az árazás a legújabb téma, nyilván nem értik meg hogy ha sok a haszon abból lehet engedni... Ezek ilyen bonyolult dolgok.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
"értem, hogy szerinted a Tesla egy szar"
Ó, te teljesen el vagy tévedve. Nem szerintem szar, hanem a különféle nyilvános és nem nyilvános felmérések, statisztikák, analízisek alapján szar. Ezek objektív, szakmai megítélések, nem holmi egyéni vélemények.
"az ún. vásárlók szerint meg nem az."
De, azok szerint is az, ha szívnak vele, márpedig gyakran szívnak vele. Sokkal gyakrabban mint más gyártmánnyal.
"És a vásárlóik kiemelkedően lojálisak."
Már messze nem annyira lojálisak mint az elején, a trend erősen csökken. Érthető. A fanboyok kevesen vannak, az átlag vásárló meg nem szerelmes Muskba, hanem egy megbízható autót akar.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
A SUV mondjuk számomra is érthetetlen. Drágább, többet fogyaszt, nehezebb ésrosszabb a rugózása, ami miatt a kanyartulajdonsága is, plusz borulékonyabb és még az sem állja meg a helyét, hogy jobban kilátni belőle, mert ha minden autó SUV, akkor ugyanott vagy, ahol a part szakad.
A legjobb megfejtés a divat lehet esetleg.
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
Nem a hungaroringen kell jól teljesíteni, hanem mondjuk a főúton, amikor ki kell kerülni vészhelyzetben valamit.
A meredekebben látod az utat... akinek ez probléma, szerintem az ne vezessen, jobb lesz az úgy mindenkinek.
A kényelmesebb beszállás lehet valid érv, csak ugye nem ellensúlyozza szerintem (legalábbis 60 év alatt) a hátrányokat, főleg a környezetkárosítással és a többi autóra gyalogosra jelentett veszéllyel kapcsolatban (magasabb fogyasztás, súly, magasabb orr).[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
addikt
Na, ez az, ami a tréningen tök egyértelmű volt. A Q8-as elektronikája megfogta a kocsit, miközben a régebbi sedanok pörögtek körbe-körbe. Ez nem SUV/sedan, akármi függvénye, hanem hogy mennyire korszerű az autó. Egy modern kocsi nem fog felborulni, ne vicceljünk már!
Persze hogy lehet. És közben felméred, hogy a holtteredben nincs egy motoros, aki éppen előz, szemből nem jön senki, jók az útviszonyok, és egyébként is a sávváltás a legjobb döntés a probléma megoldására. Mindezt a másodperc törtrésze alatt.
Tényleg kezd röhejessé válni, hogy laborkörülményekkel érveltek, és úgy csináltok, mintha életetekben nem közlekedtetek volna közúton.
Mondom ezt úgy, hogy én kifejezetten tempósan, mondhatni tahó módon vezetek majdnem mindenhol. De azért a lófasznak is van vége, gyerekek!
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Mert így tesztek alapján menetdinamikája nem jobb, nem fogyaszt kevesebbet, nem lehet gyorsabban tölteni, nincsenek különösen jó anyagok a belterében, nem jobb a hifije, nem jobb a passzív biztonsága, nem fut csendesebben, nincsenek különleges extrái."
Természetesen vannak olyan extrái, amiről a Teslánál nem is hallottak, csendesebb és komfortosabb, nincs krónikusan alulméretezve mint a Tesla, jóval több variáns létezik és ezáltal nagyobb a kínálat, és így tovább.
Eleve az ID4 két karosszériával, 9 színnel, 7 felnivel, 3 féle belsővel készül, már ez önmagában 378 különféle kombináció, és akkor a többi extrát nem is néztem.
Egy TMY egyfajta karosszériával, 5 féle színben, 3 féle felnivel, 2 belsővel készül, 30 variáció, azaz csak ebben kevesebb mint a tizede mint a VWnél. Teljesen más logisztika kell a kettő mögé. És persze teljesen más gyártási színvonal, minőségbiztosítási rendszer,. gyártásirányítás és így tovább.
De lehetne boncolgatni tovább. Például azt hogy a VW ID4 az csak egy tagja a MEB SUV kínálatnak, van belőle, Skoda, Audi, Seat mind egyedi kivitellel és kínálattal, és a VW gyakran egy gyártósoron gyártja őket. Zwickauban például az ID3-at, ID4et, Audi Q4et, Cupra Bornt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"pusztán azért, hogy sokfajta opció legyen"
Ugyan. A vevői igények kielégítéséről van szó.
"benne van minden, amit bele akartunk rakni, és fullos"
Muhaha. A Tesla fullos? Édes istenem.
"nem húzunk le a 360-as kameráért"
Persze hogy nem, mert olyan a Teslában nincs.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"általában azok tévedése, akik sose láttak még termékfejlesztést."
Ja, biztos nem láttam még olyat
". A vevőknek igazából fingjuk nincs arról, hogy nekik milyen igényeik vannak"
Ez ebben a formában hülyeség.
"belerakhatod az autódba alapból a felső polcos hifirendszert, és akkor minden vevőd elégedett lesz"
Kivéve az akit marhára nem érdekel az egész hifi dolog, a rádiót sem kapcsolja be soha az autóban, de vele is kifizettetik az árát.
Mert ne legyenek illúzióid, az árát mindig kifizettetik."Fullos meg bármi lehet. Ha megveszel minden extrát a Daciához, akkor az is fullos lesz"
Hja, de ha tucatnyi olyan extra van, amiről az adott gyártónál még csak nem is hallottak, akkor ez egy elég fellengzős kijelentés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
stellaz
addikt
Engem mondjuk jobban zavar, hogy ilyen nyilvánvalóan rossz megoldások hogyan kaphatnak egyáltalán zöld utat? Ha ilyen hibák átmennek simán, akkor mi lehet az ennél kevésbé egyértelmű dolgok esetében? És itt most a teslára is gondolok. Mondjuk nem 3 hónap volt az, mert már több mint egy éve kint van a yoke kormánnyal szerelt autójuk, ráadásul kevés példányszámban gyártják, ott könnyebb egy ilyen dolgot orvosolni.
Egyébként az egész autózáshoz való hozzá állásunkat kéne rendszer szinten megreformálni. A mostani villany autók is csak ugyanazt a vonalat viszik, mint az eddigiek, csak más a meghajtás.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Shadowbull
addikt
"Majd javították a hibát, és most már választhatsz normál kormányt felár nélkül, illetve a yoke tulajdonosoknak is elérhető a normál kormány.
A hibás döntés és a javítása között 3 hónap telt el."LOL, mekkora kamu ez is
A Plaidet 2021 elejen mutattak be a Yoke kormannyal egyutt. Az opcios kerek kormany 2023 elejen lett rendelheto, azaz két! evvel kesobb. Harom honap, az.
Mellesleg a Plaid bemutatasa utan nem tudtak gyartani az autot, pedig csak sima facelift volt. Fel evvel kesobb tudtak csak leszallitani az elso darabokat, Europaban meg majd ket evvel kesobb, 2022 vegen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
forumpista
tag
A kerdesedre a valasz:
A vw-nel (meg sok mas regi autogyarnal is) egy olyan fejlesztesi modell van, aminek a lenyege hogy a process (folyamat) az isten, a process processenek is legyen processe es barmit is akarsz valtoztatni azt vegig kell verni a process processenek a processen (vegtelen szintig folytathato).ennek ket fo erdmenye van:
1, senki nem mer valtoztatni semmit az egyszer mar elfogadotthoz kepest, mert egy aprocska valtoztatas is vegtelen ido es adminisztracio.
2, senkit nem erdekel hogy a vegtermek jo-e, az a lenyeg hogy a folyamatok meglegyenek es mindenki tok boldog ha minden folyamat jova lettek hagyva.ezert van az hogy hiaba tudja a mernok hogy kellene par gombba hattervilagitas is, es tegyuk fel hogy nem is lenne ez bonyolult, ehhez kellene +600 oldal idiota adminisztracio amint 20 szinten at kene vernie es legalabb 6 menedzsernek jovahagynia, mert az erdeti tervben az nem szerepelt.
Nyilvan nem kell mondanom hogy ez a “akkor ott rohad meg ahol van” esete, te meg csodalkozol hogy miert nincs a gombon hattervilagitas es hasonlo.ezt az allovizet kavarta fel a Tesla
-
stellaz
addikt
Nem én mondtam a túlnépesedést....
Viszont a termő területek sivatagosodása létező folyamat.
Jah, és minden háború az erőforrásokért megy, mindegy hogy milyen köntösbe teszik. Ukrajna is értékes mezőgazdasági területekkel rendelkezik, plusz olaj és gáz. Ha nem így lenne, jó eséllyel háború sem lenne éppen.[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
Nem biztos, hogy nő a hideg területek potenciálja jelentősen, mert a talaj minőség lehet, hogy szar és a csapadekviszonyok, vagy éppen az éves megvilágítás sem biztos, hogy optimálisak lesznek.
Pluszban ha itt tönkre megy a mezőgazdaság, akkor nem vigasztal, hogy máshol picit javul talán. Oroszok bíznak ilyesmiben amúgy.Az apokaliptijus víziókat nem is hónapra ígérték, de pl. a tavalyi aszály azért nekünk is adhatott ízelítőt a közeljövőben várható fejleményekről.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
A talaj minősége olyan amilyen, ez most is tudható. Gyanítom azért nem csak a téli hideg miatt nem nő sok minden a tajgán és a tundra vidékén, pedig nyáron ott is meleg van.
Az indiai területek vagy az arab részek irrelevánsak a mi éghajlati, földrajzi és mezőgazdasági viszonyainkat tekintve.
A folyó szabályozás megszüntetésének valóban nincs akadálya, pusztán az árterületen lévő ingatlanokat, telkeket, utakat kell odébb vinni. Nyilván gond nélkül fog menni. Egyébként az egyenlőtlen csapadék eloszlást és a forró napokat ez sem ellensúlyozná szerintem.A Nazka birodalom vagy a Húsvét szigeteki civilizáció is mind hasonló okok miatt omlott össze. Erdőirtás, intenzív talajművelés, talaj errozió, összeomlás és komplett civilizációk tűntek el egy pillanat alatt.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
Shadowbull
addikt
"Az ICE relatív olcsóságának egyik oka a méretgazdaság"
Ez valóban így van. A gond az, hogy az elektromos autók legdrágább alkatrészénél, az akkunál nem lineáris a költségcsökkentés a termelés felfuttatásával. 10 év alatt leesett egy KWh litiumos akku gyártási költsége 1200 dolláról 200 dollár közelébe, de ott gyakorlatilag megállt. Persze ez az NMC kémiára vonatkozik, az LFP valamivel olcsóbb, de a 200 dollár azt jelenti, hogy egy átlagos 60KWhs pakk celláinak a gyártási költsége 12.000 dollár, plusz a beépítés, elektronika, hűtés, stb.
Namost ez a 12e dollár önmagában többszöröse mint egy hagyományos benzines hajtáslánc motorral, váltóval, tankkal mindennel együtt.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"udod, azoknál nem kellett kifogást keresni arra, hogy 4 éves korára miért kell 7x szervizbe vinni javítani, és hogy miért kell 6 évesen motort cserélni benne. Mert nem kellett."
Azoknál is volt olyan amelyiknél kellett.
"Kis túlzással egy modern s klasse már rég a bontóban lesz, amikor ugandában még mindig vígan taxiznak a w123-asokkal."
Nade a W123 egy primitiv faék egy mai S Klasse-hoz képest.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W