-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz proci985 #4584 üzenetére
Akkor már nincs más csak nyomatni kell a fejlesztést, hátha megszán a Valve egy Vive-val.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7257 üzenetére
Vagy kezdj valamelyik simabb/egyenletesebb palyan, nem kell mindjart Gorogorszaggal kezdeni A lenyeg az hogy az FPS meglegyen es azon kivul a kamera mozgasanak beallitasara van ket lehetoseg:
Options -> HUD -> Vehicle Camera Motion
Az egyiknel mozog a kamera az autoval a masiknal a horizontra van fixalva es az autokabin mozog korulotte. Embere valogatja melyik felel meg jobban, ki kell probalni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7259 üzenetére
Nem lehet 1:1 atvinni a kulso felbontasbol a teljesitmenyt VR-be, meregettem par honapja pont Assetto-val, de azert 290X-el (CF vagy multi GPU tamogatas nincs) mennie kell mindkettonek rendesen. Dirt-nel a Ground Cover betesz minden kartyanak az lejjebb kell huzni biztosan, a tobbit majd kiprobalod.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Enton
addikt
válasz proci985 #7257 üzenetére
Végülis ha van PC vagy AC ott egy lapos pályán pár kör ha az nem megterhelő akkor azután egy nord ha az sem gáz aztán lehet menni dirt rallyzni.
De van egy két dolog amin át kell küzdenie magát a beállításon az első alkalommal a júzernek ezek jók és kellenek is az alapokhoz. Az intrók után még egy bullet train mindenképp ajánlott kipróbálni de szerintem aztán már lehet autókázni ha addig nem volt problem."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7262 üzenetére
Atalakitoval en nem probaltam de azt irtak mukodik es talan volt itt is a topic-ban valaki aki probalta mert ott is user port dongok voltak. Passziv adapter kell az a fontos. Vagy hasznalod az egyik monitort egy DP->HDMI kabellel, nalam is ez van, DP->HDMI es DVI->HDMI a monitorok a Rift meg egyenesen a HDMI-be megy.
Sok valtozas volt a DK1 ota, a ket legnagyobb amitol kevesebb a rosszullet a felbontas novelese igy nem erolteted a szemed annyira de foleg a low persistent OLED hasznalata igy nincs az az elmosodas ami a DK1-nel volt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
#48967168
törölt tag
válasz proci985 #7264 üzenetére
Többkàrtya tàmogatàsra ne szàmîts, tudtommal a CV1 nem kezeli.
Kezdésnek inkàbb Assetto, az is Monzàn egy lassú kocsiban. Lehetôleg ne forgasd a fejed, egyenesen tartsd és csak a szemeidet forgasd száguldàs közben. Ha kilöknek és megforogsz akkor meg legjobb becsukni a szemed...
Ami nagyon fontos hogy fokozatosan terheld magad, 10-20 percenként tarts szünetet, ne rosszullétig jàtsz! Mert ha egyszer komolyan rosszul leszel Pavlov bácsinak hàla, sokkal gyorsabban elôjön a késôbbiekben...
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7285 üzenetére
"kint az info, hogy nem eri el a rendszer a min kovetelmenyt."
(#7286) izomman1
A HTC-hez kotodik ez is a Vive X program kereteben lett fejlesztve, gondolom ugyanugy a Vive Store-bol es a Steam-en mint a tobbi Vive cuccot lehet majd Sept. 1-tol elorendelni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7291 üzenetére
Jo olvasni ezeket a pozitiv elmenyeket Az autos jatekoknal sok palyan az is szepen elojon VR-ben hogy mekkora szintkulonbsegek is vannak ott igazabol. Az elso kanyar utanni lejto Brands hatch-en vagy a masodik/harmadik kanyar lejtoje/kaptatoja Spa-n teljesen mashogy jon att mint TV/monitoron.
"a jatekter ugy nez ki egy monitorra van meretezve. 55"al nezve tul nagy lesz, harom kijelzo melle rakva a szenzorokat foleg. ezt meg ki kell kiserletezni."
Ez nem jott att egeszen, mire gondolsz itt pontosan?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
kiskuplung
őstag
válasz proci985 #7300 üzenetére
Lehet, hogy közben rájöttél, de ha behozod az Oculus menüjét, akkor jobb oldalon van egy gomb "Reset view in app".
Én úgy szoktam az ilyen megoldani, hogy kicsit előrébb hajolok, megnyomom ezt a gombot, akkor a nézőpont odakerül, ahol épp a fejem van. Aztán kényelmesen hátrahajolok, ahogy amúgyis játszanék és voilá : hátrébb került a nézőpont is a játékbanAmúgy az eddigiek alapján úgy tűnik hülyeség volt kiszedni a Remote-ot a csomagból, azzal ez kényelmesen megoldható volt.
-
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7396 üzenetére
Lehet en latom rosszul, de nem nezted be az arakat? A kettot amit linkeltel - a mostani 115eur az elozo pedig 135eur (nem 35). A legolcsobb amit ott van es nem VIA az ez lesz: [link] De ezen mas vezerlo van mint a ket dragabbikon.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz proci985 #7438 üzenetére
Azért az hogy a "CV1 se teljesen eles" elég enyhe kifejezés, hiszen szabad szemmel is jól láthatóak a pixelek, és ezen a supersampling/élsímítás sem segít, hiszen fizikailag kevés a pixel. Persze ennek ellenére én sem szívesen cserélném monitorra a Riftem, hiszen ez játék közben egyáltalán nem zavaró, könnyen hozzá lehet szokni és az élmény bőven kárpótol érte. Viszont azért ennek van egy "előnye" is, nyugodtan lentebb lehet venni a játékok grafikáját, hiszen a kevés pixel miatt annyira nem észrevehető a különbség.
[ Szerkesztve ]
-
-
s:zozo
aktív tag
válasz proci985 #7547 üzenetére
Hát igen jól összefoglatad.
A cutscene-t jobb lett volna technikailag úgy megoldani, hogy átvált mozi módba, persze lehet, hogy a játék nem teszi lehetővé.
A doom 3-at ezért nem is szeretik sokan, valamiét nem állt össze egy egészé.
Nekem csak úgy mint az Alien Isilotaion meg volt véve valamikor.
Alien Isolation-nál is érezni lehet, hogy nem VR-ra készült, hiába volt benne annó DK2 támogatás.
A mostani mod nem is tudom mennyire épül a DK2 alapjaira.
Az observer Játék meg van valakinek? és esetleg van VR headsetje?
Ahoz is van valamilyen nem hivatalos VR támogatás.
Steam-n jobb klikk a játékon, tulajdonságok,általános menü, indítási opciók beállítása, "-vr" be írva
VR lesz a játék. Erősítse meg valaki és veszem is meg a játékot.
Szeretem a cyberpunk játékokat. Horror és kaland elemket tartalmaz. -
Raymond
félisten
válasz proci985 #7678 üzenetére
A DSR es VSR-nak VR alatt nincs jelentosege. A PPDP beallitas (egyenesen a jatekban vagy az Oculus Debug Tool-making) ugyanezt teszi durvan fogalmazva - nagyobb felbontasban renderelodik a kep ami aztan le van skalazva a display felbontasara megjelenites elott - supersampling.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz proci985 #7682 üzenetére
Igen, a monitor beallitasoknak nincs koze ahhoz ami a Rift-re megy, oda kulon beallitasok vannak. As Oculus Debug Tool, az Oculus Tray Tool vagy egyenesen a jatekban beallithato Pixels per Display Pixel ertek adja meg a supersampling-ot.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
-
Márton
nagyúr
válasz proci985 #7876 üzenetére
igen, passzív
1 kijelzőt érzékel, a monitort. Azt hogy lehet deaktiválni?
Ja, hogy bekapcsolásnál ne legyen rádugva? Na azt még nem próbáltam.Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!