- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- Kidobja a Slacket a Disney
- Synology NAS
- Windows XP
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Béta iOS-t használók topikja
- John Cena hangján is beszél a Meta AI
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz #15779328 #4492 üzenetére
Hát ez az itt könyörgök már az Oculus Touch tulajoknak, hogy egy korrekt gyakorlati tesztet csináljanak már úgy ,hogy a lila köd után végre egy hosszabbítóval a szemközti sarkakba felteszik a szenzorokat és megnéznék valóban Vive játékok is mennek akár egy pici room scale be . 1,5 M *1,5 M - 360 fokra képes elvileg a gyári leírás szerint 2 szenzorral de tényleg nincs kihagyás touch követésre vonatkozólag?
Ami szintén látszik és beigazolódott, hogy ha van mondjuk egy 2,5 *2,5 M es szobád akkor még ha 3 szenzorod is van az Oculushoz a teljes szobát nem tudod lefedni legalább is a hivatalos rajz szerint mert kell a szenzoroktól távolság . Az is nagy kérdés gyakorlati tapasztalat szerint hogy a föld közelében gugolva is jól működik e a cucc 2 vagy 3 szenzorral ezekben a "kísérleti módokban" vagy nem .. Eljött a pillanat megjelent a cucc de az oculus tulajokat egyáltalán nem izgatja tudna e room scalet vagy nem... De a touch room scale vidi is amit a lentebbi vidiben láthatunk már már nevetséges a cikk alatt írják is a kommentelők:(annyira elfogult a cikkíró - tesztelő , hogy még egy normális kísérleti beállítást se tesztel le csak előre mer mozogni , de ez közel sem room scale ráadásul a kábel is a headset ne túl rövid lenne ilyen bűvészkedésre .Rázza a kezét baromi gyorsan tök jó csak a lényeget nem teszteli le hogy földről egy tárgyat fel tudna e venni szemközti sarokba szenzorok és hogy megy a 360 fok stb.)
Hogy jó jó ha szembe állsz a kamerával tök baró, de mi van ha egy tárgy a VR térbe mögötted van és fel akarnád venni vagy ott van egy ellenfél? Vive játékok egytől egyig minimum 360 fokba játszhatók nem 180 fokba.. és natívan támogatja "elvileg" a touch ot..
Technikailag a HDMI kábel is rövid de aktív hosszabbítással kell tolni a jelet, hogy a Riftre jó kép menjen?
Sok a kérdőjel még mindíg pedig itt a cucc senki se akarja letesztelni? Szerintem még olyan emberke is lenne itt a fórumon akinek Vive is van otthon vagy használt anno és kézzelfoghatóan tudná mit tud egy Vive követés és mit tud vagy nem egy Touch követés room scale be.
Interneten nem azt olvasom és látom, hogy tök tuti a room scale touch ra, de itt cáfolhatnátok gyakorlati tapasztalat alapján valóban jók e a "kísérleti" beállítások..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- EAFC 25
- AI-asszisztenst fejleszt a Volkswagen és a Google
- World of Tanks - MMO
- Tőzsde és gazdaság
- Apple notebookok
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- EA Sports WRC '23
- Formula-1
- További aktív témák...
- Gaming PC RTX 3080 ti, i7 12700k, 32GB RAM+Asus Monitor 144hz
- ELGATO Green Screen XL eladó!
- Steam Deck OLED 512GB eladó!
- AMD Bundle-Avatar: Frontiers of Pandora, Starfield, Lies of P, Company of Heroes 3 - válassz kettőt!
- Intel GAMER PC! Core i5 // 16GB DDR4 // GeForce GTX 1060 6GB // 128GB SSD + 1TB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen