- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
válasz Bogyi007 #4123 üzenetére
A hang egy érdekes dolog, mert van, hogy mx playernél sem játszik hangot, attól függ milyen kodekkel van tömöritve és, hogy azt le tudja e játszani a telefon, gondolom 5.1 vagy 7.1es hangot nem biztos, hogy egyből tud tömöriteni, meg még SBS felbontásu képet és azért nincs hang, mert egyszerüen nem birja időben megszólaltatni.
-
repvez
addikt
Ez mind szép és jó, de ha őszinték akarunk magunkhoz lenni akkor egy hétköznapi embernek mi szűksége lesz rá a szórakozáson meg a fun factoron kívül? Milyen előnyt szerez vele?
Miért lesz az jó ha szó szerint eltakarják a szemét az embereknek és azt sem fogja tudni, vagy érdekelni, hogy a valós világban mi történik körülötte?
Attól, hogy a virtuális világban meg tud nézni pár helyet vagy 3d-s videó konferencián tud társalogni az nem fogja helyettesíteni a valós helyszínen megtapasztalt dolgokat a valós találkozásokat.Ez olyan cirkuszt és kenyeret a népnek és míg ezzel elvannak addig azt lehet csinálni amit akarnak a nagyok.
Amíg ezt a technológiába fektetnek helyette lehetne a valós környezeti problémákkal foglalkozni, valahogy arról nem nagyon hallani, hogy milyen tervek vannak .
Félreértés ne essék nem vagyok sötétzöld és érdekel a technológia is, de ennek a 3d szemüveges dolognak nem értem a végső célját , hogy mi célból fejlesztik.
[ Szerkesztve ]
-
repvez
addikt
válasz Dyingsoul #4164 üzenetére
DE nagyon is van képzelő erőm, de pont ezért kérdeztem, hogy számomra sokkal nagyobb értéket jelentene saját magam megtapasztalni a valóságban a dolgokat mint hogy egy videón megnézzem akár egy tűzijátékot vagy hasonlót.
Meg ott csak egy passziv részvevője lehetsz hiába lesznek konzolok attól még nem fogod tudni a hawaii tengerparton levenni a koktélt a bárpultról és meginni a szobád közepén.Erre akarok kilyukadni amíg csak nézelődésre használható addig ez csak a TV és a PC kiváltására lesz jó
-
repvez
addikt
Az utóbbi időben leálltak a mobilos VR szemüvegek fejlesztésével? A VR box 2.0 ás után nem nagyon láttam, hogy jelent volna meg ujabb aminél finomitottak volna a lencsék beállitásán vagy bármi ami javitaná a FOV láthatóságát vagy bármit ami hozzáadna valamit az eddigiekhez.
Vagy csak én maradtam le valamiről?
-
repvez
addikt
De a daydream az a telefonon fog múlni, sztem még az is lehet, hogy a mostani cardboardok is jók hozzá, mert miért ne lenne .
hisz ha a megadott kijelzőméret megfelel akkor ugyan ugy beletehető és a lencsék is ugyan azt a kijelzőt mutatják.Mert hiába lesz daydreames telefonod, ha csak 60fokot látsz veleViszont az ergonomián a lencsék állithatóságán és a minődégükön még daydream nélkül is lehetne javitani.
Mert a vrboxban is jó hogy szabadon állitható a lencse, de nem valami finom és pontos a szerkezete.
És a lencséken is lehetne változtatni, mert azon mulik a nagyobb FOV. -
repvez
addikt
Ezt a tipust probálta már valaki?
[link]
Elvileg ez a vr box 3 premium plusz
Ennél talán pontosabban lehet a lencséken állitani a tekerős gombokkal, pormára is jobban hajaz a Gear vr vagy OR-re. Van benne kék szürő. mosható párnázat
Már csak a valós FOV értéket lenne jó tudni -
repvez
addikt
valaki tudja, hogy a trinusVR alatt hogy kell a streamVR-t müködésre birni? nekem valamiért mindig az openVR programhiányra panaszkodik és kiirja, hogy nincs csatlakoztatva a szemüveg.
Pedig a telefon és a pc-között él a kapcsolat.
-
repvez
addikt
Valaki használja vagy kiprobálta már a trinus VR-nek az all in one verzióját?
Én feltettem PC-re a server a telefonra a client verziót, össze is kapcsolódott a telefonnal mivel a telefon mozgatására a PC-n az egér nyil is mozog. és a steam VR részen is felismeri mintha OR szemüveg kapcsolódva lenne zöld a jel.Viszont a telefonon nem jelenik meg semmilyen kép, átvált stereo kijelzésüre a kijelző vagyis kettéválasztja, de nem látni raja semmit hiába mozgatom.
A DCS:word-öt probáltam a játék elindul és a PC-n a kép ugy mozog ahogy a telefont mozgatom tehát érzékeli és kapcsolódva van, csak épp a képet nem streameli ki a telefonra.
-
repvez
addikt
válasz kiskuplung #7999 üzenetére
Nálam a sima trinusvr az müködött, de láttam, hogy van belöle egy all in one kiadás, ami elvileg pont arra van, hogy mindent át tud tenni VR környezetbe a PC-ről.
De ennél meg nem ad képet.
A moonlightos dolog nálam sose müködött és a forumba is irták, hogy az nem jó. -
repvez
addikt
Tegnap Solt-al megvitattuk, hogy miért lehet nagyobb erőforrás követelménye a VR-nek mint ha csak simán kiterjesztett monitorként kezelné a gép, de nem nagyon tudtunk rájönni.
Konkrétan azért merült fel a kérdés, mert Ezen a videon 6 FHD monitort kezel 1 db 5870 VGA. [link]Akkor napjainkban miért nem tudja még a felsökategóriás VGA-k sem 2 kisebb felbontásu monitoron futtatni a játékokat ami a VR HMD-kben van.
Pixelszámban a 6 FHD 60hz-en több mint a 2 90hz-en több mint 2x-n ha még multisamplinet is hozzászámoljuk a VR-nél.
Abban egyetértettünk, hogy a 2 szem miatt 2 külön nézöpontot kell számolnia , bár itt sem duplázásról van szó csupán csak a max IDP-vel eltolt értékek miatt láthatóvá vált z-depht alakokra, ami max 20%.
ÉS ha azt nézzük a 6 monitoron is futjóhat 2 különböző játék ablakban futtatva és mellette még video vagy a net, ahol tényleg 2 különböző dolgot kell számolni mégis müködik a bemutatott 5870essel is, de egy 500%-al gyorsabb 1080as még mindig nem tudja komplromisszumok nékül a VR-t.Szóval ki tudna egy kis infoval szolgálni, hogy mi az ami eszi az erőforrást?
-
repvez
addikt
válasz Kbhont #11567 üzenetére
Nálam az audio beállitásoknál ki lehet választani , hogy hangszórók vagy digitális kimenet.
Nálam optikán megy ki a hang az erősitőbe és jacken a fülhallgatóba és ha a hangszórók opciót választom akkor egyszerre szól a füles meg a hangfalak is, ha a digitális kimenetet akkor csak a hangfalak a füles nem.
win 10 alatt , de például win 7 nél meg ha váltottam akkor vagy az egyik vagy a másik szólt csak , de közösen nem ment a kettő, ezt viszont meg itt nem tudom megtenni, hogy csak a fülest halljam a hangszórók meg ne szoljanak meg , ilyenkor le kell kapcsolnom az erősitót ha csak a fülest akarom használni. -
repvez
addikt
válasz tobias88888 #11574 üzenetére
ezt irtam is, hogy a dupla képen felül 20% a z-depht miatt + a multisampling vagy hogy hivjkák a felskálázást.
-
repvez
addikt
válasz -Solt- #11579 üzenetére
Pont arra akarok rájönni, hogy mitöl másabb egy VR megjelenités egy sima akár többmonitoros felhasználástól.
Ha azonos alapot veszunk mondjuk a DCS-t akkor azt egy gyengébb géppel is tudod futtatni akár 3 monitoros sorrundba is mig VR-ben nem.
PEdig hagyományos verziónál is ráhuzhatod a 1,5 ös szorzót.Egy kicsit mögé látni a dolgoknak, nem csak a PR szöveget olvasni.
Fálreértés ne essék, nem akarok senkit meggyözni arról, hogy nem kell több erőforrás a VR-hez, de egyenlöre nem tudom, hogy mi miatt. -
-
repvez
addikt
válasz kiskuplung #11589 üzenetére
ÉS ugyan ez beállitható AMD-nél is.
Az összehasonlítást meg a fix alapot azért nem tudom meghatározni,m ert nincs 3 monitorom, se VR HMD-m.
-
repvez
addikt
válasz -Solt- #11588 üzenetére
A PR részre azt értem, hogy ráirják a közép kategóriás VGA-kra is a plecsnit, hogy VR ready, de még a high end VGA is szenved. akkor mi az a sweat point amitöl felfelé már gond nélkül megy minden?
A VR nél is egyből éles képet kapsz mind a két kijelzőre a 3d kép a fejben áll össze, a sima monitornál is 3d-s objektumokkal számol amit sikba jelenit meg csak ugy mint a VR esetében is csak ott a monitorok mérete kisebb .de ott is a sik vetületét kapod képként..
Tehát ezt mondom, hogy lényegében ugyan azok a folyamtok játszódnak le mindkét esetbenElég nehéz megfogalmazni
-
repvez
addikt
válasz wolfhgb #11598 üzenetére
Ha azonos a gép és azonos a tesztelt játék akkor pont az a lényeg, hogy egy 3 monitoros kivitelnél mit tud és mit VR alatt. mutatkozik e eltérés ha a felbontások különbözöek.
A fov-ot ha nem is , de a kép oldalarányát lehet állitani a DCS-ben amivel, közelitöleg lehet játszani.
Solt: Igen igy forumon irásban, nehéz kifejezni, hogy mit hogy értek.
DE a felmerült dolgokat pont a szimulátorokon lehet a legjobban tesztelni, mivel azok elég sokáig maradnak használatban és túlélnek több hardver cserét is. Mert sztem volt aki használta a VR- alatt 390el is meg most cserélt 1080asra vagy 1070esre és akkor is most is ugyan olyan gondjaik vannak velük, pedig gyorsultak a VGA-k mig hagyományos játék alatt már megvannak a minimum értékek is a kivánt szinten. -
repvez
addikt
mindegy, hagyjuk
-
repvez
addikt
válasz AthlonXP #11628 üzenetére
Probáld ki a trinus All in one verzioját is vagy a riftcat progit. ezekkel a steamVR játékokat is tudod a telefonon használni.
Nézd meg még talán hátha jött ki ujabb verzió a trinusbol és ott megjavul a hiba vagy a forumon kérdezz rá esetleg FB-on, mindkét helyen nekem általában szoktak válaszolni -
repvez
addikt
válasz Dyingsoul #11935 üzenetére
Mondjuk én örülnék ha lenne egy külön mobilos VR topic is ahol meg lehetne osztani a tapasztalatokat tippeket trukköket beállitásokat egymással, mert ide ha ir is az ember nem kap érdemben választ, mert a legtöbben nem mobillal használják, vagy csak legyintenek rá.
Pedig vannak rá értelmes megoldások csak ki kell deriteni .
[ Szerkesztve ]
-
repvez
addikt
milyen programmal és milyen beállitásokkal tudsz a telefonon PC-s játékot használni?
én kiprobáltam a trinusvr és a riftcatot is, de mindegyik olyan macera,hogy nem minig sikerül elinditani a steames játékot velük, vagy ha igen akkor lejár a kiprobálási periodus roluk .
De addig nem akarok pénzt kiadni érte, mig nincs egy stabil jol működő megoldás hozzá. -
repvez
addikt
akkor nálam az is megdobja a problémát, hogy én nem gear VRR és samsung telefonnal probálom, hanem egy noname VR szemüveggel és egy xiaomi telefonnal.
ilyen felállásban, tud valaki egy használható setupot ?
A gearVR-es progik ha jol tudom csak samsungon mennek , meg a saját szemüvege valamit ossze is kapcsol a telefonnal.A riftcat néha jo volt, de néha nem kapcsolodott a steamhez és nem érzékelte HMD-nek a telefont, vagy csak egyszerüen szétesett a kép a telefonon mig a PC-n meg jo volt.
Meg ugye a wifi kapcsolat is zavaró tényező lehet azzal nem tudom, hogy a 60hz hogy lenne meg?
-
repvez
addikt
ma és holnap időkorlát nélkül használható regisztrácio után a riftcat.
-
repvez
addikt
tud valaki ajánlani, valami jó progit ami nem olyan nagy méretű és bill+ egérrel is lehet játszani és, jo a térérzet?
Ja és ha valaki használja a riftcatet akkor elmondhatna pár tanácsot, hogy lehet beállitani megfelelöen, mert most a sima mozivászon is hordó alaku és magátol elmászik a középpont mindig resetelni kell .
egy mi mix2s el probálom, annak elég erősnek kéne lennie, ha a occolus go is csak 825ös snapdragonnal megy
-
repvez
addikt
azért ezt kiprobálnám szivesen
-
repvez
addikt
válasz kiskuplung #16828 üzenetére
ezt a tréning résznek egy másik verzióját láttam ,de azt hittem, hogy a két játék ugyan az csak más pályán mint amit én is linkeltem, de ugy látom ez egy kicsit komolyabb.
Ha lenne normális VR -em akkor biztos kiprobálnám.
De egyenlöre csak egy kinai cuccom van egy Xiaomi Mix2s telefonnal, de eddig még nem sikerült egy oylyan setupot találni amivel stabilan hosszabb idön keresztül ki tudnék próbálni játékot.tegnap és ma probáltam, mert a riftcat most korlátlanul volt használható.
DE még igy sem tudtam használhatóan belöni. -
repvez
addikt
válasz kiskuplung #16832 üzenetére
Az a baj, hogy se az asztali se a laptopom nem nagyon csombos, igy nem lenne elég csak egy OR-t vennem, hanem egy komplett PC-t is.
DE egyenlöre pont ezért probálom valami alternativával megprobálkozni, hogy megközelitöleg mégis milyen lenne megéri e a fejlesztést vagy majd ráérek e még vele.Meg néztem ezt az occulos oasis verziót ami jövöre jelenik meg. a kérdésem csak az lenne ezzel kapcsolodoan, hogy elvileg mobil snapdragon procival lesz szerelve .
DE nem tudom, hogy PC-hez ha csak ugyan igy tud kapcsolodni mint most a kinai telefonok akkor hiába lesz nativan VR-hez fejlesztve, ha a streamelés miatt , meg akadni fog a rendszer .Vagy hogy akarják megoldani, hogy a steamen lévő játékokat is lehessen használni rajta?
-
repvez
addikt
válasz Raymond #16841 üzenetére
Sajnos a telepités után az elindulásnál már egybol dobja a hibajelentés ablakot, hogy el sem indul az app
Kiskuplung: igen ezért gondoltam én is erre a questre, mert ehhez nem kell semmit variálni csak felvenni és használni, akár másik helyen is.
Csak azért érdekes, ha a riftet meghagynák, mert az elmúlt időben csak javult a kijelző és a lencse is.
A streamelést meg meg kéne oldaniuk, mert ha a Go-bol indulunk ki abbol is 32gb és 64 es van alapbol, de ha nem akarja az ember mindig letölteni az adott játékot, hogy felférjen a másik is, akkor valahogy egy külsö tárolorol streamelni kéne .
Meg hiába a jó szemüveg ha a roiuter vagy a net meg gyenge és nem tudja a kivánt sebességgel tolni.
Arról meg nem irnak, hogy mobilnettet használná e.,de ott is a térerő és az adatkorlát behatárol.tehát a PC kapcsolat nélkül, nem sokra megy az ember vele.
-
repvez
addikt
Gondolom ez sem az átlagembereknek lesz, csak gondoltam belinkelem, hogy mivel tud többet mint a többiek
-
repvez
addikt
válasz -Solt- #19351 üzenetére
amugy az index mit tud felmutatni amivel jobb vagy másabb a többinél? ahogy láttam ez még külsö mozgáskövetést használ, miközben már majdnem mindenki vált az inside out fejkövetésre.
HA ez is tudja akkor a két kamera nem épp ideális hozzá.Amugy ezeknél az inside out megoldásoknál nem értem, hogy ha pontosan meg tudják határozni a környezetet akkor miért nem tudják felismertetni vele, mondjuk a kezeket vagy épp a joystikot kormányt stb, hogy ne vakon kelljen megtalálni öket , hanem a játékban is ott legyen ahol a valóságban van.
-
repvez
addikt
válasz Dyingsoul #19357 üzenetére
Csak ezt láttam, és akár máshol is alkalmazható lehetne. Meg az inside out elvileg több pontot érzékel mint a leap motion ezért gondoltam, hogy meg tudná különböztetni a kezeket a háttértől.
Az is nekem zavaró, amikor megcsinálják a kezeket egy játékban, de csak csuklóigh, miért nem lehet hozzá karokat is tenni igy csak a levegőben lebegnek a kézfejek, eléggé illuzió romboló.
A szemüveg kérdést is jó lenne ha nélküle is lehetne használni
-
repvez
addikt
válasz #54625216 #19364 üzenetére
Tudom mi az IK , pont ezért nem értem azt amit irsz, mert a mellékelt képen ahhoz nagyon el kell rontani a dolgokat, hogy a kézfej nem mozdul ,de a kar többi része meg hátul van és ilyen kiforditott megnyult pozt eredményezzen.
Ha a HMD-t be kell kalibrálni elötte akkor a kezekhez is lehetne kalibrálni. és ha a kéz könyök váll távolság fix akkor nagy gond már nem lehet.
Vagy lehessen feltenni egy tépözáras IR ledsort a karokra . -
repvez
addikt
ezeknek a felkapott tester csatornáknak én már nem hiszek, mert mindig a legujabbat ajnározzák és a régebbibe mindig találnak hibát, az ujba meg csak valami nüansznyit.
De amikor meg a régebbi volt az uj akkor az volt az istenkirály. mindegyik meg van véve kilóra vagy csak nem akar rosszat mondani, mert mégiscsak ingyen kapta használatra.Aztán amikor valaki ez alapján dönt egyik magy másik termék mellett akkor meg jön a pofáraesés, hogy ez mégse olyan jó mint ahogy mondták.
Vagy lehet , hogy a tesztelö abba az 1%ba van akinek tetszik az a feature , de a maradék meg kifejezetten utálja.csak nekik nincs olyan nagy hatása a közösségre
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen