Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Shadowbull #100 üzenetére

    ""Az vw iD sw jobb mint a Tesla." Ez annyira nevetséges, nem tudom hova tenni. Funkcionalitásban közel sincs"

    "Funkcionalitásban messze a Tesla felett van. AR HUD, Apple CarPlay, Android Auto, tervezés a töltőkkel, szűrési lehetőségek, kismillió példát lehet mondani."

    AR HUD: nem szoftveres tulajdonság
    Apple Carplay/AA: Az a szoftver szó megcsúfolása: a telefonról streamelt videó, az autónak semmi köze hozzá, és ráadásul maga a szoftver is iszonyat hitvány. Egyik autóm Tesla, másik Carplayes, nem is értem, hogy lehet egy lapon említeni a kettőt. Nagyon vaknak kell lenni, hogy azt a használhatatlan vackot megemlítsük egyáltalán. Aztán ha valakinek valamiért mégis igénye van telefonvetítésre, az Android Auto a beépített böngésző segítségével telefonos appal működik (Carplay nincs).

    tervezés a töltőkkel: Valóban egész jó a tervezője (nem a navi csak a tervező). De emellett teljesen képtelenek felvenni a rendszerükbe új töltőket. Annak ellenére is, hogy mi üzemeltetjük a legtöbb mo-i nagy teljesítményű VW töltőt. Teslánál bejelentéstől számítva pár nap múlva már fent is van.

    szűrési lehetőségek: Ha a töltő szűrésre gondolsz, akkor abban a Tesla jobb. Sokkal több töltőt tart nyilván, és sokkal jobban lehet teljesítményre szűrni.

    Kismilliót biztosan nem. Ellenkező irányút annál többet.
    Hangutasításra keres és játszik le zenét a streaming szolgáltatók (Tidal és Spotify) listájában, és a streaming a BT hangminőségrombolása nélkül hallgatható.
    Van teljes értékű webböngésző, Netflix, Youtube.
    Van állandó LTE kapcsolat (országhatárokon át is működik), amin keresztül bármit lehet streamelni.
    A navi felhasználói szokásoknak megfelelő útvonalakat helyezi előre. Figyeli hét napját, az időpontot, a helyszínt, és a listában az ilyenkor szokásos célpontokat helyezi egy külön blokkban legelőre. A navi számol a széllel, domborzattal, esővel, és az adott vezetőtől megszokott sebességével az adott úttípuson. Annyira precíz, hogy gondolkodás nélkül be szoktam vállalni a 2%-os töltőre, vagy haza érkezést bármikor.
    A navi nagyon gyorsan tervez, kevesebb, mint egy mp, és már van is útvonal. Ráadásul mindig tudja, hogy merre áll épp az autó, nem marhaságokkal próbál indítani.
    A vezetőbeállítások autók között is átjárhatók, még az üléspozíciót is átveszi másik autóból.
    Akárhány kulcsod lehet és egy vezetőhöz hozzárendelhetsz egy csomóféle nyitási módot (kártya, telefon, kulcs), és nyitási módonként akárhány darabot. Bármelyikkel nyitod az autót, betölti a vezetőhöz tartozó beállításokat és beállítja az ülés-, tükör- és kormánypozíciót.
    Távolról (akár világ végéről) nyitható és "indítható" (vezetésre engedélyezhető) az autó.
    Van kutya mód, ami tartja a belső hőmérsékletet úgy, hogy az ajtók és ablakok zárva, és belülről nyitást nem is engedi, közben pedig a kutyákat a belső kamerával meg is figyelheted távolról, hogy minden rendben van-e.
    Amikor beszállsz nem kell elindítani az autót, mert aktívba teszi magát, amikor kiszállsz nem kell leállítani. Amikor kinyitod az ajtót, bekapcsolja a rögzítő fékeket.
    A kormányon lévő tárcsa és gombok funkciója változtatható.
    A fékpedál használata nélkül meg tud állni az autó. Másszóval a menetpedállal a sebesség mindkét irányban változtatható. A kipörgésgátlója nagyon precíz. A gumis nem hitte el, hogy már 70e km van a téli gumiban. Amikor pedig bizonygattam neki, akkor azt mondta, hogy oké, oké, de ez a hátsó gumi, az első még nem jött le. Aztán azt is közöltem vele, hogy ez bizony hátsókerekes, és ez a rosszabbik gumi.

    Hiányosságok:
    Autópályán egyáltalán nincs táblafelismerés, csak közúton. A táblafelismerés közúton sem jól működik, mert nem ismeri a kereszteződés feloldó hatását. Ezért ha van egy 30-as tábla valahol egy útépítés miatt, akkor a következő lefordulásig/feloldójelig/városhatár tábláig/navi táblabejegyzésig/másik sebességkorlátozó tábláig (amelyik előbb jön) megtartja a korlátozott sebességet. Ami igencsak nyűgös, mert Autopilot módban nem enged 10km/h-nál nagyobb sebességtúllépést.
    Az akku előfűtés hektikus, oda kell rá figyelni.
    Az ablaktörlőre szoktak panaszkodni még, de nálam jól működik. Van valami tanulási folyamata, mert az előző Model 3-mam jó volt, csere után borzasztóan viselkedett, aztán pár hét után jó lett.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák