-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
Úgy néz ki, hogy a Riftemnek nincs is semmi baja csak a hosszabbító kábelem csinálta velem az időnkénti fekete képernyő és villódzás hibát! Ahogy kiiktattam a hosszabbító kábelt megjavult… (legalább is 2 napja jó)
fura mert múltban már egyszer megtettem ezt , de ezek szerint nem teszteltem jól..
Más :Láttátok már ezt? [link] Gear VR headset lencséjét lehet alkalmazni a Vive és a Vive pro esetén! Sokkal jobb a kép benne ! szégyen, hogy a Vive Pro ba is egy ósdi lencsét tették bele a Rift és a Gear VR lencséje fényévekkel jobb..
Ahogy a Samsung Odyssey lencséje is nagyobb a sweet spot sokkal fényévekkel jobb a good rays is szinte el van benne tüntetve.. Bár nem tudom ki meri a 800 dolcsit Vive Pro ját megbuherálni ( vigyázni kell a porral is) , de jó opció lehet … (garid valószínűleg ugrik) – Csak ilyen lencsével érdekelne a Vive Pro de ezt a szerelést megreckírozni… :S
Sajnos az Odyssey -nek egy baja van a követés és nem minden játék támogatja.. Tales of Glory -ba például a menüben nem tudsz tovább jutni , mert nincs plusz gomb amivel ki tudod választani a menű lézert.. ez mennyire valós? tényleg az a remekmű sem játszható rajta? Raymond mik a tapasztalatok Steam VR os játékoknál? (Állítólag USB 2.0 ás portba érdemes használni és magas sebességű adaptert akkor elégséges a WMR kontroller követése)
Viszont itt egy vidi a WMR headset ekkel hogy lehet használni a Vive kontrollereket ! elég macerásnak tűnik a kalibráció és főleg az, hogy az egyes funciókat játékonként meg kell adni a kontrolleren.. [link]Szégyen , hogy a Vive Pro-ba hulladék lencse van a Samsunghoz meg a kontroller nem tökéletes funkciójában.. az embernek össze kell ollóznia eszkábálnia a a megfelelő eszközt… Vive pro lencse mod jónak tűnhet , de a borsos ár és a szerelés kockázata visszatart.. A Samsungnál meg lehet a kontrollerek beállításával bohóckodni , ha egyáltalán elindulnának vele a hasonló Tales of Glory vagy más remekművek..
-
izomman1
senior tag
És ezt láttátok már?
1400 dolcsi lesz az új base station 2.0 val a Vive Pro [link]
Vicc az egész nem arról volt szó, hogy a base station 2.0 előállítási költsége olcsóbb lesz? :-)
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #13234 üzenetére
1100 dollár az 1.0 base station el a Vive Pro... (300 dolcsival több csak) igaz most nem tudom lehetséges e venni hozzá ..
Amgy így átgondolva igazad van ez a lencse csere pedig a szoftver mókolás miatt is kockázatos lehet.. bár gondolom ha gariztatni akarod a Vive pro és vissza lököd a régi lencséket senki se fogja megmondani a HTC nél, hogy belenyúltál.. ?[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Egy jó mod tutorial a Skyrim VR hoz : [link]
Érdemes végigcsinálni ég és föld az alap és a moddolt Skyrim főleg VR -ban.. Tátott szájjal játszottam a mai napon miután megcsináltam annyira kafa.. Ha esetleg valaki ilyen jó részletes és működő mod videót tud a Fallout 4 VR hoz is azt szívesen venném..
-
izomman1
senior tag
válasz MlbMatic #13235 üzenetére
szia!
Egy kérdés: Ha ilyen HDMI erősítőt veszek, akkor akár 5 méterrel is meg tudom hosszabbítani a Rift kábelem?
jelenleg ha jól tudom erősítő nélkül 3 m ig megy el... és nem tudom 5 méter aktív usb kábelt ha veszek hozzá akkor és rákapcsolom a Rift headset USB kábelére 10 méteren átviszi e az adatokat az is szintén? -
izomman1
senior tag
Sziasztok!
Kb. 1 hete megkaptam a Samsung Odyssey az idealer intézte és megbízhatóak nem átverés tényleg kihozzák a cuccot és minden vámolást is elintéznek helyetted csak ajánlani tudom idealer.hu
Viszont a cucc 2 hét alatt érkezett be Magyarországra és a vámon 1 hónapot rostokolt a Magyar Posta jóvoltából így majd 1,5 hónapot kellett várnom a termék készhez vételére.. Sajnos a Magyar Posta lassúsága kritikán aluli volt.. kb 155-160 e ft ért importálható be (dollár árfolyamától és jelenlegi akciótól függ 399 ért most van e kint) a legolcsóbb a fentebb említett cégen az importja
Magáról pedig a készülékről:
Az Oculus om tegnap eladtam és marad a Samsung. Hogy miért?
Jobb a képe kb. 30 % al élesebb a kép a különbség látható , de nem jelentős , mégis nekem grafikai mániásnak ez fontos.. Sajnos az Oculus os játékok viszont nem működnek, de nem is érdekel , mert már kitoltam őket és újak alig érkeznek fél év alatt jön most talán 1 -2 nagy név ami később úgyis más platformra is majd előbb utóbb megjelenik..
A fő játékok mennek (Fallout VR , Skyrim VR , Doom VFR) vele még a Tales of Glory is amin meglepődtem...
A készülék előnye az Oculushoz képest a sokat emlegetett kijelző így jobb a pixelesség ( még mindig látható , de jobb valamivel) illetve a nagyobb FOV,
A kontrollere viszont ormótlanabb mint a Rifté , de szerintem jobb mint a Vive Wand .. Követése kb. megegyezik a Rift képességével nem egy Vive szintű követés , de elmegy.. Nyilván a hátad mögött megszakad a követés.
Viszont egész jó USB 2.0 portba dugva.
Viszont a Riftes 3 m es hosszabbítóm nem nagyon működik tökéletesen akkor van hogy bugol és kiugrik a játék menet közben! Bár ezt még tesztelnem kell..
Minden összevetve Vive Pro helyett vettem , mert 450 e ft ot nem akartam egy upgrade ért adni.. A képe még jobb mint a Pro nak, mert jobbak a lencsék benne..
Bátran importáljátok ha nem akartok 450 e ft os Vive pro ra költeni a főbb játékok így is mennek vele!
Garanciáztatásban is elvileg segédkezik a cég ha valami baj van így vészhelyzetben vissza tudod küldeni Amcsiba a cégen keresztül.. -
izomman1
senior tag
Még annyit, hogy GTX 1080 és GTX 1080 TI alatt nem érdemes Samsunggal próbálkozni, mert csak felskálázázott grafikán tudja kihozni a grafikai különbséget.. Vive Pro nem probáltam , de internetes teszteket rengeteget néztem, és Sima Vive ot probáltam. Ugyanaz a lencse mint a Vive Pro -ba ami azt jelenti a széleken elmosódott kevés az éles rész a lencsébe. Ebből következően rosszabb a kép. Térérzet szuper a Samsungba is olyan mintha egy tovább fejlesztett Rift lencse lenne benne ( Samsung együtt működik az Oculus al)
Good rays is kevesebb benne bár nagyon minimális van ezen a lencsén keresztül is.. A fekete sötét részek a játékban jobbak.. Egyszóval nekem érdemes volt TI tulajként váltani bár vannak áldozatok ( Oculus játékok amiket próbáltam nem nagyon mennek ) de ezzel együtt tudok élni..
Egy hátrány viszont még a PS VR szerű fejpánt bár nem nyomja a fejemre a készüléket ( előtted lebeg ) de nem annyira stabil szerintem és nem annyira jó mint a Riftnél vagy esetleg a Vive Pro esetén.. Hozzá kell tegyem a Rift 1 óra után nyomta az arcom és nem tudtam többet játszani vele ezzel pedig igen.. bár nem annyira stabil majd még próbálgatnom kell a fejemre a beállítást ... A különbség minimális a kijelző miatt döntöttem a Samsung mellett, mert nekem ez fontos... és két készülék megtartása luxus lett volna.. részemről..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #13807 üzenetére
Illetve még annyi infó teljesítményben kb. ugyanúgy megy a Samsungon minden mint anno az Oculus on.. Nincs lényeges különbség húzott GTX 1080 TI vel minden játék szépen megy 2.0 super samplinggel..
Fülhallgató is egész jó picik a füleim így leér pont , de hallottam olyat is, hogy valakinek nem volt egészen passzos a fülére.. (lást youtube os tesztek)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz bot1978 #13806 üzenetére
Igaz ez csak 1.5 verziónak mondanám a Rifthez.. azért nehezebb is , de nem annyira vészes mint a Vive volt a sima fejpánttal.. Ez van én nem tudtam tovább várni az idióta VGA gyártókra és az Oculus ra ... majd pár év múlva váltok én is Oculus 2.0 ra addig meg jó lesz ez mint elérhető legszebb kép.. A Pimax 8K ra leszek kíváncsi, de az a helyzet a torzítás miatt (200 as FOV ) nem biztos jó lesz illetve mivel nem OLED panel csak LCD ezért a színek se lesznek olyan jók ami azért VR -ba fontos és sokat dob az élményen!
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #13866 üzenetére
Nekem tetszik szépek a színek és jobb a kép benne.. Nekem nem tűnik a kontroller se gagyi hatásúnak szép kerekített mint egy Rift Touch igaz nem annyira jó mint a Touch nyilván..
Most a Budbet Cuts al játszom és megy szépen pedig ott hajolni kell mozogni a térben és követni rendesen a kontrollereket.. néha persze ha fejed fölé emeled a kontrollert kihagy , de ennyi kihagyás még egy Touch al is volt.. Vannak apróbb kellemetlenségek , de mindennek utána jártam és megoldható\ kiküszöbölhető és ezek mik? Fontos csak vényben jó a követés sötétben már nem annyira.. Fontos, hogy ha room scale állítasz be és sok tárgyat rendezel át ..( nálam egy ajtó van valamikor ki becsukva és széket egyebet eltolsz tehát sok a változás a szobába ) akkor elveszti a room scale beállítást! Először pánikoltam úristen mégis szar a követés pedig eddig milyen jó volt , de aztán utána olvastam és a környezeti alapadatokat és egyéb alapértelmezett alapadatokat olyankor ki kell törölni nem árt egy újra indítás se és újra fel kell térképezni a szobát a változott környezeti elemekkel.. utána újra pöpecül ment az egész.. A room scale beállítás 1-2 perc , de csak akkor kell megtenni ha jópár tárgyat odébb teszel.. kontrollerbe viszont érdemes egy erősebb aksit venni , mert hamar lemerül! (1-2 nap)
Főbb nagy játékcímek mind mennek ( kivéve Oculus játékok ) ... Sajnos ez van viszont a képminőség és a nagyobb FOV miatt én már Riftre visszatérni nem akartam.. Bár még itt is látszik a pixel de kisebb és a színek szerintem sokkal élénkebbek mint a Riftben ott valahogy fakóak kissé.. A szememet se erőlteti meg a lencse kicsit olyan mint a Vive volt ott is még erősítette is a szemem és hosszabb VR ozástól se fárad el a szemem és kényelmesebben is fekszik a fejemen a headset.. Bár van egy technikája hogy kell felvenni és nem kell túl erősre se húzni a tekerőt… Térhatás pedig olyan mint a Riftben ennek nagyon örülök a Vive esetén volt egy két játék ahol tiszta lapos kép fogadott a távolba nem éreztem azt a térhatást ...
A lencse a Riftben elmossa a pixeleket ezzel csal , de szerintem jobban fárasztja a szemet.. A Vive esetében a koncentrikus körök bár ott meg szinte kiveri a pixel a szemed és nincs olyan térhatása illetve a széleken homályos a kép nem úgy mint a Rift esetén.. A Samsung lencséje tisztán hozza a képet szinte teljes egészében torzítást alig tudtam felfedezni.. Good ray-s is minimális nem annyira zavaró mint a Riftben és a Vive hoz képest is kisebb a színek meg jobbak ( Rifthez képest mindeképen Vive hoz képest kb. pariba van a kettő) .. Aki nem akar Vive Pro lehúzásba részt venni annak jó választás lehet bár vannak kompromisszumok sajnos az Oculus os játékoknál állandóan szenzort keres felírat van a játékoknál tehát játszani nem tudsz velük.. :S Súlyra is kompromisszumot kell kötni mert azért nehéz készülék a Rift jól meg van oldva mintha egy sapkát vennél fel kb. olyan a súlya.. Ez azért nehezebb cucc..
És nekem nagy előny, hogy a szobámba és néha a nappalimba is VR ozom ezért mivel nincs Fix szenzor könnyen tudom mozgatni a készüléket..
Illetve amit említettem GTX 1080 és GTX 1080 TI alatt nem érdemes Samsungot venni , mert úgyse jön ki a különbség! -
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #13871 üzenetére
Hangról nem beszéltem.. nekem tökéletesen leér a fülemhez és a minősége is jó.. Bár a Rift fülese is jó volt és talán egy hangyányit az mégjobb , de nincs szignifikáns különbség.. Vive Pro esetében viszont mind a lencse mind a hangzás tekintetében alul marad az Odyssey ,vel szemben.. bár a fejpántja jobb lehet nekem jobban fekszik a Rift és a Vive fejpánt , mert ha gyorsan mozgatod a fejed is fixen rajta van a fejeden.. Ez meg mivel rajta lóg a fejeden bár erősre meg tudod húzni , de mégse érzem azt a fix hatást pici hiányérzetem van e miatt.. De ez van kompromisszum egy jobb látványért.. Amíg nem jön a Rift 2.0 addig valahogy ezzel csak kibírom :-)
-
izomman1
senior tag
válasz Csoeri79 #13873 üzenetére
Project Carst próbáltam az jó bár annyira sokat nem próbálgattam szimulátorokra.. Azt olvastam viszont , hogy a Dirt Rally jól megy Samsunggal ami szintén ha jól tudom Revive os és szépen kijön a felskálázás és a felbontás előny.. majd kipróbálom egyszer...
Oculus exclusive játékok amikről én beszélek (Revive al megy Vive on WMR en viszont nem tudsz játszani rajtuk ) : Artika 1 , Killing Floor Incursion, Wilson Hearth , Mage's Tale stb..
Ja és egy utolsó vélemény.. Szerintem a Vive Pro egyáltalán nem éri meg az árát akkora felbontás különbség nincs ami ezt a 3 szoros árat indokolná.. Samsung még ok és elfogadható árú termék ..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #13875 üzenetére
Kis pontosítás : Project Cars 2 próbáltam...
Neten láttam videókat ahol azt mutatták az Arizona Sunshine be remeg a kezed és nehezebb célozni a WMR kontrollerekkel.. én ezt nem érzékeltem tökéletes.. ha közel teszed (5-10 cm re a fejedhez a kontrollert ) akkor viszont elveszíti a követést... Onwardot még nem próbáltam vele kétkezes fegyvert , de ha pici távolabb tartod és nem tartod olyan közel magadhoz jó lehet a követés majd letesztelem..
USB 2.0 ba érdemes használni a kontrollert és én a gépet direkt meg is fordítottam, hogy az USB adapter a kontrollereket nézze.. nem tudom bármit is számít ez... (egy jobb márkájú USB adapterem van hozzá nem a legolcsóbbat vettem hozzá)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz kiskuplung #13890 üzenetére
Nem tudtam , hogy ha fel se telepítem akkor is aktiválódik az accounthoz illetve nem ígértem, hogy meglesz az ingyen játéka ennek tudatába vette meg a készüléket és kész. Facebook accountom természetesen nem adom oda amit használok.
-
izomman1
senior tag
Egy friss fejlemény a Samsung hosszabbításával kapcsolatban.. Tegnap 2 M es USB 3.0 val próbáltam hosszabbítani hát nem megy szintén ( ahogy a 3 m essel se ment) Viszont megy az 1.8 m essel...
Szóval max 1,8 m tudod a headset et hosszabbítani ha nem aktív kábellal gondolkodsz.. Ha aktívba veszed biztos megy az 5 méter is.. Nem aktívba egyébként a 3 m es Oculus féle HDMI kábel is működött ... Most az Ebay ről várok egy aktív hosszabbítót és ha azzal menni fog az 5 méteres hosszabbítás lehet veszek egy aktív USB 3.0 át 5 méteresbe..
Más: Onwardot és a Payday 2 VR volt szerencsém tesztelni végre.. Hát... 80-90 % ban játszható a két kezes vegyverel is én még FPS competitive ben is szerintem úgy ahogy megállnám a Samsunggal is a helyem, de tényleg ha túl közel tartod a fejedhez az egyik kontrollert mert messzire céloznál akkor kihagy és megakad a követés.. Annyi , hogy én távolabb szoktam alapból tartani magamhoz a fegyvert így ez nálam olyan sűrűn nem jön elő.. Illetve 2 kézzel fogod a fegyvert az első távolabbi fogó kezed néha elveszítheti a követést ha magad mellé leereszted teljesen a kezed.. Ez néha lehet fusztráló is hogy újra meg kell 2 kézzel fogni a fegyvert , de hát kompromisszumok...
vannak viszont játékok amik nem mennek egyáltalán WMR headset en tegnap ilyen volt a Soviet Lunapark VR amit próbáltam... Még a kép se jött be rendesen ..
Viszont ez már tökéletesen ment vele pedig nincs hivatalos támogatottság a Steam en úgy irja : SACRALITH : The Archer`s Tale
Szóval vannak hiányosságok , kompromisszumok nem egy Vive lézeres követés azért az az etalon, de ott meg a lencse és a hangzás nem annyira jó szóval így 2 év távlatában is azt kell mondjuk nincs tökéletes készülék .. ami szörnyű , mert még mindig az Oculus exclusive uralja a piacot de ott meg a kijelző alacsonyabb felbontás limitál ... A Samsungnál már jobb a kijelző ( a legjobb) de ott meg a követés és a kevesebb játék használhatóság limitál - A Vive pro esetén meg bár jó a követés jobb a kép, de a lencse ront rajta sokat (ha még a hangzás elfogadható is) és a vive wand is ideje múlt még egy WMR kontrollerhez képest is és ott is kérdés néha Revive al megfelelően megy e az Oculus Exclusive játék.. Az áráról meg már ne is beszéljünk..
-
izomman1
senior tag
Pimax 8 K belső tesztről tud már valaki valamit? sikeres lesz a teszt és végre kijön a készülék vagy elkaszálják és még évekig várhatunk rá? sajnos picit szkeptikus vagyok, mert a nagy FOV ezeknél a 110 esre tervezett játékoknál nem tudom torzítás nélkül hogy tudják megvalósítani.. Sztem sehogyan.. Illetve mivel nem LCD kijelző lesz, ezért a színek se lesznek annyira jók bár ha már a pixeleket se látnád elmenne szódával.. :-)
-
izomman1
senior tag
Utána olvastam elvileg 5 M el ha akarom a Samsung Odyssey hosszabbítani egy ilyen kell hozzá :
Csak ehhez nincs hálózati adapter... milyet kellene venni és hol? alzán esetleg volna Vagy amazonról tudnék hozzá valót rendelni?
Köszi a segítséget előre is!
-
izomman1
senior tag
válasz Chapel #14019 üzenetére
Ez mind jó amit a srácok megírtak...
Még egy dolog az Oculus debugtool ba (Oculus mappába van pontosan most nem otthon vagyok nem tudom megadni az elérési útvonalat) kapcsold ki az ASW -t teljesen disable mind ahogy anno javasoltam.. (3 disable)
És a Supersamplinget 1.0 ra vedd le ( alapból annyin van) a Steam VR -ba ..
Windows 10 pedig feltétel manapság a VR hoz..Ja és Oculus debug tool fusson mindig a háttérbe! Ott szintén felső sorba 1.0 ra kell a supersamplingot állítani . ( Steam VR -ba nem is szükséges a supersamplingot állítani mert úgy össze adódik!)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Egy megjegyzés még.. Nekem anno egy FX 8350 es procim volt és az Oculus miatt váltottam I7 es re , mert voltak Steam es játékok amik ( igaz supersamlinggel GTX 1080 TI vel) akadtak.. CPU limitem volt erősen egy I5 ös is nem sokkal erősebb mint egy FX 8350 es (húzott volt 4,7 GHZ ig) ... érdemesebb I7 est venni ha majd lesz rá kereted és nagyobb VGA -t is .. persze... Az hogy mennyi egy proci kihasználtsága a háttérbe játék alatt semmit nem jelent.. nekem is az FX el 35-45 % on pörgött nem jelent semmit.... ha szálanként a proci gyenge akkor gyenge.. A játékok így vannak meggírva I7 essekkel a legjobbak.. (jelenleg a topp 8700K de nekem 6700K van ami majdnem annyira jó..)
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Az új Marvel Oculus os játékba belekóstolt már valaki.. nagyon érdekelne mit tudhat a játék.
-
izomman1
senior tag
Friss tapasztalatok a Samsung Odyssey – vel hátha valakit érdekel és hasznos lehet:
Nagyon jól néz ki a Project Cars 2 vele vagy a Fallout 4 VR … utóbbi supersampling 5.0 val megy igaz reprojection arány 50 % körüli néha van egy két időn túliba , de ez fél óra járék után se több 10 képkockánál.. DOOM VFR is gyönyörű és folyamatos..
Nagyon éles a kép , igaz még így is látni a képkockákat ha ráfókuszálsz, de már nem olyan zavaró mint a Vive ba volt vagy a Riftbe ..… Steam be állítottam ezt a supersampling 5.0 át (aplication supersamplingnál) és húzott GTX 1080 tI van… Kicsit hihetetlen, hogy bírja reprojection al ezt a felbontást , de megy.. (Oculus on ki kellett kapcsolni a reprojection-t , mert hiába volt I7 esem valamiért a Steam VR os játékok szaggattak)
Viszont a Skyrim VR -t hiába teszem erre a bődületes supersamplingre a távolabbi dolgok nem olyan élesek.. homályosabbak így nagyban függ a játéktól is hogy van megírva.... Esetleg ezt lehet valamivel állítani? (Ja és úgy, hogy még a játékba alapból 2.0 van a felbontás)
Egyébként az ajánlott supersampling az Odyssey – hoz 2.0 mint használható beállítás.. Reprojection funkció is egészen elfogadható és már nem is kell külön beállítani alapból van a WMR headseteken.. (Csak Steam VR -ba kell kipipálni)
Viszont mivel a játék motorjától is függ milyen a képminőség és nagyrészben kisebb felbontásokra van skálázva (Oculus- Vive) ezért már a Pimax 8K nak a felskálázása nem sokat érhet… bár ez csak egy tipp hamarosan kiderül, mert beindul a tömeggyártása..( A nagy FOV megint elvesz pixelt és LCD kijelző ami a színek miatt gáz ami szintén fontos egy VR cuccnál.. a lencse meg lesz amilyen lesz.. )
Viszont a kontrollerek követése ha függöny nélküli ablaknál próbálod eléggé kihagy és még a room scale beállítást is elfelejti.. érdemes függönyt használni , hogy a tükröződő felület ne legyen, mert eléggé bezavar.. Ha sok tárgyat mozgatsz a szobába akkor szintén tehát nem tökéletes , de használható mint olcsó és hordozható opció..
Sötét jelenetek is egészen elképesztően jók pl.: Az Alien Isolation -ba.. Csak sajnos az Xbox vezeték nélküli kontrollerem időnként kikapcsol random ( kb 5-10 percenként) Nem tudom mi lehet gond már az energia takarékos modot ki is vettem nehogy a gép kikapcsolja.. .. de nem segít (elromlott? -külön vettem anno USB stick et a kontrollerhez és Oculus al tökéletes volt az Alien Isolation..).. firmware is telepítettem az se segített.. viszont mintha sima asztali játékkal jó lenne a kontroller ahogy teszteltem , tehát lehet a WMR headset el nem akar jóba lenni? :S Sajnos időnként kijön a windows +Y billentyűt nyomd meg játék közben hiba amit már említettetek.. lehet az okozná ? bár akkor se jön vissza a kontroller csak akkor ha újra nyomkodom a x boksz kör alakú gombot hogy újra bekapcsoljon a kontroller…
Összegezve szerintem felesleges a mai játékokhoz még nagyobb felbontású kütyü .. ahhoz a játékokat is arra a magasabb felbontásra kell tervezni ahhoz , hogy élvezhető legyen a plusz felbontás.. -
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #14076 üzenetére
50 % os reprojection van az openvr advanced settingsbe játék alatt nézhető.... nem tudom nekem is gyanús, hogy hogy bírhatja ?!lehet nem működik rendesen? Bár mind a steam be 5.0 ra van húzva mind a openvr advanced settingsbe is ez látszik... ( application supersampling vagy mi felső csúszka...) Hogyan kell szakszerűen WMR headset ekre állítani a supersamplingot?
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\MixedRealityVRDriver\resources\settings\default.vrsettingsItt target render scale szintén 5.0 ra van állítva:
{
"driver_Holographic" : {
"renderTargetScale" : 5.0Ez csak a WMR home ba lévő supersamplingot állítja?
SteamVR -ba pedig van a preference menűbe video és azon belül ha kipipálod global módon növeli a supersamplinget.. minden alkalmazásra.. ha jól tudom..
(NVidia beállításoknál DSR szintén ki van mind pipálva.. ott sincs leblokkolva..)
Kéz természetesen szellemképes de a fej és az animáció a játékban tökéletes még így is..
Minden esetre szép a Fallout 4 VR -ba távolba is látok már elég jól bár a valóságtól még messze van....[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Skyrim VR t úgy toltam 2.0 ás supersampling beállítással az Oculus on , hogy a steam be és a játékba is ez volt beállítva és ki volt teljesen kapcsolva a reprojection... mert akkor ha bekapcsoltam akadt a kép..
Fallout VR -ba pedig szintén kikapcsolt reprojection al ment 2.0 ás supersamplinggel egy 1745 mhz re húzott GTX 1080 TI aorus al... I7 6700 K (nem húzott) társaságában 16 GB ram al ...
Most reprojection bekapcsolással (50 % érték) WMR alatt ennek dupláját tudja.. akár igaz is lehet de nekem is kicsit hihetetlen.. igaz 5.0 már akadozik azért valamicskét "nem sokat" a játszható inkább a 4.0 a bár advance settingssel ellenőrizve csak time out frame ek vannak az is 10-20 db csak..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #14082 üzenetére
Na ez gáz.. erre nincs megoldás?? Mert direkt vezeték nélküli xbox kontrollert vettem anno, hogy az ülős játékokat állva tudjam játszani szabadon forogva madzagok nélkül.. ( kivége headset..)
Ha forogni tudok a játékba természetesen akkor nincs hányingerem. asztalhoz ülve van. mert az egérrel fordítom a fejem ha már a 180 fokos látószögem kevés ülve egy irányba.. :S -
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14088 üzenetére
"Bluetooth-os valtozat is, az megy gond nelkul BT-vel."
Újabb xbox one wireless kit? Vagy csak a stick adaptert kéne újabbat vennem a kontroller oké? Csak totál le kellene cserélnem az xbox one kontrollerem ha vezeték nélkül akarok játszani ? :S Már garanciáztatáson is gondolkodtam , de gondolom elhajtanának.. azért ez szégyen, hogy direkt ezrét a funkcióért veszel egy készüléket ami gyakorlatilag 10 perc után használhatatlan meg kikapcsol a funkció..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Tegnap kicsit beleástam magam a Skyrim VR -ba , hogy miért elmosódottabb a kép benne mint például a Fallout 4 VR -ba?
Hát a megoldás pofon egyszerű a Fallout 4 VR -ba a TAA ki van kapcsolva itt meg bevolt… Ha kikapcsolom olyan éles a kép mint a Fallout 4 VR -ban.. De vigyázz ha kikapcsolod utána eltűnik a játék menü és többet nem jön vissza nagy keservesen sikerült visszahozni.. (Ez egy bug a játékba)
Ezért nem simán a menüpontba kell kikapcsolni a TAA -t hanem a 0 as gomb lenyomásával (Tab feletti gomb) be kell hozni a konzolt és beírni az alábbit : TAA hf .000001
Ezzel nagyon minimális szintre leveszed a TAA -t és menüpontod is van a játékra továbbra is.. hátrány, hogy állandóan be kell ezt írni a játék indításakor.. :S Valahogy automatán ezt nem lehet szerintetek megadni?
Másik, hogy a játékban van egy Dymamic Resolution opció is ami nálam ki van pipálva.. gondolom a játékban felhúzott (2.0 ) supersamplinget automatikusan a gép teljesítményéhez megfelelően igazítja? Ezt ha kikapcsolom akkor akad valamicskét ha a steam VR -ba 5.0 van a beállítás , de még mindig csak
time out frame ek vannak 20 db 10 percenként kb.. és egyet se dob el….Steam be akkor hol is van az a gomb ahol alapból beskálázza a supersampling beállításom a gépem teljesítményének és hiába állítom a csúszkán az nem ér semmit ?
-
izomman1
senior tag
Nekem ez a kisebb fajta USB adapterem van az xbox one kontrolleremhez.. Anno külön vettem a kontrollerhez , mert nem volt..
Viszont van egy ilyen vastagabb adapter verzió is ami ha jól emlékeszem a régi Oculus Bundle be volt a kontrollerhez.. ha egy ilyenem lenne lehet megoldaná a random kikapcsolási problémát? Ez lenne az újabb fajta?
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14095 üzenetére
Tudnál adni linket melyik volna ez a típus.. ? Mondjuk most akkor adhatnám el a régi készüléket… (Persze a vevő reklamálna , miért nem működik rendesen a wireless funkció… ) és vehetnék egy újat.. :S
Kész vicc direkt azért vettem a géphez, hogy a kontrolleres játékokat is tudjam játszani szabadon állva .. forogva wirelessbe, mert úgy nincs hányingerem ..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #14097 üzenetére
Otthon lecsekkolom nekem melyik van.. fura egyébként az eset, mert Oculus Rifttel tökéletesen ment órákig az XBox one kontroller wireless-be (Win 10 el - Alien Isolation párossal) .... Most meg WMR el már pedig megszakad random a vétel.. új Windowst tettem fel más frissítés lehet rajta... 1803 as windows -om van.. most.
Délután.. updatelem a kontrollert , mert ha jól látom vezetéken lehet csak én meg anno BT -al próbáltam…
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Találtam két cikket erre az auto scaling témára március környékén vezették be....:
Roppant érdekes az írják a forumon, hogy magasabb GPU kihasználtságot eredményez és így jobb képminőséged lesz..
Ennyit írnak , ha manuálisan felül akarod írni:
„Of course, if one prefers a different resolution, it’s easy to manually override this by editing the Video settings in SteamVR (previously known as supersample settings).”
Video settingbe kell gondolom kipipálni , hogy minden alkalmazás alatt mi legyen a supersampling… Én ott pipáltam 5.0 ra és mennek fps drop nélkül a játékok még mindig a 1080 TI vel.. igaz 50-60 % a reprojection arány és 10 percenként kb 20 time out frame em van…
A háttérbe még mindig menne az auto scaling? Vagy máshol kell ezt kikapcsolni? (ha egyáltalán ki lehet..)Ráadásul a Skyrim VR om moddolt is.. valahol olvastam GTX 1060 al lazán játszott valaki Samsung Odyssey -vel supersampling 2.0 beállítással moddolt verzióval... igaz bekapcsolva a reprojection természetesen..
Namármost a GTX 1080 TI tuningolt 4 db ilyen kártya erejét teszi ki...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Samsunghoz még hozzátéve sokszor elfelejti a room scale beállítást .. (szinte minden újra indításnál) és be kell setupolni állandóan a szobát ami 1-2 perc , de ezért zavaró…. Ajtó valamikor a szobámba nyitva van valamikor nem fehérek a falak lehet hogy ha feltennék képeket a falakra jobb lenne a követés és nem felejtené el a setupot?
Ugye még a számítógép előtt ott van a székem amit oldalra szoktam ha VR ozok tolni ami megint objectum változtatás amit nem szeret.. tükröződő felületet pedig már említettem..
USB 3.0 ba a kontroller követés pedig kritikán aluli játszhatatlan színvonal csak USB 2.0 ba szabad használni… -
izomman1
senior tag
Ezt láttátok már?
[link]
Új kimenetek lesznek az új GeForce kártyákon… és ez arra kell , hogy az új gen headset ek magasabb felbontását kiszolgálja.. lehet télen jönnének vagy jövő év tavaszán az igazi next gen Headsetek? -
izomman1
senior tag
Friss élmény: tegnap bevágott a nap a VR szobám ablakán és egész egyszerűen nem tudtam beállítani room-scale be a Samsung Odyssey-t .. Megoldás csak az volt rá ha lehúztam teljesen a redőnyt és bent a szobába felkapcsoltam a villanyt.. (azért légkondi nélkül ez 30 fokba nem annyira jó alternatíva..)
Szal vannak hátrányai ennek a követésnek, minden esetre én együtt tudok élni velük… -
izomman1
senior tag
válasz fulton #14162 üzenetére
3 K -s van…. a megfizethető verzió importálva Samsung Odyssey … a pénzkidobás verzió pedig a Vive Pro…
Jöhetne a 4 K -s is felőlem , de én úgy vagyok vele még lehet a Pimax 8K miatt se dobom az Odyssey-t … Többet között torz lehet a kép oldlat , LCD kép miatt nem lesznek olyan jók a színek és ha 200 FOV re 2 x 4 K felbontást vetítünk akkor középen 110 fokba nem valószínű hogy több vagy lehet csak ugyanannyi pixel fog jutni… Képfrissítésről meg ne is beszéljünk elvileg 82 lesz csak bár a 90 hez képest nem jelentős és ez az ami annyira nem is érdekelne..
Szal én kivárok a Samsung Odyssey -ve amíg nem jön a Rift 2.0 … az talán érdemben és minőségben előre lépés lesz még a Samsung hoz képest is.. Remélem bár a megjelenés még lehet jövőre se fog bekövetkezni amilyen tesze toszán áll a Facebook a dologhoz… (És kell ugye a next -gen GPU is hozzá igaz az most jelenik meg ősszel..) Kérdés továbbá a mostani játékok vajon hogyan implementálhatóak egy nagyobb felbontású VR Headset -hez… (mert az Oculus prototipusnál egészen más elven működne minden fókusz változna és a szemkövetés is tervbe van véve ami totál játék átírást is követel..) -
izomman1
senior tag
válasz #54625216 #14167 üzenetére
A bányászat jelenleg nem éri meg csak a magyar áram ára jön vissza.. Csak nagyon olcsó helyeken lehet még profitabilisen bányászni, de Kína is kitiltott a szén alapú elektromos áramra épülő bányászatot.. Leáldozóba van a bányászat és júliusra be is ígértek az NVidiá -nál egy 20 % os árcsökkentés, hogy a nyakukon maradt GPU kat kiszórják ha tudják , mert nagyon sok használt GPU van a piacon. A memória ár jelentős és növeli a költségeket , de mennyi is 16 GB DDR ? 50-60 e ft ha annyit raknak a csúcs kártyákra is még ok.. akkor se kell negyed milliótól többért adni sőt lehetne 150 k is az ára (GTX 1180 nak) csak ugye az a profit éhség.. ami elvárt minden cégtől … verseny ugye nulla..
Jönnek az új GPU-k , de mivel az AMD nak mégcsak terv szintjén sincs mivel fog tudni versenyezni az új GPU -kal ( sőt a jelenlegivel is igen nehezen tud) azért az NVIDIA oda teszi majd az árukat ahova akarja és ebből még hosszú hosszú évekig nem lesz 4K VR headset + hardver megfizethető áron a pórnépnek ha egyáltalán belátható időn belül jönne a 4 K -s VR headset..Pixel density ről érdekes módon egyébként a Pimax nál sose beszéltek mennyi lenne.. azért mert nem sokkal jobb a Rifttől a Samsung kijelzőjéhez képest meg lehet hogy rosszabb 110 fokon.. itt egy régi cikk róla …
[link]
Szal én jobban örültem volna, ha a Pimax is azt a 4 K két db panelt 110-120 fokba sűríti és tényleg egy kisebb pixeles képet kaptunk volna… 200 as FOV hez még nagyon messze vagyunk ahhoz már szemkövetés kéne és magasabb számítási kapacitás nem pedig egy ilyen szétnyújtott képpel elért megoldás..
PImax nál elvileg már mindent ígértek szemkövetést meg mindent a plusz hozzá rendelhető eszközök formájában , de hogy a fenébe oldanák azt meg ha még a szétnyújtott kép se tökéletes? és még a normál 110 fokra sincs szemkövetés amire meg vannak írva a játékok hát a 200 ra lesz majd ami eleve egy hackelt nagyobb kép? … Kizárt kínai gagyi lesz semmi több tele ígéretekkel és megannyi szoftver problémával…
Itt a fejlődést tényleg az Oculustól lehet várni ami még ki tudja hány év tőlük… Vagy a Vive .. a knuckles kontroller ígéretes ebből a szempontból de kijelző fronton egyenlőre semmi nagy durranás mert a Vive Pro nem az ha ugyanazt a gagyi lencsét tették bele és horror ára van a 3 K kijelzőnek ugye…[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Ez engem is érdekelne és főleg az, hogy valaki Revive on keresztül WMR headset el próbálta már..
Egyébként a hosszútávú tapasztalatom az az Odyssey -vel kapcsolatban , hogy szerintem nagyon megérte a magasabb felbontású készülék... Skyrim VR és Fallout VR tolom vele meseszép (moddolt) még egy Marvel játék sem érhet fel vele.. supersamplingot is jobban fel tudom tekerni mint anno az Oculus esetén lehetett, bár lehet ott csak én voltam béna a beállításokkal, de nagyon szellemképes volt ha bekapcsoltam a reprojection funkciót... Samsung Esetén viszont teljesen jó nagyon magas beállításokkal is és 50 % os reprojection mellett..
A színek megint csak szuperek a fekete tényleg fekete és látszik a fekete minden árnyalata ami a 3d -s élményt szintén megdobja.. Pimax 8 K meg úgy látszik végleg zsákutcába futott csak egy beetető pénzgyűjtés zajlott rá, azért nem sokon múlt , hogy ne ugorjak én is bele.. Szomorú vége lett volna a történetnek kiszivárgott belső tesztek abszolute hulladék kategóriának írják le használhatatlan az eszköz (keressetek rá) .. Itt csak az Oculus tud majd először vagy a Vive next gen headset el kijönni a nagyoktól kell várni nem valami kis kínai tőke szegény cégtől... Kár mindenesetre..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Hellblade: Senua’s Sacrifice’ VR Edition kipróbáltam tegnap gyönyörű (akár a moddolt Skyrim VR om )… Samsungommal meseszép még látni a pixelt ha nagyon rákoncentrálsz , de nagyon minimális.. Max grafikán supersampling 300 % on tökéletesen megy a GTX 1080 TI vel egész jól optimalizált mindenkinek csak ajánlani tudom..
Tervem az, hogy addig kihúzom már a Samsunggal amíg meg nem jelenik majd az Rift 2.0 .. Vannak címek amiről lemaradok (Marvel Power United VR) de amit tudok játszani azt max csúcs grafikai minőségbe tehetem a Samsunggal.. -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #14483 üzenetére
Ülve játszom van egy gomb amivel 45 fokokat fordítod egy gombnyomással a nézetet és ok... Egész jól meg van oldva , de ha van vezeték nélküli xbox one kontroller lehet állva forogva is játszani .. Olyan mintha a csaj mögött lennél és követnéd.. egész jó nem zavaró ... De lehet billentyűvel is játszani..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen