Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz repvez #11580 üzenetére

    Nincs itt semmi PR, ez pusztan a szamok kerdese. A Rift alapbol kb. 1344x1600 (1.33x fizikai felbontas) per szem ami 90FPS-el kozel 400GPix/s/ es a 3x 1080p@60FPS pedig 190GPix/s tehat az alap Rift plusz Supersampling nelkul eleve ketszer tobb. Es ez az egesz lehetoleg (recommended minimum) 2xMSAA-val. A masik dolog az FPS - az a 90 a minimum! Plusz ott van hogy a geometriat is ketszer kell feldolgozni hacsak nem trukkozol valahogy (Unity-s vagy NV-s Single Pass Stereo) de akkor se nyersz 100%-ot a ket szem kepe pedig RenderToTexture plusz torzitas (geometriai es szinek) mielott ki van kuldve a HMD-re.

    A DCS pedig nem azert nem megy 90FPS-el mert nem eleg a grafikus kartya hanem mert az 1.5-os motor CPU limites igy ha sok objektum van a kepernyon (eleg gyakori az alap varosi map-el) akkor lezuhan az FPS.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák