-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Raymond
félisten
Dreadhalls - abszolut klasszikus ebben a temaban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
Én megnézném, ha megmondod melyik lejátszó viszi.
Se Samsung VR, se DeoVR nem ismeri fel. A Skybox is csak a kezdőképet mutatta, de el nem indította.
Pedig mkv-be is átmuxoltam.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
S7-en valóban megy.
Szemre nehéz megmondani, de sztem 10-20%-nyi felbontáselőnye azért van a Visbit 8K app 6k-s videóinak.
De ez a renderelt 4k tényleg egész korrekt.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
abydos
aktív tag
Persze, hogy megvonják tőle a lehetőséget, ha sose vesz semmit meg végleg csak refoundol. Ésszel kell ezt is. De láthatóan érdeklődik iránta. Ezt akkor kell alkalmazni, ha nagyon meg akarod venni, de hamar rájössz, hogy ez hiba volt.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
#54625216
törölt tag
Ha nem kipróbálásra van, akkor mire?
A technikai problémákra ott a bug report és ha nem tudják javítani, akkor a kiadó ajánlja fel a refundot.
Szvsz a “visszaélés a refunddal” nem az, hogy valaki végigpróbálgatja a játékokat, hanem ha mondjuk ugyanazt a játékot refundolja többször, hogy ingyen játszhasson. -
#54625216
törölt tag
Nem veled vitatkoztam, hanem az idézett szöveggel. Ha van refund, akkor el kell fogadniuk azt az érvet, hogy "nem azt kaptam, amire számítottam" értsen ez alatt a user bármit is.
A refundot amúgyis csak a steam miatt vezették be, mert ha valami elérhető volt steamen és oculus store-ban is, akkor az emberek a steameset vették a refund lehetőség miatt.
Ha lenne eszük az oculuséknak, akkor bevezethetnék a refundot fordítva: a játék letölthető és kipróbálható 2 órányi játékidőig és csak utána kell kifizetni, ez esetben nem kellene szenvedni a refund adminisztrációval, ráadásul kényelmesebb megoldás, mint a steames. A rövid experienceknél meg lehetne rövidebb kipróbálási időt megadni.[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
Köszi, beállítottam így, de majd csak este tudom kipróbálni mert épp filmeznek gyerekek a PC-ről.
Hát a Riftcatet csak azért nem vettem meg idáig mert nem volt időm még hosszabb játékra, illetve tegnap óta van saját telefonom a GearVR-hoz. De szerencse, mert ez az ALVR tényleg ugyanolyan jó.
Így azt a 15 eurot is meg tudom spórolni, és elkölteni pl Elite Dangerous-reSrácok, az Elite Dangerous elég jó akcióban van most a Steamen, 6 euro!
Ennyit szerintem simán megér.
Azt nem tudom hogy ez a Commander Deluxe Edition megéri-e a dupláját?[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Na nekem nem oldódott meg a Lucky's Tale ezzel a beállítással.
Valamint találtam pár dolgot ALVR-ben ami hátrány a Riftcat-hez képest:
- Nincs benne a 2560x1440-es felbontás
- Nem lehet IPD-t és scale-t állítani és néha látok oldalt fekete keretet
- Ha leveszem a fejemről a GearVR-t akkor utána újra kell kapcsolódni a klienshez (leragasztottam az érzékelőt)
- Ha bejön a figyelmeztetés hogy túlhevült a készülék akkor szintén újra kell kapcsolódni és kicsit darabos lesz a kép. (megnézem majd hogy S8-nál is ez-e a helyzet)A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
-
a2d2
addikt
Szia!
Köszi a hasznos infókat!
Ilyen házibarkács ventimegoldásokat láttam én is tegnap este youtube-on de azt hittem hogy csak akkor van szükség rájuk ha a maga az S6-on megy a VR játék is, de ezek szerint a folyamatos H265-ös videolejátszás sem az erőssége. Megpróbálom majd valahogy esztétikusan megoldani ezt a ventizést. (ráadásul itt teljesen szabadon van a teló hátulja, milyen durván melegek lehetnek azok a megoldások ahol a telót be kell zárni egy fedél alá!)
Amúgy elvileg melegedés terén az S6 a legrosszabb, az S7-nél már sokat segít az egyel modernebb soc.
Felbontásban meg nincs különbség a két teló között, akkor én az 1050Ti miatt visszaveszem 2560x1280-ra ALVR-ben a felbontást.
Első próbánál a riftcat-ben is voltak oldalt ilyen fekete keretek, ezt azzal oldottam meg hogy az IPD csúszkát eltoltam minimálisan jobbra. Megnézem akkor ezt a GearVR-ben mert őszintén szólva azt sem tudtam hogy abban is vannak állítási lehetőségek.
Erről a NOLO Home-ról még nem hallottam, de köszi a figyelmeztetést mert hajlamos vagyok mindennel kisérletezgetni. A Trinius is fent volt, de az is repült egyből.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
kiskuplung
őstag
Ez van a cikkben is
"A potential problem on Quest is that on mobile, asynchronous timewarp is rotation-only. While it does a good job at masking latency on 3DoF headsets, in 6DoF the compression latency should be much more noticeable. How much of a deal breaker this ends up being is unclear"
-
-
a2d2
addikt
Én a Quest-re szeretném majd lecserélni a GearVR-t november környékén.
A 2560x1440/60Hz után előrelépés lesz a 2880x1600/72Hz.
Látsz te bármilyen pozitív változást a GearVR után a Rift S-nél ha csak és kizárólag a HMD-t nézzük?
Ugye van egyszer plusz 20Hz, de ezen kívül képminőségben milyen az amoled telóhoz képest?
(Mondjuk az sem mindegy milyen volt a teló, mert én sima S7-est használok, ez pont kitölti a GearVR-t így elvileg ennél a legjobb a DPI és szinte teljesen kihasználható a 2560x1440-es felbontás).
Jelenleg 100%-ban Elitezek és én is fostam volna az LCD miatt de akkor ezek szerint nem gáz.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
Ja értem, úgy értelmeztem az írásod hogy Rift S-nél egy kicsit jobb is a fekete mint GearVR-on volt. Azért nem is értettem a dolgot
Ez a Thumper megvan de kb 10 percig kötött le, utána mentem vissza Elitezni
Lehet ránézek majd még egyszer monitoron is.
Mondjuk azt nem értem hogy mi az hogy az ALVR 30FPS-t dupláz fel 60-ra. Szerintem ez nem igaz.
A játékok ugye kis ablakban futnak a gépen is, ott futtatok egy FRAPS-et és akkor van jó VR élmény ha stabilan megvan a 60FPS a játékban. Amint alá megy érezhető GearVR-ban hogy hiba van a rendszerben. Nem lehet hogy valami el van állítva nálad? Esetleg valami egyéb külső program duplázza fel 60FPS-re a játékot?
Ha futtatsz egy FRAPS-et akkor mit látsz a monitoron a játékablakban 30-at vagy 60-at?A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
-
ZsZso
Közösségépítő
Hát ez rohadt jó! Több mint fél éve megvan az Oculus Rift, de azt nem tudtam, hogy vannak beállításai a SteamVRnak . Tegnap volt alkalmam kipróbálni és baromi jó volt, hogy nem kellett külön Riftre tenni a hangot majd vissza Beat Saberözésnél.
Óóó és egy dal ajánlás, ha még beleférek a szerkesztési időbe:
The Rockafeller Skank – Fatboy Slim – BT90A BEAT SABER GOES 90’s playlisten találtam, de sajna a többi dal nem volt ennyire jó. Azért még futok velük egy kört, aztán szólok ha megváltozna a véleményem.
[ Szerkesztve ]
armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- I7 - GAMER /8700K + VÍZ - Z370 - 16GB DDR4 - 512GB NVME - 4TB HDD -RX 6600/8GB DDR6- 700W - RGB HÁZ
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256gb/8gb Phantom Black
- Sony PlayStation 5 (PS5) Játékkonzol
- Samsung Galaxy S22 5G Dual Sim 8/128gb Hibátlan állapot
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB/