- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz repvez #11580 üzenetére
Nincs itt semmi PR, ez pusztan a szamok kerdese. A Rift alapbol kb. 1344x1600 (1.33x fizikai felbontas) per szem ami 90FPS-el kozel 400GPix/s/ es a 3x 1080p@60FPS pedig 190GPix/s tehat az alap Rift plusz Supersampling nelkul eleve ketszer tobb. Es ez az egesz lehetoleg (recommended minimum) 2xMSAA-val. A masik dolog az FPS - az a 90 a minimum! Plusz ott van hogy a geometriat is ketszer kell feldolgozni hacsak nem trukkozol valahogy (Unity-s vagy NV-s Single Pass Stereo) de akkor se nyersz 100%-ot a ket szem kepe pedig RenderToTexture plusz torzitas (geometriai es szinek) mielott ki van kuldve a HMD-re.
A DCS pedig nem azert nem megy 90FPS-el mert nem eleg a grafikus kartya hanem mert az 1.5-os motor CPU limites igy ha sok objektum van a kepernyon (eleg gyakori az alap varosi map-el) akkor lezuhan az FPS.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen