- Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
- Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
A provizorikus (nalam, Oculu-tol ez az ajanlott) 2 szenzor elol jol mukodik az Oculus jatekoknal mert ezt varjak el. Az eredetileg Vive jatekok a Steam-rol mar tobb problemat okoznak. Ez jatek fuggo, de eleg konnyu elvesziteni a kovetest az egyik controllerrel jatek kozben. Ennek a fo oka az hogy a gyakorlatban forditva kell beallitani a szobat mint ahogy a SteamVR setup program mutatja es ha a programot koveted akkor a jatekok zomenel az a helyzet hogy a default nezet az hogy pont hattal alsz a szenzoroknak. Ezt a Vive igy csinalja hogy alapban a kebelek es a PC mogotted legyen hogy tobb mozgasszabadsagot kapj. Ez a Rift-el problema, mert a szmzorok meg elol vannak, tehat amikor allitod be a a szobat/jatekteret a SteamVR-ban akkor amikro azt mondja hogy alj kozepre es mutass a monitorra a controlerrel akkor az ellentetes iranyba kell nezned. Vagy az utolso lepesben megvaltoztatod az orientaciot 180 fokkal. Ha mindent csak next-next-next-ok metodussal csinalsz akkor a default nezet pont az ellenkezoje lesz annak amit akarnal az elol ket kamera felallassal.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...