-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsimix
őstag
Sajnos ez Samu GV-hez van és az Oculus store-ból letölthető spéci app..
ORBX
Cardboardhoz viszont én nem nagyon tudok hozzászólni.. : /Ezt a Trinus-t meg kipróbálom már holnap mit tud mert más is írta... Csak nem tudom, hogyan fog elindulni mert ha berakom a telót GV-be elindul az Oculus környezet.. Ezt meg valami fizetős programmal lehet kikerülni ha jól tudom..
(#421)
Akkor te vagy az ország leggonoszabb embere : )[ Szerkesztve ]
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Sajnos nem csak ennyi mert a GV-nek saját mozgásérzékelői vannak + ugye az igazi Oculus API hajtja ami biztosítja a precíz alacsony késleltetésű követést stb...
Ami GV-n megy az nem kompatibilis mással de fordítva viszont ki lehet játszani.. Erre rá lehet varázsolni a Cardboardos cuccokat is kis trükközéssel és így egy feltuningolt CB-t kapsz...
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Igen mert ez meg a rendes OR-hez való store. A mobilos áruház egy különálló részleg.
Itt vannak tesztek : [link]
De ha nincs Galaxy Note 5 vagy Galaxy S6/S6 Edge esetleg Edge+ telefonod akkor már megbukott a történet mert csak ezekkel működik : /
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Először is ha berakom a szemüvegbe a telót rendeltetésszerűen akkor elindul az Oculus saját szoftverkörnyezete azonnal ami lehetetlenné teszi ,hogy a Trinust indítsam a kezdőképernyőről.. Másodszor ha úgy rakom be a telót ,hogy teljesen kihajtom a GV-n usb csatlakozót amibe a telefont kell becsúsztatni eredetileg akkor oké de usb kábelt már nem tudok csatlakoztatni hozzá mivel az eredeti csatlakozó amit kihajtottam eltakarja az usb bemenetet.. Harmadszor oké elindul wifin keresztül de bármelyik profilt választom mind a két szemnek vagyis a bal szemnek a kép baloldalát a jobbnak a kép jobboldalát mutatja.. A játék elindul de ugyan ez a helyzet.
Hogyan kapom mind a két szememre ugyan azt a képet?
A Trinus fejlesztője lepasszolta GV-es dolgot ha jól láttam nincs prioritásban GV-s fejlesztés..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Kicsimix
őstag
Csak ugye a többiek sunnyognak a szoftveres háttérről ami egyáltalán nem bizalomgerjesztő és semmi szabvány nincs mögöttük vagy legalábbis nagyon jól titkolják ..
Egy ilyen kis dologba simán belebukhat egy ilyen eszköz hiába van hardver..Nézd meg a készülő játékokat semmi mást nem említenek csak a HTC Vive meg az OR amivel kompatibilisek... És van vagy 15 szemüveg ami készül..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Chal
addikt
Hidd el hogy nem egy facebook szavazás alapján fogják az árat meghatározni. Az meg világméretben nem működne, hogy a teljes vásárlói/érdeklődői közönség valami közös tudat által vezérelve szándékosan kamu dolgokat ír a neten, vagy válaszol mindenféle felmérésben direkt falsul
Szóval tudják ők jól mit adnak meg érte, ez már a 3. változat. Aki követi, az meg tudja hogy mit fog kapni érte, (ugyanezen okból kifolyólag) és a kereslet találkozik a kínálattal. Viszont hogy ez nem a "magyar kereslet" lesz, az elég esélyes
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nem tudok elképzelni olyan B verziót, hogy akkor ingyen lett volna ekkora érdeklődés mellett bármelyik DK (nyilván ha több ezer fejlesztő jelentkezik, akkor több ezret kell legyártani, stb..). Olyat viszont simán igen, hogy nem lenne semmilyen VR eszköz, se fejlesztés, mert senki nem akarna érte fizetni, vagy 100-200 dolláros értékek jöttek volna ki egy piackutatás során. Szóval a piac nem bemondásra működik, a kereslet, és a kínálat egymást húzza, ha nincs közös nevező, akkor a kereslet nem kap semmit, a kínálat oldal meg eltűnik a süllyesztőben mielőtt megvalósulna.
[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
Nem feltétlen érdemes talán elmenni gazdasági irányba, de sajnos az élet nem úgy működik, ahogy leírtad. Ha valamiből hiány van (legyen az bármi, eszköz, erőforrás, idő), akkor az oda fog menni, ahol a legnagyobb a "szükség". Vagyis oda, ahol a legtöbbet hajlandóak áldozni érte. A világban a legtöbbször forráshiány van, ezért mindig, mindennek lesz ára (nagyon kevés kivétel van csak).
Abba gondolj bele, hogy ha mondjuk az egész világon csak Te és Rajtad kívül még 99-en érdeklődnének a OR iránt és abból nem lehetne többet készíteni mint mondjuk tíz darabot, akkor kiknek "jutna"? Lehetne mondjuk sorsolni. Vagy FIFO. De ha a gyártó helyében lennék, akkor én személy szerint ebben az esetben megpróbálnám belőni, hogy mit tud/akar érte adni a tíz legtehetősebb és úgy lőném be az árát. -
Dyingsoul
Topikgazda
Nekem ennek a v1-es változata van meg, ránézésre ugyanaz. Ha az oculushoz vagy a GV-hez akarod hasonlítani, teljesen felesleges. Ebben sokkal kisebb a látószög, nem nyújt akkora élményt, mint a GV pláne az OR. Marhulni jó vele, a cardboardtól viszont 1000x jobb. Valahol a Cardboard és a GV közé sorolható be ez a kínai szemcsi. Én is állítottam a lencséjén és fainul be lehet állítani, de élményben akkor is elmarad.
Aki dönteni akar, az konkrétan azt a terméket próbálja ki valahol, amit meg akar vásárolni! Nem lehet összehasonlítani két különböző szemüveget, csak akkor ha volt rajtad mindkettő, vásárlást eldönteni meg nem lehet úgy, hogy VR-al szemezgettek, közben meg a 3D TV tartalmak alapján akartok dönteni.
(#534) koanla: A CV1-nek éppen ezért téglalap aránya lesz.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
De hát ez a lényeg. Ez egy olyan élmény amit nem lehet tesztben kifejezni leírni vagy videóra venni. Nem kell egyébként egymás mellett kipróbálni. Itthon millió egy alkalom volt/van és lesz is még. Ott van pl a playit. Elmész, veszel egy jegyet ami nem egy ökör ára és kipróbálod. Még arra sem lehet panasz, hogy drága, mert már az ország több nagyvárosában is rendeztek playit-et és jegyeket is lehet rendszeresen nyerni is.
Az, hogy összehasonlítsd a DK1/2 vagy CV-t nem kell egymás mellé tenni őket, elég egyszer kipróbálni bármikor. Kb olyan élmény, mint hogy egyszer utaztál egy autóban vagy akár vezetted is azt. Képzeld el, hogy egy bugatti veyron volánja mögé ültetnek. Nah legalább annyira megmarad benned, hogy milyen érzés is. Szerintem túlkomplikáljátok az egészet holott annyi lenne mindenki dolga, hogy vásárlás előtt menjen el akár egy ismerőshöz vagy akár egy expora és próbálja ki. Tuti hogy utána nem kell azon görcsölni, hogy vajon zsákba macskát akar-e venni bárki is, mert első kézből tudja, hogy milyen ezt pedig semmilyen teszttel nem lehet leírni. (Kb magyarázd el a vaknak a piros színt.)
Én a kínai szemcsit feltettem a polcra... kuka a telefonom, hiába van benne gyro, nem követi a fejmozgást... Pár alap appot próbáltam ki de egy része el sem indult a telómon (THL W8s, jellybeannel...).
Melóban egy kollégám iPhone 6-jával kipróbáltuk, na azzal jó volt bár annak nem fullhd a felbontása és ez látszott is rajta. Próbáltuk a Sisters-t, a VRSE-ből pár klippet, meg a tipikus hullámvasutat. Annyi pénzt megért a headset amennyibe került, de nem is szabad elvárni azt a minőséget amit a GV vagy pláne az OR tud nyújtani.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Kicsimix
őstag
Mondok jobbat.. GV-nek nincs ilyen vevőegysége 60Hz-en dolgozik és egyszer sem veszíti el a fejmozgásod pedig a szemüvegben van állítólag az érzékelő... De most ne akadj ki ezen vagy nehogy forgolódj emiatt éjszaka...
Na ennek majd utána nézek amúgy mert én sem értem.. De halál pontosan müködik ez fix.....Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
Chal
addikt
Csak nem mindegy mit jársz körül. A webkamerák jellemzően nem tudnak nagy frameratet, mert nincs rá szükség. De cmos esetén már több száz fps-nél járunk 4K felbontásban (lásd RED, Arri, Sony, és hasonló filmes csúcs cuccok). Illetve egy nomrálisabb mobiltelefonban is van már fullhd-ben 120fps mód. Ha valakinek tehát egy bazi gyors infra
kameraszenzor kell, akkor a lehetőség vastagon adott, pénz kérdése csak az egész. Hogy a TrackIR-nek pl. miért nincs még ilyen, azt tőlük kéne megkérdezni.[ Szerkesztve ]
-
unrealnoise
senior tag
"Ennek az egésznek vezetéknélkülinek kellettv olna lennie, hogy a használat során ne legyenek akadályozó tényezők."
Jah, vezeték nélkül... de majd streamingelve fix 90 FPS-el mi? Egy VR-ben? Haggyad már... Ez a legótvarabb marhaság.
(Most komolyan, egy igazi zenebuzi még a hangot sem bízza vezeték nélküli adatátvitelre, nem hogy még 90 képet...)
VR nem lesz jó ideig vezeték nélkül. Ha lesz is (mert valaki meglépi), messze nem olyan lesz, mint egy natív kábeles cucc. Az okokat tudja aki tudja, nem kell hozzá nagy ész.
Az OR semmi más nem lett, mint ami lenni akart. Az, hogy kontroller jön hozzá, meg még egy vezérlő, az plusz, aki akarja, és játszani akar olyan játékokkal, amelyeknél haszna lesz a touch-nak, az használja, és addig a kormányt tekergetem...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
veterán
Egy usb hub pl a joy-oknak igazán nem nagy valami. Én is a wireless gamepadot, gázkart és a joy-t az Arctic Z1-es monitorállványaimban lévő hub-okba dugom, az megy a gépbe. Egy usb port elvileg talán 128 eszközt tudna vezérelni, ha elég áramot tud biztosítani, de ezeknek a perifériáknak nem kell annyi.
"Azt meg nem tudom , hogy a szemüvegeseknek, mennyire lesz jó vagy kényelmes."
Már jó ideje nem hallottam panaszkodást ezen a téren."Sztem valami ilyesmi lenen célszerü a méret csökkentés miatt is"
Meg persze volt lézeres retinára vetítés is, de azért nem tart még ott a technológia. Pláne nem költséghatékonyan. Szemkövetés is úton van, de nem lehet megvárni az első lépcsőfokkal minden egyes technológiát, ami csak az eszünkbe jut hogy de jó lenne, mert különben nem vonjuk le idejekorán azokat a következtetéseket, amiket már le lehetne vonni. Nem a holoszobánál kell kezdődnie a vr-nakKicsimix: jah, nem mindenki tud leakasztani egy Carmack-ot vagy egy Abrash-t hogy API-t írjanak nekik A Valve is összeszedett biztos jópár nagy koponyát, meg a Sony is, de azért ezekből a szintű emberekből véges a létszám Szóval ezen a téren úgy tűnik, ha Rift-re lövünk, akkor elérhető az Oculus API-ja is, de elvileg az OpenVR is (ha a többi szemüveghez úgyis támogatott). Akkor még egy pont az OR-nek. Marad a lézeres detektor mint egyértelmű előny (nekem az előlapi kamera nem az)
#686: azt hiszem ehhez behozom a kakaómat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mo-ra elő se lehet rendelni.
Előrendelésben induló országokStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
egyébként itt mindenki anynira belelkesült , hogy holnap elö lehet rendelni, de azt irták valaol, hogy azzal egyből ki is szállitják, vagy csak veszik a rendelési szándékot és lehet majd március április környékén szállitják csak.
Előrendelés = nem szállítják ki azonnal. Ez szerintem mindenkinek egyértelmű, azért ez a neve. Egyébként én azért vagyok tőle lelkesebb mintha ez se lenne, mert ugye a semminél ez is jobb egyrészt, másrészt az USA-ban van egy olyan jogszabály, hogy ha előrendelsz valamit, akkor 2 hónapon belül meg kell hogy kapd. Én már sikeresen kaptam vissza pénzt erre hivatkozva pl. a Paypal-tól, pedig elsőre nagyon nem akartak belemenni. A Kickstarter és hasonló oldalak ezért is kezelik adományként a befolyó összegeket (még akkor is ha sok esetben nyilvánvalóan előrendelési lehetőséget hirdet a founder), hogy meg tudják kerülni ezt a szabályt.
[ Szerkesztve ]
-
kovsol
titán
nem aggódnék, mert teljesítmény tesztet nem futtat a program, csak egy listáról lenézi rajta van-e a te holmid. Gondolom az AMD nem fizettet nekik. Vagy szimplán minden ami régebben jelent meg, mint a 4590 az már nem jó szerinte. Pl a i7-3770k se jó a program szerint.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Chrys_
addikt
Nem rossz, tetszik, hogy látja a környezetet is. Ahogy a manager is mondja, lehet vele látni a billentyűzetet vagy pl. a kormányt is. Gondolom van benne valami kamera. Ezt tudja az OR is?
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Sajnos közel sem annyira pontos ez, hogy egy játékot lehessen vele irányítani Kiegészítésnek remek, pl néhány játék támogatja, tudsz vele pl. matatni a műszerfalon elnagyoltan, vagy menüket berángatni oldalról/alulról/felülről, meg minden olyan dolgot csinálni amihez határozottabb és nagyobb mozdulatok szükségesek. De precízebb mozgásra és pozicionálásra alkalmatlan.
-
spanglee001
addikt
igen lehetne akár jó is a leap motion, de sajna nem az nagyon pontatlan kb 2 hétig szórakoztam vele, ahogy írták is nagyobb mozdulatokra menük behívására stb. pl tökéletes, de precízen nem igazán sikerült vezérelnem. viszont ha néztétek a gottalentet ott elég precízen vezérelte a leap motiont a kölyök
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
-
A playstation VR már kb féláron jön a vive-hoz képest, meg reszelnek ezt-azt a különböző műhelyekben, kickstarteren, stb. - Végülis a hardveres koncepció nem túl bonyolult, egy jó okulárpár (tervek adottak pl mikroszkópokból, távcsövekből), jó kijelző (adott mobiltelókból, hamarosan 4k méretben), jó szenzorok (olyasfélék, amiket pl gimbalokban is használnak?). Bezársz 10 hozzáértő mérnököt egy délutánra egy szobába, letiltod a bnet-kapcsolatukat és estére megvan a gyártásra kész terv.
Ahogy nézem, a financiális alap is előállt a tömeges terjesztéshez - ha ez beindul, nyert ügyünk van
Hosszabb távon a drót nélküli kapcsolat lenne az ideális, senki se szeret egy pc-hez drótozva bólogatni - pláne nem egy 5kilós PC-vel a hátán tornázni . Ehhez viszont vmi extragyors és zavarmentes kapcsolat kell, vagy optikai, vagy vmi extrémgyors, szomszédból falon át nem jövő pl 60GHz-es wifi. Nálam ez is egy ok, hogy ne rohanjak a prototípusok fejlesztését finanszírozni, 4-5év múlva egész másképp fog kinézni és fényévekkel többet fog tudni egy HMD.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-Solt-
veterán
innentől kezdve azt nem lehet ráfogni, hogy a magasabb ár a erős gép miatt is adodik, mert az nem a céégek érdeme, hogy ki milyen gépet tesz alá.
Ki mondta, hogy a magasabb ár az erősebb gép miatt is van?
Igen a fejlesztések költségesek, de miután már megvan a gyár megvan a terv , hogy mit mekkora és milyen méretbe kell legyártani akkor az 5 millió tervezett terméket lehet tömegével gyártani nem kell minden egyes darabot manufakturába .
Igen, csak a miután megvan a gyár, annak van egy előzménye, amiből is fel kell építeni azt a "gyárat"... ez az az előzmény, amit aztán az első termékekből (is) kifizetsz. Most az első szériáról beszélünk ugye, egyelőre minden költség erre rakódik, mivel ez az egész VR történet eléggé ingoványos még és mint azt tudjuk, minél nagyobb a bizonytalansági tényező, annál nagyobbak a költségek.
Magában a szemüvegben én sem látok olyan hű denagy bonyolult dolgokat, van két kijelző ezt nem az OR terméke és tervezte, van 2 lencse , meg vannak ledek amihez csak áram kell a folyamatos müködéshez.
Nyilván nem űrtechnika, mégis látod milyen költsége van már csak hardveresen is. Ettől függetlenül meg kellett ezt a sok külön-külön ismert egységet úgy tervezni, hogy egy működő eészet adjanak olyan formában, amire eddig nem volt példa. Mindezt minél könnyebben, kiegyensúlyozottan, stb.
A mozgáskövetéshez kell szoftver az igaz , de azt akár külön megvásárolható formában is addhatnák, hogy aki csak a 6Dofot szeretné az is használhassa .A játékok OR támogatottsága megint nem a fejlesztők érdeme.
A szoftver szerves része a hardvernek, az adott hardver enélkül használhatatlan. Ez most olyan, mintha megvennéd a VGA-t, aztán utána pénzért adnák hozzá a drivert! Nem igazán értem, hogy ezt miképpen gondolod... a 6 DoF-t meg főleg nem. Egyelőre a játékok OR támogatása bizony az OR érdeme, ugyanis maguktól a fejlesztők ezekbe nem nagyon vágnak bele... "noszogatni" kell őket, támogatni tudással. Majd amikor futószalagon jönnek a VR tartalmak és anélkül "nem jelenhet" meg játék, akkor már nem az OR fejlesztők érdeme lesz adott játék OR támogatása...
Igen sokalja az ember ezt a pénzt , mert nincs mögötte elmagyarázva , hogy mi miatt ennyi.
Csak azt látja a jónép, hogy a kinai szemcsik töredék áron készülnek és ha egy kis monitort kivezetnél beléjük kiterjesztett monitorként akkor szinte ugyan ott lennél mint a 700 dolláros társaikkal. itt most csak a müködési elvekre és a funkciokra gondolok, nem a minőségre.Milyen terméknél van elmagyarázva, hogy mennyibe kerül a gyártása? A kínai szemüveg persze, hogy olcsó, mert semmi mást nem csinál csak másolja a hardvert amennyire lehet, plusz okoskodik a szoftverrel, hogy fusson is valamennyire... de ez a kínai gyártó nem fog neked pénzes bőrönddel házalni XY játék fejlesztőnél, hogy kerüljön bele a játékába a VR támogatás, és ezen kívül kismillió mást sem fog megtenni amit egy OR-nek, Vive-nak meg kell tennie, és ami horror összegekbe kerül.
Az utolsó bekezdésre inkább nem is reagálok... maradjunk annyiban, hogy a szemkövetés ha nem is a következő, de az azutáni generációnál biztos jönni fog. Egyébként, ha neked kéne egy merőben új termékkel a piacra jönnöd, te minden extrát azonnal beépítenél ezzel növelve az anyagi bukás kockázatát, vagy eleinte csak azt vetnéd be, ami elengedhetetlen, aztán ha megmarad a termék, akkor cifráznád? Gondold végig, most is drága a júzerek döntő többségének, mi lenne, ha még a szemkövetés opciója is benne lenne? Most attól eltekintve, hogy még a kanyarban sem lenne az egész, ha még ezt a technológiát is kivárják.
Az árhoz pedig még annyit, hogy egy valamire való játékosoknak szánt monitor kerül annyiba amennyiért ezeket a VR kütyüket árulják, pedig az LCD technológia már igazán nem tartozik a NASA hatáskörébe, és szép számban fogynak is.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Chal
addikt
Csak azt látja a jónép, hogy a kinai szemcsik töredék áron készülnek és ha egy kis monitort kivezetnél beléjük kiterjesztett monitorként akkor szinte ugyan ott lennél mint a 700 dolláros társaikkal. itt most csak a müködési elvekre és a funkciokra gondolok, nem a minőségre.
Pontosan ez a mondat tartalmazza a választ az Oculus és a Vive árára.
Ha annyira nem nagy dolog a lencse, meg a fejlesztés, meg az sw, akkor miért nincs tele az Aliexpress olyan HMD-kkel amikben ugyanilyen felbontású kijelző van, és ugyanilyen lencse? Miért csak 2db van belőle a piacon akik mögött olyan nevek állnak mint a Facebook vagy a Valve+HTC? Miért nem áll bele ebbe senki más, és mondja azt, hogy Háhá! Itt az évtized üzlete! 200 dollár bekerülési költséggel gyártok 1 millió db HMD-t, eladom 300-ért, és keresek 100 millió dollárt?
A kérdések költőiek...
[ Szerkesztve ]
-
zpeti2
tag
A játék készítői azt a drivert applikálják a játékukba amit a Vive és az Oculus írt és adott nekik, Assettoba sokáig azért nem került be a frissítés, mert annyira sűrűn frissítette az Oculus a drivert, hogy Kunos nem akarta hetente átírni a kódot, inkább megvárta a véglegest. Ha jól tudom van olyan részlegük is akik segítenek a játékfejlesztőknek beépíteni a támogatást és optimalizálást, talán olyan is volt amikor megcsinálták helyettük. Sőt tizen millió dolláros keretből támogatják, ha VR-re készítenél használható játékot. Messze nem egy kijelző gyártóról van szó.
Nem is értem egy Sony mit szarakodik ennyit egy kijelzővel, mint tudjuk az alkatrészek 200 dodóból megvan, monitoron és tv-n már most is működik, akkor mi tart ennyi ideig? )[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Nem a gyár fizikai meglétén van a hangsúly, hanem a fejlesztési, előállítási, szoftveres, logisztikai, reklám és stb költségek összességéről! A kínai másolatnak az eredetihez képest minimális a költsége... komolyan ilyen nehéz ezt belátni?
Nyilván van ebben a 600 dolláros árban valamennyi haszon is kalkulálva, de figyelembe véve a lenti táblázat ~210 dolláros hardverárát a lencsék nélkül, plusz magára a kutatásra, fejlesztésre, szoftveres részre, bemutató gépekre, stb, stb stb elköltött valószínűsíthető összegekre, egyáltalán nem lepne meg, ha jóval 500 dollár felett lenne a teljes költség egy darabra levetítve, 5 millió eladott példány esetén. Abba gondolj bele, hogy csak a Facebook 2 milliárd dollárt (ez darabonként 400 USD) tolt bele ebbe az egészbe, és nem akkor kezdték a nulláról!
Nyilván nem szeretet szolgálat és a hosszútávú céljuk a hatalmas profit realizálása, de jelenleg nem arról szól a történet, hogy 2-300%-s haszonnal a pofánkba tolnak valamit... szerintem minimális rálátással ezt nem nehéz belátni. Pár év múlva tuti az lesz, hogy jönnek majd a minimális fejlesztések, a költségeik a minimálisra zsugorodnak majd, az ára meg beáll valahova 3-400 dollár környékére, más kérdés, hogy pont ekkor leszünk majd többszörösen megkopasztva... (lásd telefonos példák)
Mit gondolsz miért kell várni minden játék esetében arra, hogy érkezzen egy tapasz amitől kezdve támogatja adott játék az OR-t, Vive-t? Támogatnia kell magának a játéknak az Oculus SDK-t, hogy a kütyü egyáltalán működjön vele normálisan... Na most a jelenlegi helyzetben, amikor még alig van felhasználó, szerinted magától melyik stúdió szán arra extra forrást, hogy egy ilyet beépítsen a játékába? Jelenleg xy játék készítői azért foglalkoznak ezzel, mert az Oculus felől érkezik feléjük egy kis ösztönzés, ami csak akkor fog majd megváltozni, amikor VR támogatás nélkül nem is fog játék megjelenni, mert annyira alap dolog lesz mint a 16:9-s képarány.
www.smart-bus.hu
-
Raymond
félisten
"mert a rift és a vive most csak a kép közepére van ez hatással"
Ez a lencsek miatt van, ezen a rendereles megvaltoztatasa nem segit. Amin viszont segit az a teljesitmeny novelese, mert ott ahova nem nezel nem kell feleslegesen nagy felbontasban renderelni. Valahogy igy: [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Bogyi007
veterán
Vettem egy ilyen cuccost az Auchanban. Azt jól tudom hogy ha filmeket akarok nézni vele, akkor nekem az SBS formátumot kell keresnem hozzá?
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
Ez a VR Player egész jónak látszik...
Kipróbáltam vele egy sima 2D-s videót és egy 3D Half-SBS videót a free változatával. Gondolom ha a teljes programot ha megvenném, akkor már a Half-SBS videónál is lesz hang és reklámmentes lesz a program...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5