Új hozzászólás Aktív témák

  • -Solt-

    veterán

    válasz repvez #11573 üzenetére

    Írtam neked tegnap is, hogy a 2160x1200-s felbontáson alapból van egy 1.4x szorzó, vagyis kapásból ~3.600.000 pixelről indulunk. [link] Tehát ez a kiinduló pont, ha pedig erre még rátesszük a legnépszerűbb 1.5-s SS-t, akkor már 4536 x 2520, vagyis ~11.500.000 pixel! Ez közel a duplája egy 1080p-s 3 monitoros rendszernek, és akkor ezek után jönnek még a VR specifikus dolgok a motorháztető alatt, amibe tényleg belebonyolódhatna egy hozzáértő, hogy mi merre és hogyan zajlik...

    A pixel számháborútól eltekintve egyébként még mindig nem igazán értem, hogy mit akarsz azzal a linkelt videóval! Ahhoz, hogy bármiféle konzekvenciát le lehessen vonni, egzakt mérések kellenének, hogy legyen mit összehasonlítani, majd ezután lehetne levonni a következtetést, hogy kb mennyivel magasabb a gépigénye egy adott játéknak VR alatt. Az, hogy ott rá van kötve egy VGA-ra 6db monitor amin össze-vissza megy minden, érdekességnek jó, de ebből semmiféle érdemi következtetést nem lehet levonni.

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák